Als jouw HUAWEI apparaat niet in staat is om draadloze netwerken te detecteren, schakel de wifi dan opnieuw in. Scan opnieuw om draadloze netwerken te vinden. Probeer ook de netwerkinstellingen te resetten. Ga op jouw apparaat naar Instellingen, zoek naar Netwerkinstellingen resetten en voer een reset uit.
Controleer de instellingen van de Mobile WiFi en zorg ervoor dat u de internettoegang niet hebt uitgeschakeld. Controleer de signaalsterkte en zorg ervoor dat het gebied waar de Mobile WiFi zich bevindt, netwerkdekking heeft van uw mobiele dataprovider. Controleer uw netwerkmodus en zorg ervoor dat deze overeenkomt met de vereisten van uw mobiele provider.
Gebruik een andere USB-poort of een andere computer om de verbinding te testen. Als de verbinding succesvol is, is de USB-poort op de computer waarschijnlijk niet compatibel of beschadigd . Als het probleem aanhoudt, bel dan de klantenservice-hotline van Huawei voor hulp. We zullen ons best doen om aan uw behoeften te voldoen.
Open PC Manager, ga naar Telefoon > Samenwerking op meerdere schermen (of Mijn apparaat > Telefoon > Samenwerking op meerdere schermen) en verbind de twee apparaten via Bluetooth, QR-codescanning of een kabel .
Klik op het Windows-pictogram en dan op het Instellingen-pictogram. Ga naar Telefoon > Een telefoon toevoegen (Add a phone) om uw telefoon toe te voegen. Voer uw telefoonnummer in het dialoogvensterUw Andriod of iPhone aan deze pc koppelen (Link your Andriod or iPhone to this PC) in. Klik op Verzenden (Send).
Meld u aan bij uw omvormer met de FusionSolar-app. Selecteer mij, inbedrijfstelling en meld u vervolgens aan als GEBRUIKER met het standaardwachtwoord 00000a. 3. Nadat u bent ingelogd, kiest u "..." in de rechterbovenhoek, selecteert u instellingen, routerverbindingsinstellingen en selecteert u vervolgens uw wifi-netwerk, voert u uw wachtwoord in en maakt u verbinding.
Schakel de AC-schakelaar in en zet de DC-schakelaar op ON.Wacht tot alle indicatoren op het paneel van de omvormer voor zonne-energie knipperen en na 30 seconden uit gaan.
Als uw GoodWe omvormer offline is, volg dan deze stappen om het probleem op te lossen: Controleer de verbinding: zorg ervoor dat de omvormer correct is aangesloten op uw WiFi-netwerk. Herstart uw router indien nodig. Herstart de omvormer: schakel de omvormer uit door de AC en DC schakelaars uit te zetten.
Controleer of de batterij van de Mobile WiFi leeg of leeg is . Zo ja, laad hem dan op tot een paar minuten nadat de indicator aangeeft dat de batterij wordt opgeladen. Probeer de Mobile WiFi vervolgens opnieuw in te schakelen.
Een mogelijke oorzaak is een probleem met de router zelf, waarbij het wifi-signaal van uw glasvezel- of DSL internet wel wordt uitgezonden, maar er geen goede internetverbinding tot stand kan komen. Daarnaast kunnen DNS-problemen een rol spelen, waarbij de vertaling van webadressen naar IP-adressen verstoord is.
Start je apparaat opnieuw op.
Open je app Instellingen en tik op Netwerk en internet of Verbindingen. Afhankelijk van je apparaat kunnen deze opties verschillen. Zet wifi uit en mobiele data aan en check of er een verschil is. Zo niet, dan zet je mobiele data uit en wifi aan en check je het opnieuw.
Wanneer uw internetverbinding thuis uitvalt, is dat meestal te wijten aan een storing in uw modem en/of router. De oplossing is eenvoudig: start uw apparatuur opnieuw op door deze los te koppelen, ongeveer 30 seconden te wachten, deze weer aan te sluiten en opnieuw op te starten . Dit lost meestal uw wifi-storing op.
Ga naar Instellingen > Systeem & updates > Resetten > Telefoon resetten, tik op Telefoon resetten en volg de instructies op het beeldscherm om de fabrieksinstellingen te herstellen.
Fabrikanten geven vaak aan dat hun omvormer een levensduur heeft tussen de 10 en 15 jaar.
Ga naar Instellingen > Systeem & updates en tik op Software-update.
Kies Instellingen > WLAN op uw mobiele telefoon, tik op de WiFi-naam die overeenkomt met de SUN2000L en voer het WiFi-wachtwoord in om verbinding te maken met het WiFi-netwerk . Nadat de verbinding is gelukt, wordt het scherm Omvormerlijst weergegeven. De naam van het verbonden SUN2000L WiFi-netwerk wordt weergegeven door SUN2000L-its SN.
Wanneer uw omvormer offline is betekent dit dat de omvormer geen verbinding meer heeft met uw Wi-Fi netwerk. Dit kan komen omdat u een nieuwe internetprovider heeft óf de verbinding te zwak is. U ziet of uw omvormer offline is wanneer de SEMS PORTAL dit weergeeft én wanneer het “aan/uit” indicatie lampje knippert.
In Windows 10
Selecteer het pictogram Netwerk of Wifi in het systeemmeldingsgebied.Kies in de lijst met netwerken het netwerk waarmee u verbinding wilt maken en selecteer vervolgens Verbinden. Typ de beveiligingssleutel (wordt vaak het wachtwoord genoemd).
U kunt uw apparaat uitschakelen door de aan/uit-knop enkele seconden ingedrukt te houden en vervolgens op Uitschakelen en Tik aan om uit te schakelen te tikken. U kunt uw apparaat inschakelen door de aan/uit-knop enkele seconden ingedrukt te houden totdat uw apparaat trilt en het logo weergeeft.
Huawei HiSuite is een beheerassistent voor Android-apparaten (inclusief telefoons en tablets) die op computers draait. Opmerking: Dit document is alleen van toepassing op HiSuite die op Windows-computers draaien.