Hoe werkt PostNL zakelijk?

Hoe werkt het?
  • Maak de pakketten in Mijn PostNL gemakkelijk klaar voor verzending. ...
  • Kies aanvullende verzendopties voor extra zekerheid of gemak.
  • Print de verzendlabels uit en plak ze op de pakketten. ...
  • Laat de pakketten ophalen of geef ze af bij één van onze 3.750 PostNL-punten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom PostNL zakelijk?

Als zakelijke klant regel je al je post eenvoudig, overzichtelijk én gratis online op Mijn PostNL. Hier kun je jouw orders aanmaken, zendingen voormelden en volgen via Track & Trace. Verder geeft Mijn PostNL inzicht in je facturen en rapportages voor het optimaal beheren en monitoren van je postzaken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe maak je een PostNL account?

Ga naar postnl.nl/mijnpost en klik op 'Maak een account aan'. Vul uw zakelijke e-mailadres in, uw naam en het PostNL-klantnummer van uw bedrijf. Heeft u van ons een brief ontvangen met een activatiecode? Dat kunt u hier aangeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat is zakelijke post?

Als zakelijke klant verstuur je post op de manier die bij jouw bedrijf past.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat voor brieven stuurt de Belastingdienst?

Op dit moment stuurt de Belastingdienst een deel van zijn berichten digitaal (bijvoorbeeld de voorschotbeschikking toeslagen), sommige digitaal en op papier en sommige alleen op papier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belastingdienst.nl

Zakelijke track & trace Frank.nl | PostNL

34 gerelateerde vragen gevonden

Wie bezorgt de post van de Belastingdienst?

700 miljoen poststukken per jaar

De blauwe envelop van de Belastingdienst vindt hiervandaan zijn weg naar uw deurmat. Sandd brengt post en brievenbuspakketjes rond voor de zakelijke markt. Als het 'door de gleuf' past, dan bezorgen de 18.000 medewerkers het.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op deondernemer.nl

Wat kun je met een PostNL account?

Met een PostNL-account kun je:
  1. Je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt.
  2. In de PostNL-app zien welke post naar je onderweg is met MijnPost.
  3. Persoonlijke postzegels maken en bestellen.
  4. Post laten doorsturen naar je nieuwe adres met de verhuisservice.
  5. Artikelen bestellen in de PostNL Webshop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe werkt mijn post PostNL?

'Mijn Post' is een handige nieuwe service in de PostNL-app. Via Mijn Post ontvang je elke ochtend voor 7.00 uur een bericht over de post die naar je onderweg is. Via die melding kun je ook direct in de app een foto van de poststukken zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom kan ik geen account aanmaken bij PostNL?

Melding 'U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw account nog niet geactiveerd' Als je deze melding ziet, betekent dit dat je al eerder een activatiemail van ons hebt ontvangen. Kijk of je deze mail kunt terugvinden en klik op de link om je account te activeren. Lukt dit niet, dan kun je een nieuw account aanmaken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kun je PostNL pakket meegeven aan bezorger?

Je kunt je pakket op verschillende manieren retour sturen: Meegeven aan de bezorger. Zorg dat je een verzendlabel voor retour op je pakket hebt geplakt, en dat er geen andere labels zichtbaar zijn. Afgeven bij een PostNL-punt of pakketautomaat in jouw buurt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan je een pakket meegeven aan bezorger?

Een pakketje meegeven aan de Postnl bezorger

Dan kun je je retourzending eenvoudig aan de PostNL chauffeur meegeven. Het maakt hierbij niet uit wie de afzender van het pakket is, als het maar een pakketbezorger van PostNL is die aan de deur komt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op maxiaxi.com

Wat zijn de huidige posttarieven?

Tarieven briefpost (PostNL)
  • 20 - 50 gram €1,92.
  • 50 - 100 gram: €2,88.
  • 100 - 350 gram: €3,84.
  • 350 gram - 2 kg: €4,50.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op enveloppenwinkel.com

Hoe krijg ik geld terug van PostNL?

U kunt een schadevergoeding krijgen als u aan de volgende voorwaarden voldoet:
  1. U heeft het poststuk verstuurd met de universele postdienst (UPD). In Nederland is dat PostNL. ...
  2. U bent de verzender.
  3. U heeft het poststuk aangetekend, met spoed of met verzekerservice verzonden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Is de PostNL app gratis?

Met de gratis PostNL-app bekijk je niet alleen post die naar je onderweg is. Een brief of pakket frankeren, kijken hoe laat jouw zending komt of een PostNL-punt zoeken?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waar zit het hoofdkantoor van PostNL?

Het hoofdkantoor van PostNL verhuist uiterlijk eind juni 2021 van de Prinses Beatrixlaan in Den Haag naar het Stationspostgebouw bij treinstation Den Haag Hollands Spoor.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ad.nl

Hoe werkt de post NL app?

Met de PostNL-app houdt u overzicht op de post en de pakjes die onderweg zijn naar u. Koop een postzegel of verzendlabel om een brief of pakket te versturen. En zoek naar het dichtstbijzijnde pakketpunt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Wie kan mijn post zien?

Iedereen die op hetzelfde adres woont en toegang heeft tot je brievenbus kan je post zien. Wie Mijn Post wil gebruiken, moet eerst zijn woonplaats aan ons bevestigen. Wij sturen vervolgens per post een activatiecode naar dit adres.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bpost.be

Hoe weet ik of mijn brief is aangekomen?

Hoe bewijs je dat de brief is aangekomen? De eerste ingeving is de brief aangetekend per post te versturen. De post geeft de afzender een bewijs van verzending en daarmee schijnt het bewijs geleverd te zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rechtsbehoud.nl

Waar is mijn pakketje?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan je bij PostNL adres wijzigen?

Adres-, contact- en andere gegevens kun je eenvoudig zelf aanpassen in Mijn PostNL: Log in op Mijn PostNL. Ga naar 'Mijn Account', en klik vervolgens op 'Klantinformatie' Op deze pagina kun je je gegevens wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe communiceert de Belastingdienst?

De Belastingdienst gebruikt in bepaalde gevallen e-mail om met burgers en ondernemers te communiceren. Maar wij vragen u nooit in een e-mail om via een link geld over te maken of persoonlijke gegevens door te geven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belastingdienst.nl

Wat zit er in witte envelop Belastingdienst?

De brief wordt verstuurd in een witte envelop

Daarin zit de excuusbrief en de verklaring. Op de achterkant van de verklaring staat hoe we hebben bepaald dat de ouder geen fraudeur met kinderopvangtoeslag is. De brief kunt u niet digitaal ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op services.belastingdienst.nl

Waarom krijg ik geen bericht van de Belastingdienst?

Ik heb aangifte gedaan - wanneer hoor ik iets? Dank u wel voor uw aangifte. Op dit moment is er vertraging in de afhandeling van aangiften. Het is dus mogelijk dat u niet binnen 3 maanden bericht over uw belastingaangifte ontvangt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belastingdienst.nl

Hoe weet je of je op de zwarte lijst staat bij de Belastingdienst?

Als u problemen heeft gehad met de Belastingdienst en / of gewoon wilt weten of u op de lijst staat, kunnen wij voor u een brief sturen naar de Belastingdienst. Via een dergelijke brief kunt u afdwingen dat u inzage krijgt in uw "dossier" bij de Belastingdienst.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op jongbloed-fiscaaljuristen.nl

Populaire vragen

Volgende artikel  
Is iets B2?