Tips: Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.
bestellen is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com. bestellen verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
Achteraf betalen bij Bol.com kan op verschillende manieren. Bol.com biedt de mogelijkheid om met acceptgiro te betalen, waarbij ze de acceptgiro bij het pakket voegen maar Bol.com heeft ook zijn eigen achteraf betaalmogelijkheid, waarbij je zelf het geld naar hun rekening overmaakt.
Met een Bol.com account is het controleren van je bestellingen echt een eitje. Als je ingelogd bent kun je rechtsboven op het poppetje klikken. Dat is jouw account en hier kun je alles wat er binnen jouw account gebeurd bekijken.
Bijna alle artikelen kunnen bij een bol.com afhaalpunt bezorgd worden, op een paar uitzonderingen na: Te grote of zware artikelen, zoals wasmachines, trampolines, televisies etc.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van een groot artikel? Dan laat de PostNL bezorger een briefje voor je achter. Daarmee kun je makkelijk een nieuwe bezorgafspraak maken.
Achteraf betalen is niet altijd mogelijk. Het is mede afhankelijk van de waarde van je bestelling en je betaalgeschiedenis bij ons. Elektronica kunnen vaak niet achteraf betaald worden en ook wanneer je je bestelling laat bezorgen op een afhaalpunt is het geen optie.
Kan niet meer inloggen bij Bol Com? Misschien is er een probleem met je wachtwoord. Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Kun je nog steeds niet inloggen ? Mail dan naar partner@ bol . com .
Je telefoonnummer in je klantaccount kunnen we daarbij gebruiken om je te herkennen als je onze klantenservice belt. Daardoor kunnen onze klantenservicemedewerkers je meteen helpen. We gebruiken de in jouw account opgeslagen gegevens om met jou contact op te nemen naar aanleiding van jouw vraag of klacht aan ons.
Als bol.com geen (complete) betaling ontvangt binnen die termijn, krijgt u een herinnering. Deze eerste herinnering is gratis. Betaalt u niet dan wordt er een 2de en eventueel een 3de herinnering verstuurd. Deze laatste twee betalingsherinneringen kosten €3,50 per keer.
Probeer in dit geval eerst een van je openstaande betaaloverzichten te voldoen. Het kan zijn dat een openstaande order is overgedragen aan een incassobureau. Als je een nog onbetaalde AfterPay rekening bij een incassobureau hebt kun je niet via AfterPay bestellen.
Vervolgens stuurt Bol.com het pakket naar je toe. Als het pakket goed en veilig is aangekomen, kijk je of je de artikelen echt wilt houden. Als dat het geval is, heb je 14 dagen de tijd om het geld over te maken met IDeal of je kunt het geld overmaken vanaf je bankrekening.
De webshop bol.com scoort een mooie 7 op een schaal van 10. Dat is een prima score, maar deze score is een hulpmiddel om de betrouwbaarheid van een webshop te bepalen. Controleer ook altijd de reviews en de keurmerk informatie die je o.a. ook via WebshopChecker kunt lezen.
Bol.com geeft aan te garanderen dat je via de webwinkel een artikel koopt welke in goede staat verkeerd. De artikelen moeten bij normaal gebruik werken, dit is volgens het bedrijf een wettelijke garantie.
Goed nieuws! Als je gebruikmaakt van de dienst Verzenden via bol.com en verzendt met DHL, kunnen klanten in Nederland en België vanaf nu automatisch kiezen voor een DHL afhaalpunt als bezorgadres – en dat zonder extra kosten. Met deze veel gekozen bezorgoptie bied je je klanten nog meer gemak.
Inlog mail adres wijzigen
Klik linksboven in je verkoopaccount op je verkoopnaam, kies voor 'Instellingen' en daarna in de kolom 'Account' voor 'Inloggegevens wijzigen'. Optie 2: Ga naar account.bol.com en kies voor 'E-mailadres wijzigen'.
U kunt op meerdere wijzen contact met Bol.com opnemen. Zo is de klantenservice van Bol.com 24 uur en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Het telnr van Bol.com is 030-3104999. Voor bellen naar Bol.com vanuit België belt u naar 027-885999.
De Online Webshop is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com.
In je favoriete webshop selecteer je Klarna als betaalmethode. Kies voor 'Betaal in 3 delen'. Het bedrag moet minimaal € 35 zijn en maximaal €4.000 per aankoop.
Afterpay is een van de betaalmogelijkheden bij Bol.com. Je betaalt dan pas achteraf en je kunt er ook voor kiezen om via een automatische incasso te betalen.
Met AfterPay shop je eerst en betaal je later. Plaats je bestelling en kijk uit naar het thuis ontvangen. Bekijk, voel en probeer alles en betaal pas later. Met simpele retouren en flexibele betaalopties voor gemak en meer vrijheid.
Hoe werkt het voor de klant? Klanten krijgen bij het afronden van een bestelling automatisch de mogelijkheid om te kiezen voor een afhaalpunt*. Dit is gratis voor alle klanten. *Bepaalde artikelen zijn uitgesloten van levering op afhaalpunten, bijvoorbeeld artikelen met licht ontvlambare stoffen.
Kies bij het versturen naar Nederland uit PostNL, UPS & DHL. De goedkoopste verzendkosten naar Nederland zijn € 4.50. Nadat je een vervoerder hebt gekozen, vul je de adresgegevens van de ontvanger in Nederland in.
Als je bij DHL het pakketje naar een thuisadres wilt versturen, betaal je hier extra voor. Ook daarmee blijft DHL in algemene zin goedkoper dan PostNL, maar het verschil is niet heel groot. Een tweede verschil is dat een groot pakket bij PostNL groter en zwaarder mag zijn dan bij DHL.