U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.
We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.
U kunt de bezorger vragen om uw pakket bij de volgende bezorgpoging achter te laten, zolang er voor uw pakket geen handtekening van een volwassene van 19 jaar of ouder nodig is .
Als de zending geen handtekening vereist, zal onze chauffeur proberen een veilige plek te vinden om de zending achter te laten, zodat deze niet in het zicht staat of niet wordt blootgesteld aan slecht weer. Dit kan onder andere een veranda aan de voorkant, zijdeur, achterporch of garage zijn.
In veel gebieden zal UPS de zending gewoon bij u voor de deur achterlaten . Klanten hebben altijd de mogelijkheid om zich te registreren voor UPS MyChoice ® , waarmee ze aangepaste bezorgdagen en -tijden kunnen selecteren om ervoor te zorgen dat ze beschikbaar zijn wanneer hun pakket arriveert. Welke verzendsystemen bieden opties voor bezorging op zaterdag?
Om UPS te vertellen een pakket bij u voor de deur achter te laten, kunt u de UPS My Choice-service gebruiken . Met deze service kunt u uw bezorgvoorkeuren aanpassen, inclusief het achterlaten van pakketten op een specifieke locatie, zoals uw voordeur.
Hoe laat levert UPS af? UPS Standard-pakketten worden over het algemeen op elk moment van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 19.00 uur (en soms later) afgeleverd bij woningen en op zakelijke adressen tijdens hun normale kantooruren.
Wij kunnen uw pakketje vasthouden en het bezorgen als u weer in de stad bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakketje bij een buur achterlaten . Wij kunnen uw pakketje in bepaalde gevallen omleiden naar een ander adres.
Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.
U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.
Antwoord: Om bezorginstructies toe te voegen aan uw UPS-zending, kunt u dit online doen of door de UPS-klantenservice te bellen . Om dit online te doen, logt u in op uw UPS-account, selecteert u de zending waaraan u instructies wilt toevoegen en klikt u op de knop "Bezorginstructies toevoegen".
Is onderweg
De lokale UPS-vestiging heeft de zending ontvangen en ze hebben deze naar een chauffeur gestuurd voor de uiteindelijke aflevering.
UPS Ground kan inderdaad pakketten eerder afleveren dan verwacht onder bepaalde omstandigheden . Als een pakket klaar is voor levering en er geen andere geplande ophaal- of afleverpunten langs de route zijn, kunnen chauffeurs ervoor kiezen om het pakket eerder af te leveren. Dit komt vaker voor bij kleine pakketten of pakketten die via spoedservices worden verzonden.
Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender.
Wanneer je niet thuis bent volgen we altijd je bezorgvoorkeuren.Heb je je voorkeuren niet ingesteld?Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt.
Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.
Stuur 'TRACK [Uw trackingnummer]' naar 69877 (MYUPS) en wij vertellen u waar uw pakket is. Standaard bericht- en datakosten kunnen van toepassing zijn. Stuur 'LOCATE [Uw postcode]' naar 69877 (MYUPS) en wij helpen u de dichtstbijzijnde locatie te vinden.
Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.
Het UPS-klantenservicenummer is +1 404-828-6000.
Als het artikel ergens is achtergelaten waar ze niet hebben aangegeven, zoals op een drempel zonder toestemming, dan bent u wettelijk verplicht het artikel opnieuw te bezorgen of een terugbetaling aan te bieden . Richt eventuele klachten aan de koeriersdienst. Als de klant denkt dat het artikel is gestolen, dan is dat ook een zaak voor de politie.
Leden hebben de mogelijkheid om pakketten naar een ander adres te laten bezorgen, op een andere dag te laten bezorgen of op te halen bij een UPS-locatie . Daarnaast kunnen ze aan de UPS-bezorger doorgeven waar hij/zij pakketten kan achterlaten als u niet thuis bent.
U kunt een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn. Zo doet u dit: Log in op uw UPS.com-profiel om uw claim in te dienen. Log in op uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan indien u er nog geen heeft.
We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.
Het pakket moet voor het einde van de dag bezorgd worden. Dit kan zo laat als 23:00 uur zijn, maar meestal voor 21:00 uur. De uitzondering is als het een pakket is met een leveringstijd, zoals 'next day air'. Dan zal het in 99% van de gevallen voor die tijd bezorgd worden.