Je kan je persoonlijke bericht terugvinden door jezelf aan te melden op deze pagina, door in de rechterbovenhoek op Aanmelden te klikken. Het persoonlijke bericht zelf, kan je herkennen aan de rode tekst: "Er is een persoonlijk bericht voor dit bericht.
Selecteer in het linkerdeelvenster de map Verwijderde items. Bovenaan de berichtenlijst, selecteert u Items die uit deze map zijn verwijderd herstellen. Selecteer de items die u wilt terugzetten en kies Herstellen.
Selecteer in het lint het tabblad Weergave. Selecteer Weergave-instellingen in het gebied Huidige weergave. Selecteer Filter en bekijk vervolgens de volgende tabbladen voor selecties die specifieke berichten zouden kunnen wegfilteren: Taken.
Als u geen e-mail meer binnen krijgt kan dit verschillende oorzaken hebben: Uw pakket zit vol, er past geen nieuwe e-mail meer bij. Oplossing: verwijder e-mail van de sever, eventueel vanuit de webmail. Uw wachtwoord of andere instellingen zijn niet goed.
Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
E-mails kunnen om de hieronder genoemde redenen verdwijnen of verdwijnen uit de inbox van Outlook: Een probleem in Configuratie-instellingen: Als er een probleem is in de POP- of IMAP-instellingen van uw Outlook-account of als u de POP of IMAP verkeerd hebt ingesteld, kunnen de e-mails van het Outlook-inbox verdwijnen.
De standaardperiode is 30 dagen.
Bij POP download de mail client (zoals Outlook) nieuwe berichten van de mailserver en verwijdert daarna de mail van de mailserver. Bij IMAP worden de berichten gesynchroniseerd met de mailserver. De berichten blijven dus op de server staan, tenzij je zelf een bericht verwijdert.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Als je account is ingesteld op POP op een van je apparaten, zullen je e-mails verdwijnen op de andere apparaten zodra ze zijn geopend. Stel daarom je account in op IMAP om dat te voorkomen.
Als meerdere aangepaste bewaarregels gelden voor een bericht, bewaart Gmail het bericht volgens de regel met de bewaarperiode die het laatst voorbij is. Het bewaarbeleid van 30 dagen voor Gmail kan ertoe leiden dat berichten vertraagd definitief worden verwijderd.
Controleren of een account is geblokkeerd
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Verwijder je browsegeschiedenis
Een andere oplossing om Hotmail en Outlook weer aan de praat te krijgen, is door de cache en cookies van je browser te verwijderen. De manier waarop je dit kunt doen, is afhankelijk van het type browser dat je gebruikt. Meer hierover lees je in deze How-To.
Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.
Controleer of uw instellingen voor meldingen correct zijn voor de Mail-app: Ga naar 'Instellingen' en tik op 'Berichtgeving'. Tik op 'Mail' en tik vervolgens op een e-mailaccount. Pas uw meldingen, geluiden en badges aan.
pst staat over het algemeen in C:\Documents and Settings\user_id\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook Maar je kunt zelf ook alle andere locaties opgeven waar je je bestanden wilt plaatsen.
Als je je inbox wilt opruimen zonder je e-mails te verwijderen, kun je ze archiveren of negeren. Je e-mails worden verplaatst naar het label 'Alle berichten'. Wanneer je een bericht archiveert: Het bericht wordt teruggezet in je inbox wanneer iemand erop reageert.