Met My Vodafone kun je een hoop zaken zelf regelen. Verleng of wijzig bijvoorbeeld heel eenvoudig je abonnement, of check je verbruik en facturen.Geef jezelf extra MB's of tegoed als dat nodig is of zoek je pukcode op.
Op één plek is hier informatie te vinden over producten, facturen en services. Ook alle voordelen van het klantprogramma Priority en diverse entertainmenttips staan in de app. Klanten die de 'My Vodafone app' geïnstalleerd hebben, hoeven niks te doen.
Dit kan je zien in je My Vodafone. Open My Vodafone app en ga naar rekeningen en dan naar de maand welke je de bel tijd wilt zien.En druk dan op bekijk details gebruik. Wil je van de maand januari weten, klik dan in My Vodafone op Tegoed en bekijk onder tegoed opties, je verbruik bekijken.
Je kan je rekening gespecificeerd bekijk in My Vodafone (de app of online). Ga naar My Vodafone en kijk dan onder Rekeningen → Open de maand die je wilt bekijken → Open je rekening en bekijk de details van je verbruik. Via deze weg kan je het bekijken en zelf noteren.
Als je wachtwoord en je e-mailadres vergeten bent, vraag dan éérst je e-mailadres op. Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het op je contract, op elke factuur en onderaan onze e-mails.
Als je databundel op is kun je internetten totdat je het bedrag van de datalimiet hebt bereikt.Daarna wordt je internet geblokkeerd totdat je nieuw data-tegoed krijgt. De datalimiet is standaard € 100 in Nederland en € 60,50 in het buitenland. In Nederland heb je automatisch een datalimiet van € 100.
Om het Vodafone beltegoed op te vragen en op je scherm te zien bel je naar *101#. Je kunt het resterende tegoed ook beluisteren door te bellen naar 1200.
Android telefoons hebben in het instellingenmenu de optie 'gegevensverbruik' of 'dataverbruik'. Als je dit opent, zie je een lijst met alle apps die via mobiel internet MB's uit je databundel hebben gebruikt.
Bekijk je je info via My Vodafone app of via My Vodafone op je browser? Als je kijkt via My Vodafone op je telefoon (via de app) dan kan je deze informatie zien bij Tegoed en daarin kan je zien, per nummer, hoeveel data er is verbruikt. Klik op het nummer en je ziet direct hoeveel data verbruikt is in deze maand.
Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen en/of verlagen binnen je abonnementsgroep. Bel dan 0800-22 66 789. Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op zoek naar je facturen? Je vindt ze in My Vodafone en de Vodafone & Ziggo app. Tot wel 18 maanden terug.
Open de Play store app op je telefoon, klik op de 3 horizontale streepjes links boven in en in het menu kies voor account en betaalmethoden. Het Google Play-saldo staat nu in beeld.
Bij Vodafone is onbeperkt ook echt onbeperkt, binnen Nederland. Bij een Unlimited abonnement krijg je elke dag 20GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2GB.
Als je een (te) ruime bundel hebt, zal bij de meeste providers het ongebruikt tegoed (dus zowel minuten, sms'jes als MB's) aan het eind van de maand komen te vervallen. Het tegoed kan niet worden meegenomen naar de volgende maand. Bij enkele providers mag je de overgebleven minuten echter wél meenemen.
In de Vodafone & Ziggo app op of in My Vodafone zie je snel hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het nog geldig is. Of stuur een sms met de tekst STATUS naar 4000.
Via de Saldolijn kunt je je saldo en de laatste bij- en afschrijvingen beluisteren. Het telefoonnummer van de ABN AMRO Saldolijn is 0900 0025. Per gesprek betaal je € 0,20 plus de gebruikelijke belkosten. Via de Servicedesk Telefonisch Overboeken kun je overschrijvingen doen.
Kan een bank op uw rekening kijken? Banken mogen op je rekening kijken en mogen de transacties beoordelen en controleren om te kijken of de transacties verdacht zijn. Als deze verdacht zijn, moeten de banken melding maken bij de Nederlandsche Bank.
Iedereen kan gratis een overzicht opvragen van de eigen gegevens in het Centraal Aanspreekpunt van rekeningen en financiële contracten (CAP). De makkelijkste én snelste manier is via een online raadpleging. Een andere mogelijkheid is om bij het CAP een schriftelijke aanvraag te doen.