Waar is de tel 2 poort op het modem voor bedoeld Ziggo?

Je modem heeft een aansluiting waar Tel 1/Tel 2 bij staat. Of je Tel 1 of Tel 2 gebruikt, hangt af van het aantal telefoonlijnen dat je hebt. Vanuit Tel 1/Tel 2 gaat een telefoonkabeltje naar je telefoontoestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe vaste telefoon aansluiten op modem?

Steek het uiteinde van de telefoonkabel met de groene stekker in de eerste groene poort van het modem en het andere uiteinde in je basisstation. Check of je een kiestoon hoort en bel een 10-cijferig nummer. Als het lukt om te bellen, dan is je telefoon verbonden met het modem.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe zet je poorten open router Ziggo?

Port forwarding op het SmartWifi modem (voorheen Connectbox)
  1. Log in met je wachtwoord. Deze staat onderop de Connectbox vermeld als Settings password.
  2. Ga nu naar Verbonden apparaten in de verticale menubalk.
  3. Noteer het IP adres van het apparaat waarvoor je een poort wil openzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Hoe sluit ik telefoon aan van Ziggo?

Om een huistelefoon op Ziggo aan te sluiten, steek je het uiteinde van de telefoonkabel in de Tel 1-poort van het modem. Het andere uiteinde steek je in het basisstation van je telefoon. Vervolgens hoef je alleen nog even te wachten tot het groene lampje van de Tel 1-poort brandt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kieskeurig.nl

Hoe werkt vaste telefonie Ziggo?

Vast Bellen

Bij Ziggo bel je naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor het voordelige tarief van 15 cent per minuut. Bovendien betaal je per seconde en kun je je huidige telefoonnummer gratis meenemen naar Ziggo. Hoe dat in zijn werk gaat, leggen we je tijdens de bestelling uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Binnenhuis bekabeling - Bedrade internetverbinding - Ziggo

26 gerelateerde vragen gevonden

Waarom kan ik niet bellen met mijn vaste telefoon?

Probeer een ander telefoontoestel en een andere telefoonkabel. De storing komt waarschijnlijk door je eigen toestel of telefoonkabeltje (RJ11-kabel). Vervang beide onderdelen. Leen eerst een vaste telefoon van bijvoorbeeld je buren of vrienden, zodat je kunt testen of het toestel ook echt de oorzaak is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waarom gaat de huistelefoon niet over?

Herstart je toestel. Ook in het toestel kan een communicatiefout optreden. Start het toestel opnieuw op. Dit doe je door de stekker uit van het basisstation of het toestel uit het stopcontact te halen en er opnieuw in te pluggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op voys.nl

Welke telefoonkabel naar modem?

Een telefoonkabel heb je nodig wanneer je gebruik wil maken van een analoge telefoonlijn, oftewel vaste telefonie. Met de RJ11 (male) kabel verbind je je telefoontoestel met de telefoonaansluiting van de wandcontactdoos.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Waar is mijn telefoon aansluiting?

De telefoonaansluiting komt (meestal) binnen in de meterkast en is afgemonteerd in het zogenaamde ISRA-punt. Vindt u in de meterkast geen ISRA aansluiting? Dan heeft u waarschijnlijk een aansluiting via een hoofdstopcontact, dit is een stopcontact met vier gaten dat zich vaak in de woonkamer bevindt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op elektra-info.nl

Welke aansluiting voor telefoon?

Android telefoons hebben een Micro-USB of USB-C aansluiting. De Micro-USB aansluiting is eigenlijk een kleine versie van de USB versie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gadgetbusiness.nl

Welke poort voor Ziggo?

Je moet de externe port 443 Forwarden naar de interne port 443 van de Server.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Welke poort Ziggo?

Welke uitgaande server gebruik je? Die van Ziggo? Dan is 587 wel de juiste poort, maar moet je jezelf identificeren met je Ziggo-mail adres en wachtwoord, ook al gebruik je je tjemmes.nl adres als afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Hoe kan ik zien of een poort open staat?

