Het wissen van je browsercache kan deze problemen oplossen. Dit kun je doen met een browser extensie zoals Clear Cache (als je Chrome hebt). Controleer de DNS-instellingen. Als je toegang hebt tot de DNS-instellingen van je website, controleer dan of deze correct zijn ingesteld.
Cookies, Cache legen of plugins. Binnen je browser kunnen er verschillende redenen zijn waarom pagina's misschien niet goed laden. De makkelijkste manier om te testen of dit met je instellingen te maken heeft is door te proberen of de problemen nu in een Chrome "Incognito" venster ook blijven bestaan.
Er kan iets mis zijn met je Chrome-profiel dat problemen veroorzaakt. Verwijder Chrome en zorg dat je het selectievakje voor het verwijderen van de browsegegevens aanvinkt. Installeer Chrome vervolgens opnieuw. Verwijder extensies en installeer ze opnieuw.
Dit probleem ontstaat meestal doordat grafische elementen niet goed kunnen worden weergegeven. Soms wordt de pagina wel geladen als u een nieuw tabblad opent en naar een andere pagina gaat. Helpt dit niet, start Chrome of uw apparaat dan opnieuw op.
Wat betekent deze site kan geen beveiligde verbinding leveren?
Deze foutmelding betekent meestal dat er een probleem is met de instellingen van je browser of het SSL-certificaat op je website (of localhost, waarop je meestal geen certificaat zal hebben). Het probleem los je op door een SSL-certificaat aan te maken voor localhost door middel van OpenSSL.
Wie of wat zorgt ervoor dat een website in verbinding staat met internet?
Een hosting provider (webhosting) biedt ruimte aan op internet. Deze provider zorgt ervoor dat jouw website aan het internet wordt gekoppeld en dat je site actief blijft als jij je computer uitzet. Via internet kun je op zoek naar een geschikte hostingprovider.
Waarom worden websites geblokkeerd? Websites worden geblokkeerd wanneer ze een IP-adres detecteren waarvoor de beperkte content niet toegankelijk zou moeten zijn. Uw IP-adres (Internet Protocol) identificeert uw apparaat op internet en onthult uw fysieke locatie.
Start je apparaat opnieuw op en probeer de zoekopdracht opnieuw. Als je verbinding met internet kunt maken, kun je de Google-app updaten naar de nieuwste versie. Als je wilt nagaan of je resultaten krijgt, probeer je de zoekopdracht opnieuw.
Nadat u het cachegeheugen en cookies heeft gewist, gebeurt het volgende: Sommige instellingen op sites worden verwijderd. Als u bijvoorbeeld was ingelogd, moet u opnieuw inloggen. Sommige sites kunnen trager lijken omdat content (zoals afbeeldingen) opnieuw moet worden geladen.
Waarom moet je af en toe de cache van je browser wissen?
De meest recente pagina's weergeven:
Maar dat gebeurt niet altijd, soms laadt de cache oudere pagina's en krijg je dus niet de meest recente versie te zien. Door je cache regelmatig te wissen, dwing je je browser opnieuw te beginnen en weet je zeker dat je de nieuwste pagina's en gegevens te zien krijgt.
Als u Chrome gebruikt op uw Android-telefoon of -tablet en u de Chrome-cache leegt, wordt de browser sneller en krijgt u meer ruimte. Dit proces is hetzelfde op Samsung-telefoons en alle andere Android-apparaten.
U kunt uw standaardbrowser in Android wijzigen van de vooraf geïnstalleerde mobiele browser Google Chrome (of Samsung Internet Browser voor Samsung-apparaten) door naar Instellingen > Apps > Standaard-apps te gaan. Zorg ervoor dat de browser-app van uw voorkeur is geïnstalleerd. Open Instellingen > Apps.
De pagina is misschien uit de index verwijderd of weggelaten om volledig onschuldige redenen. (Het web is onmetelijk groot en Google komt niet aan elke pagina toe, ook al proberen we dat wel!) Vraag Google je pagina opnieuw te crawlen.
Download Chrome opnieuw via google.com/chrome en installeer het programma weer. Als je nog steeds problemen ondervindt, heb je misschien een programma geïnstalleerd dat je Google Chrome-instellingen aanpast.