Kan niet bellen of gebeld worden KPN?

In veel gevallen is het probleem op te lossen door je telefoon opnieuw te starten. Druk de power-knop in tot de telefoon is uitgeschakeld of totdat je de optie "uitschakelen" krijgt. De vliegtuigmodus schakelt alle draadloze verbindingen uit. Zoals de bel-, wifi- en bluetoothverbinding.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Hoe komt het dat ik niet kan bellen?

Het kan zijn dat voor een of een andere reden je telefoon met het verkeerde netwerksignaal is verbonden of het signaal van je provider niet kan vinden. Om alle twijfels weg te halen probeer dan eens om het netwerk handmatig te instellen: Ga naar de Instellingen van je toestel. Tik op Mobiele netwerken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gsmerz4u.nl

Kan niet meer bellen met vaste telefoon?

Probeer een ander telefoontoestel en een andere telefoonkabel. De storing komt waarschijnlijk door je eigen toestel of telefoonkabeltje (RJ11-kabel). Vervang beide onderdelen. Leen eerst een vaste telefoon van bijvoorbeeld je buren of vrienden, zodat je kunt testen of het toestel ook echt de oorzaak is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kan niet verbinden met KPN netwerk?

Haal de simkaart uit je telefoon en maak schoon met een zachte, droge doek en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Plaats je simkaart in een ander toestel. Als je simkaart wel werkt in het andere toestel, dan ligt het probleem bij jouw toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Kan niet bellen of smsen?

Probeer eerst eens uw telefoon opnieuw op te starten; Indien het probleem aanhoudt, probeer uw verbinding te maken met een andere lokale netwerkprovider. Stel uw netwerkverbinding in op 'handmatig' en selecteer een andere operator.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op business.orange.be

KPN - Onbeperkt bellen (Heeeeeeey Peter)

32 gerelateerde vragen gevonden

Kan niet bellen geen verbinding?

Slimme eerste stap: telefoon opnieuw opstarten

Het beste wat je kunt doen als je geen netwerkverbinding hebt? Je telefoon opnieuw opstarten! Hij maakt dan opnieuw verbinding met het mobiele netwerk. Vaak lost dit het probleem op en heb je daarna weer als vanouds bereik.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simpel.nl

Waarom gaat de huistelefoon niet over?

Herstart je toestel. Ook in het toestel kan een communicatiefout optreden. Start het toestel opnieuw op. Dit doe je door de stekker uit van het basisstation of het toestel uit het stopcontact te halen en er opnieuw in te pluggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op voys.nl

Waarom doet mijn mobiele netwerk het niet?

Start je apparaat opnieuw op.

Open je app Instellingen en tik op Netwerk en internet of Verbindingen. Afhankelijk van je apparaat kunnen deze opties verschillen. Zet wifi uit en mobiele data aan en check of er een verschil is. Zo niet, dan zet je mobiele data uit en wifi aan en check je het opnieuw.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe zet ik mijn mobiele netwerk aan?

Mobiel internet instellen voor Google Android 9:
  1. Veeg van onder naar boven over het scherm en tik op 'Instellingen'.
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Netwerk en internet'.
  3. Tik 'Datagebruik'.
  4. Tik op het schuifje naast 'Mobiele data'.
  5. Je maakt nu direct verbinding met het mobiele netwerk van je provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belsimpel.nl

Wat is niet aangemeld bij netwerk?

Hiermee controleer je of het probleem bij de simkaart of het toestel ligt. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Is het nummer 1200 gratis?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe sluit je een vaste telefoon aan?

Volg deze stappen om de huistelefoon te installeren:
  1. Zoek het ISRA-punt in de meterkast. Heb je een meterkast zonder deze aansluiting? ...
  2. Steek de stekker van de telefoon in het ISRA-punt (de wandcontactdoos) of in het hoofdstopcontact.
  3. De telefoon is klaar om te gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Waarom kan ik niet gebeld worden op mijn iPhone?