Via een website van derden
  1. Ga naar yougetsignal.com.
  2. Vul het IP-adres of de hostnaam in het veld Remote Address in en het poortnummer in het veld Port Number.
  3. Klik op Check om de status van de poort te testen.
  4. Als de poort open is, wordt het bericht Port XXX is open on XXX. XXX. XXX weergegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kb.synology.com

Hoe werkt een telefoon aansluiting?

In het telefoontoestel wordt het geluid (luchttrillingen) door middel van een microfoon omgezet in een elektrische stroom (elektrisch signaal). Het signaal wordt door kabels of een radioverbinding naar een telefooncentrale overgebracht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.wikipedia.org

Hoe ziet een telefoonlijn eruit?

Een standaard telefoonkabel (Norm 88 voor binnenkabels en Norm 92 voor grondkabels) is opgebouwd uit groepen van vier getwiste aders en een blanke draad. De aders hebben in Nederland dezelfde kleuren als de Nederlandse vlag plus wimpel. Een kabel met één groep wordt aangegeven met 1×4×0,5 + 1×0,5 mm.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.wikipedia.org

Hoe werkt een vaste telefoon?

Een vaste telefoon is een telefoon waarbij het signaal niet draadloos wordt doorgeven, zoals bij een mobiele telefoon, maar via een bekabelde verbinding. De meeste toestellen voor vaste telefonie werken tegenwoordig echter wel met draadloze handsets.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providercheck.nl

Waar vind ik mijn hoofdaansluiting?

De plek van de hoofdaansluiting

De hoofdaansluiting vind je meestal in de meterkast of aan de muur in een hoek van de woonkamer. Kun je het niet vinden? Kijk dan ook eens in de gang, onder vensterbanken of in de kelder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op t-mobile.nl

Heb je vaste telefoonlijn nodig voor internet?

De meeste verwarring ontstaat door onduidelijkheid over de begrippen telefoonlijn, telefoonaansluiting en telefoonabonnement. Voor internet via ADSL is altijd een telefoonaansluiting nodig. Immers, de ADSL-techniek maakt gebruik van het datagedeelte van een telefoonverbinding.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op internetten.nl

Wat is een DSL poort?

DSL internet is de afkorting van Digital Subscriber Line. Deze techniek zorgt ervoor dat je gebruik kunt maken van het internet over een koperdraadverbinding, oftewel de traditionele telefoon aansluiting. Zo kun je internetten via een ADSL of VDSL abonnement. Je sluit je verbinding aan via een DSL kabel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providercheck.nl

Waar moet DSL kabel in?

Het aansluitpunt zit meestal in een hoek van de (woon)kamer aan de straatkant of in de meterkast. Hierop sluit je de KPN apparatuur aan. Er zijn 2 soorten aansluitingen: DSL (koperdraad, ook wel ISRA genoemd)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Hoe herken ik een ISRA-punt?

Doorgaans is het ISRA punt te vinden in de meterkast van je woning. Op deze locatie moet het modem van de internet provider aangesloten worden. Mocht je het ISRA punt niet in de meterkast kunnen vinden, kijk dan eens goed in de gang en de woonkamer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providercheck.nl

Welke kabel van router naar tv?

Om de interactieve TV-ontvanger van Kabelnoord aan te sluiten vanaf de router heb je een coax- en UTP-kabel nodig, eventueel een combikabel. Coax is de meest geschikte kabel om beelden te transporteren, een UTP-kabel is voor het computerverkeer en dus voor de interactieve opdrachten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kabelnoord.nl

Is het nummer 1200 gratis?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waarom heb ik geen kiestoon?

De kiestoon wordt door de modem zelf aangemaakt, dus dat je geen kiestoon hoort met 2 verschillende toestellen kan inderdaad betekenen dat de poort stuk is, of een van de kabels die er tussen zitten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Kan niet meer bellen met Gigaset?

Herstart uw telefoontoestel

Haal dan de stekker uit het toestel, wacht 20 seconden en sluit de stekker weer aan. Wacht tot het toestel weer is opgestart en zich heeft aangemeld. Test of het probleem is opgelost. NB: bij een Gigaset IP DECT toestel dient u het DECT-basisstation te herstarten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op callvoip.nl

Populaire vragen