Hoe zet je de ING app op je telefoon?

De app ING Mobiel Bankieren is gratis te downloaden in de App Store voor iPads en iPhones en de Play Store voor apparaten met Android. Voordat u hem kunt gebruiken, moet u een activatiecode aanvragen op de site van ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Welke ING app moet ik downloaden?

Ga naar de App Store of Google Play. Zoek op 'ING' en selecteer 'ING Bankieren'. Druk op download of installeer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik mijn ING app niet activeren?

Mobiele pincode vergeten? Weet je de pincode voor toegang tot de app niet meer? Toets dan 3 keer een foute pincode in; zo wordt de app automatisch geblokkeerd. Daarna kun je je app direct weer activeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik mijn ING pas activeren?

Begin in- en uitklapbaar panel.
  1. Log in op Mijn ING (hierna kom je direct op de juiste pagina)
  2. Selecteer de te activeren Betaalpas en volg de stappen op het scherm.
  3. Bevestig de activatie met mobiel goedkeuren.
  4. Tot slot zie je een bevestiging van de activatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe moet je inloggen op de ING app?

Zo werkt het. Je logt in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna krijg je een nieuw scherm, waarin je je inlog kunt bevestigen: Met de Mobiel Bankieren App - net zoals het bevestigen van een betaling; met je vingerafdruk of met je eigen 5-cijferige mobiele pincode.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

How to install the ING Banking app? | ING Belgium

29 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik 2 keer de ING apps installeren?

De mogelijkheid om met behulp van een QR-code de ING Mobiel Bankieren App een extra toestel te installeren is uit de app gehaald. Als je de app ook op een ander toestel wilt installeren, kun je dat nu alleen doen door de app op het andere toestel te downloaden en te activeren zoals met de app op het eerste toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe activeer je een app?

Apps opnieuw installeren of weer inschakelen
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. Tik bovenaan op Geïnstalleerd. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Heb je de ING app al op een ander toestel?

Kies op het nieuwe apparaat voor 'aanmelden extra toestel' of op de qr-code die in beeld komt. Vervolgens scan je de code met het eerste toestel waarop de app geïnstalleerd staat en doorloop je een aantal stappen om ING Bankieren te activeren op je nieuwe apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidplanet.nl

Hoe scan je ID voor ING app?

In enkele stappen je gegevens weer goed vastgelegd
  1. Zodra je aan de beurt bent, krijg je een melding in de Mobiel Bankieren App.
  2. Kies wat voor legitimatiebewijs je gaat gebruiken. ( ...
  3. Scan je legitimatiebewijs met je mobiel (geen zorgen, we leggen uit hoe het werkt)
  4. Controleer je adresgegevens.
  5. Je bent klaar!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe werkt de app van ING?

In de Mobiel Bankieren App kun je:
  1. Een overzicht van al je Betaalpassen zien.
  2. Je Betaalpas activeren.
  3. Je Betaalpas blokkeren en deblokkeren.
  4. Je Betaalpas vervangen.
  5. Je kunt de pincode van je Betaalpas opnieuw opvragen.
  6. Je pasgebruik buitenland instellen.
  7. De limiet van je Betaalpas aanpassen (vanuit de app in Mijn ING)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe werkt internetbankieren bij de ING?

Met de website Mijn ING kunnen klanten van de ING Bank internetbankieren. Doe betalingen, bekijk afschrijvingen en controleer de verzendlijst.
...
ING inloggen
  1. Ga naar mijn.ing.nl.
  2. Log in met een gebruikersnaam en wachtwoord. ...
  3. U kunt uw gebruikersnaam laten bewaren op de computer. ...
  4. Klik op Inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Waarom kan ik niet inloggen op Mijn ING?

Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd

Voor de veiligheid blokkeren we je inloggegevens van Mijn ING als je: meerdere keren onjuiste inloggegevens invoert, vraag dan hier je gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom scant mijn iPhone mijn ID niet?

Als het scannen niet lukt: Sluit de app en open deze opnieuw. Verschuif uw telefoon over uw identiteitsbewijs totdat er verbinding is. Probeer de bovenstaande handeling ook in uw hand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Waarom lukt ID scannen niet?

Dit kun je doen met je smartphone als deze een zogenoemde NFC-lezer heeft. Vrijwel alle moderne Android smartphones (Android versie 6 of hoger) en iPhones (model 7 of hoger met versie iOS 13.2.3 of hoger) hebben dit. Als je smartphone geen NFC-lezer heeft dan kan je op dit moment de ID-check niet uitvoeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op volgjezorg.nl

Kan ING app ook op PC?

