De Albert Heijn op Hoogzandveld is te zien in de reclame waarin zoontje Tommy – van 'supermarktmanager' Ilse – in de auto bedolven raakt onder boodschappen.
Nu krijgt Albert Heijn een nieuw boegbeeld: Ilse, een rol van actrice Randy Fokke.
Ze is er! Dochter supermarktmanager Ilse is geboren en ze heet Robin. In de nieuwe social video komt een vriendin van Ilse op kraamvisite en Bart smeert beschuit met muisjes. Ilse vraagt Bart met een knipoog of hij er nog een paar kan smeren, een stuk of 1.372.211 miljoen.
Raymonde de Kuyper (officiële naam: jonkvrouw Raymonde Virginie Angélique de Kuijper, Den Haag, 17 maart 1955) is een Nederlandse actrice.
Gaat er nog geen belletje rinkelen bij de naam Randy Fokke? Misschien ken je de actrice wel als Ilse, het gezicht van de Albert Heijn-reclames. Zij heeft het stokje van 'supermarktmanager' jaren geleden overgenomen van Harry Piekema (zie video hieronder). Niet alleen blijkt ze een ster in het runnen van eh...
Acteur. Vanaf 2005 is Bart de Rijk regelmatig te zien in commercials en speelt hij in korte films, series en speelfims. Hij werd met name bekend door de rol van Adrie, de wijkagent, in de serie en films van New Kids.
De supermarktketen geeft aan haar publiek te willen verrassen voor dat weekend. In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is het Ilse die haar familie met meer dan eten wil verrassen: ze is in verwachting, al wist iedereen dat al.
Randy, bekend als moeder Ilse, is het gezicht van Albert Heijn. Met haar rol als 'supermarktmanager' nam ze een aantal jaar geleden het stokje van Harry Piekema over.
De opgewekte man maakte in tien jaar maar liefst 153 spotjes als supermarktmanager van Albert Heijn. Daaraan hield hij een kleine € 300.000 over, minimaal. Dat schrijft Quote. De supermarktmanager richtte een eigen holding op voor zijn verdiensten.
Wekelijks wordt een Amsterdammer geïnterviewd over zijn of haar favoriete plekken in de stad. Deze week Randy Fokke (31), actrice. Ze is geboren in Zaandam en woont twaalf jaar in Amsterdam.
De AH-vestiging in het kleine winkelcentrum Hoogzandveld maakt z'n debuut in tv-spotjes voor de grootgrutter. Maar waarom is juist hier gefilmd?
Allemaal wel met een dikke knipoog, zoals alle commercials sinds 'sloddervos-mamma' Lies haar intrede deed. Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat licht toe: 'Bij Kruidvat willen we situaties laten zien die herkenbaar zijn voor iedereen. '
De kosten voor een reclamespotje met BN'er lopen al gauw richting 100.000 euro per jaar, aldus oprichter Robert de Vries van Quality Bookings, dat BN'ers koppelt aan merken met een campagne. Hij vertelt over de contractuele wereld achter de reclamespot en geeft tips om BN'ers aan je merk te binden.
Over het merk JUMBO
De tv reclames van de Jumbo draaien om een herkenbaar bezin met een typische onhandige vader (Acteurs Frank Lammers), kordate moeder (actrice Maike Meijer) en twee bijdehante kinderen (eerder speelde Cato Arends de rol van de dochter, Tim de Jonge speelt de zoon).
Sinds 2013 een vaste rol in de reclames van supermarktketen Jumbo. Al jaren de stem in de TUI-reclames.
Het aanvangssalaris van een Acteurs bedraag meestal tussen de € 1.593 en € 2.604 bruto per maand. Na een dienstverband van 5 jaar bedraagt het salaris tussen de € 1.905 en € 3.198 per maand bij een werkweek van 38 uur.
Actrice Maike Meijer van Toren C schreef en illustreerde het boek 'Wen er maar aan'.
In de TV-commercial, gemaakt door Joe Public, speelt Barry Stevens de hoofdrol. Hij speelt de Engelssprekende John en is nieuw in de flat. De commercial is vanaf zondagavond te zien op de Nederlandse televisie. Humor moet opnieuw de boventoon voeren.
Soof: de serie is terug. Wederom speelt Lies Visschedijk de rol van de chaotische keukenprinses. Lies koestert haar personage Soof ook nog na twee films en twee tv-seizoenen.
Symbool. In de nieuwe tv-commercial maken we kennis met Lies. Een 'single moeder' die symbool staat voor alle Nederlanders met een druk leven. En voor wie goed, mooi en gezond voelen zonder hiervoor te veel te betalen extra belangrijk is.
Onze nieuwe campagne draait om single-mom Lies. Zij runt, op geheel eigen wijze, haar gezin met jonge kinderen. Licht chaotisch (het lijkt Kruidvat zelf wel) weet zij toch alle ballen in de lucht te houden. De 'avonturen' van Lies zijn ontwapenend, eerlijk en hebben een verrassende twist.
ZAANDAM – De kerstreclame van Albert Heijn heeft een nieuwe sterspeler: Harry de hamster. Dit jaar gaan niet Ilse, Bart, Tommy of oma op avontuur, maar het huisdiertje van de familie gaat op zoek naar liefde.
mmercial van de Albert Heijn van dit jaar draait om twee verliefde hamsters: Harry, de hamster van het gezin van de bekende supermarktmanager, wordt verliefd op zijn of haar soortgenoot van de overburen en gaat, dwars door de sneeuw, op pad om hem of haar (lekker inclusief) die liefde te laten zien.
De nieuwe Hamster-commercial en bijbehorende campagne is ontwikkeld door TBWA/Neboko in samenwerking met Ambassadors, AMP Amsterdam en Holy Fools en is sinds 28 augustus 2022 te zien en te horen op TV, social media en in de Albert Heijn winkels.