Ga naar 'Instellingen' > 'Focus' > 'Niet storen' en controleer of deze functie is uitgeschakeld. Kijk of u bepaalde telefoonnummers hebt geblokkeerd. Ga naar 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Geblokkeerde contacten'. Controleer of het doorschakelen van oproepen is ingeschakeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.apple.com

Kan niet meer bellen met mijn Samsung?

Als je niet kunt bellen met je Galaxy, kan dat liggen aan een defecte simkaart, een probleem met je account of provider, of een instelling van het apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op samsung.com

Kan niet bellen of gebeld worden simpel?

Wat betreft de situatie omtrent het bellen is het handig om te checken of je simkaart goed in je telefoon geplaatst is en of je de Simpel simkaart gebruikt. Na deze check is het ook raadzaam om je telefoon even uit te schakelen en weer aan te zetten zodat je opnieuw bij het netwerk wordt aangemeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.simpel.nl

Hoe moet ik mijn telefoon instellen?

Stap 2: Stel het nieuwe apparaat in
  1. Schakel een nieuw apparaat in dat nog niet is ingesteld. Zet het apparaat in de koppelingsmodus.
  2. Schakel het scherm van je telefoon in.
  3. Je ontvangt een melding op je telefoon met de vraag of je het nieuwe apparaat wilt instellen.
  4. Tik op de melding.
  5. Volg de stappen op het scherm.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat is de APN van KPN?

Kies Nieuw toegangspunt.

Bij Naam voer je KPN Mobiel Internet in. Bij APN voer je portalmmm.nl in. Bij Proxy voer je niets in. Bij Poort voer je niets in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hallo.eu

Wat is Netwerk resetten?

Werkt je wifi-verbinding nog steeds niet, dan kun je de netwerkinstellingen herstellen door binnen de instellingen van je apparaat te gaan naar Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Hierdoor worden zowel je bluetooth- als wifi-instellingen hersteld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op computertotaal.nl

Hoe krijg ik weer bereik?

7 oplossingen om het bereik van je mobiele telefoon te verbeteren
  1. Ga bij het raam of buiten staan.
  2. Zorg dat er geen ijzer of staal tussen jou en de zendmast aanwezig is.
  3. Ga omhoog, des te hoger je bent, des te beter het mobiele signaal.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gsmversterkers.nl

Kan niet bellen wel internet?

Toestel uit- en aanzetten

In veel gevallen is het probleem op te lossen door je telefoon opnieuw te starten. Druk de power-knop in tot de telefoon is uitgeschakeld of totdat je de optie "uitschakelen" krijgt. De vliegtuigmodus schakelt alle draadloze verbindingen uit. Zoals de bel-, wifi- en bluetoothverbinding.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Waarom heeft mijn simkaart geen service?

Kijk in je simkaartslot of daar een simkaart in zit en of deze wel goed is geplaatst. Check ook meteen of het simkaart-schuifje wel goed gesloten is. Mocht dat niet het geval zijn, haal het schuifje met de simkaart er eerst uit, plaats deze er dan juist in (vaak kan dit maar op één manier) en stop hem terug.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Hoe controleer je een telefoonlijn?

Controleer dit door op het basisstation (hierop is de telefoonlijn aangesloten) de 'Zoek-knop' in te drukken. Deze knop heeft een cirkel met drie lijnen als icoon. Vervolgens moeten alle geregistreerde handsets overgaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support-nl.panasonic.eu

Waarom heb ik geen kiestoon?

De kiestoon wordt door de modem zelf aangemaakt, dus dat je geen kiestoon hoort met 2 verschillende toestellen kan inderdaad betekenen dat de poort stuk is, of een van de kabels die er tussen zitten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Kan niet bellen met Gigaset a415?

Oplossingen: Schakel de extra functies uit. Vervang de batterijen. Gebruik het meegeleverde basisstation of een ander basisstation van Gigaset om het toestel op te laden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Populaire vragen

  Vorige artikel
Hoe voelt bad trip?