Internetbankieren via Mijn ING en de Mobiel Bankieren App

Je kunt je geldzaken regelen op je computer, op je tablet of je smartphone. Op de computer gebruik je daarvoor Mijn ING. Op je tablet of smartphone gebruik je de ING app. Met beide zie je jouw saldo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik aan een ING scanner?

Zo vraag je de ING Scanner aan
  1. Open in een nieuw scherm Mijn ING en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in.
  2. Kies onderaan in het scherm met de kleurencode voor 'Hulp nodig? '
  3. Kies voor 'Mijn scanner is kwijt'
  4. Kies voor 'Nieuwe scanner aanvragen' en volg de instructies.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe verwijder ik de ING app?

Zo haal je de app van je oude telefoon
  1. Log hier in.
  2. Onder 'Mobiele toestellen' zie je op welke toestellen jij de app hebt geïnstalleerd.
  3. Kies bij jouw oude toestel voor 'Blokkeren'. Je toestel wordt nu geblokkeerd en je krijgt hier een bevestiging van te zien.
  4. En daarna voor 'Verwijderen'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe bank app installeren?

Hoe starten met Easy Banking App?
  1. Downloaden: afspraak in de App Store of op Google Play.
  2. Activeren: open de app, ga naar 'Aan de slag' en volg de instructies.
  3. Gebruiken: meld u aan en gebruik uw mobiele app in alle veiligheid, altijd en overal.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnpparibasfortis.be

Hoe zet ik een app op mijn Samsung telefoon?

Apps downloaden
  1. Ga naar 'Home'-scherm en klik rechts onderin op 'Apps' (Bij tablets staat dit icoontje rechts bovenin)
  2. Selecteer in dit overzicht de 'Play Store'
  3. Type vervolgens bovenin de app die je zoekt.
  4. Klik in de zoekresultaten de app die je wilt downloaden en installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op samsung.com

Waar is mijn app?

Hoe kan ik verwijderde apps op Android terughalen? De Google Play Store bewaart alle applicaties bij die je met je Google-account hebt geïnstalleerd. Het is dus heel eenvoudig om je lijst met applicaties te vinden en ze opnieuw te installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op proximus.be

Hoeveel en of rekeningen mag je hebben bij ING?

Je kunt maximaal 3 Betaalrekeningen op je eigen naam openen. Dus heb je al een Betaalrekening? Dan kan je er nog 2 extra openen. Bijvoorbeeld één extra op je eigen naam en één met een mederekeninghouder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe rekening koppelen?

Een zakelijke rekening toevoegen
  1. Log in in internetbankieren.
  2. Ga naar 'Profiel'
  3. Kies 'Gebruikersautorisaties'
  4. Selecteer 'Gebruikers en autorisaties'
  5. Kies de gebruiker die je wil koppelen aan de rekening.
  6. Open het tabblad 'Rekeningautorisaties'
  7. Klik op 'Rekening toevoegen'
  8. Selecteer de rekening en klik op 'Toevoegen'

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Hoe maak ik mijn ING aan?

Mijn ING (internetbankieren) aanvragen
  1. Vraag Mijn ING aan. Neem je betaalpas en je identiteitsbewijs mee en kom naar een ING Kantoor of een ING Servicepunt. We regelen het graag voor je. ...
  2. Ontvang je inloggegevens per post​ Je krijgt binnen 5 werkdagen je gebruikersnaam thuisgestuurd​ ...
  3. Eerste keer inloggen op Mijn ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je je ID in je telefoon zetten?

Een vID is de digitale variant van jouw fysieke paspoort of ID-kaart in de vorm van een app op je smartphone. Met deze app is het in de toekomst mogelijk om digitaal te laten zien wie je bent en kun je bijvoorbeeld reizen met een digitaal paspoort. De app voldoet aan de hoogste internationale veiligheidseisen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rvig.nl

Heb ik NFC op mijn telefoon?

Om te controleren of jouw Android over NFC beschikt, kan je de gratis app 'Do I Have NFC' downloaden. De app laat meteen zien of je wel of geen NFC op je toestel hebt. Download je liever geen app, dan kan je het ook via de instellingen van je telefoon checken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mobiel.nl

Populaire vragen