Zodra u een UPS Access Point-locatie wordt, is uw rol eenvoudig: Download onze scan-app op uw pc, Android- of Apple-apparaat (nieuwste versies zijn vereist) Accepteer en scan pakketten die door klanten zijn afgeleverd en bewaar ze zodat UPS-bezorgers ze kunnen ophalen.
Je kunt elk pakket met een voorgefrankeerde UPS-label afleveren bij een aangewezen UPS Acces Point locatie. Afhankelijk van welk tijdstip op de dag je je pakket aflevert, zal het veilig worden bewaard bij de Access Point locatie en dezelfde of de volgende werkdag opgehaald worden door UPS.
We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.
U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.
Je klant haalt het pakket op
De bezorger brengt je pakket naar een PostNL-punt in de buurt. Daar kan je klant het binnen 1 week ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Komt niemand het pakket ophalen? Dan sturen we het naar je terug.
Op dit moment maken DHL Parcel, DHL Express en UPS gebruik van onze pakketwanden voor het afleveren en afhalen van pakketten. Zodra het pakket geleverd is, ontvang je een haalcode per e-mail of sms en kun je het pakket op het gewenste tijdstip ophalen. Een pakket blijft een aantal dagen in de kluis liggen.
Kies uw bezorglocatie als UPS Access Point™ op het moment dat u uw goederen bestelt. UPS verzorgt de bezorging van leverancier naar gekozen UPS Access Point. Geef een identiteitsbewijs om uw pakket op te halen. Melding verzonden en uw pakket wacht om opgehaald te worden op een voor u geschikt tijdstip.
Je ontvangt pas een haalcode wanneer je pakket geleverd is. Mocht je deze niet ontvangen hebben dan kan het zijn dat er geen klantgegevens bekend zijn of dat de mail met de haalcode in de spambox terecht gekomen is. Ook kan het zijn dat deze per sms is gestuurd.
Ja, als u een UPS My Choice-lid bent, kunnen The UPS Store en andere UPS Access Point-locaties uw pakket tot zeven kalenderdagen vasthouden zonder extra kosten . Klantencentra kunnen uw pakket tot vijf werkdagen vasthouden.
Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.
Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.
Wanneer je niet thuis bent volgen we altijd je bezorgvoorkeuren.Heb je je voorkeuren niet ingesteld?Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt.
Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender.
Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.
Als u niet beschikbaar bent wanneer UPS de levering op uw adres probeert, kan UPS uw pakket afleveren bij een UPS Access Point ® -locatie bij u in de buurt, waar uw pakket 7 kalenderdagen wordt vastgehouden zodat u het kunt ophalen . Na 7 kalenderdagen wordt uw pakket als onbestelbaar teruggestuurd naar de afzender.
Om uw pakket bij een UPS Access Point™-locatie op te halen, moet u een door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs met foto voorleggen of een code voor overdracht van pakket* of pincode** verstrekken.
Zodra het pakket is geleverd, ontvang je een sms of e-mail met een unieke afhaalcode. Voer deze in op het display van de DHL Pakketautomaat, en je hebt je pakje te pakken.
*Let op: Hoewel we u op de hoogte stellen van verzendmeldingen of trackingstatusupdates als u een code nodig hebt om uw pakket op te halen, zal uw verzender de code rechtstreeks aan u verstrekken . De pakketvrijgavecode is een numerieke code van 4-6 cijfers die door de verzender wordt verstrekt en verschilt van het trackingnummer.
U moet bij het ophalen een identiteitsbewijs overleggen, dus neem een foto-ID mee. Klanten die het pakket ophalen bij een UPS Access Point® gebruiken de touchscreen-kiosk bij de kluis om het pakket op te halen . Om een pakket te vinden, kunt u zoeken op: Trackingnummer.
Zodra u een UPS Access Point-locatie wordt, is uw rol eenvoudig: Download onze scan-app op uw pc, Android- of Apple-apparaat (nieuwste versies zijn vereist) Accepteer en scan pakketten die door klanten zijn afgeleverd en bewaar ze zodat UPS-bezorgers ze kunnen ophalen.
"Indien iemand anders uw zending namens u afhaalt, dan moet hij of zij een geldige ID met foto van zowel u als zichzelf meenemen. In ons systeem wordt de naam en handtekening van deze persoon, alsook de voorgelegde identificatiebewijzen met nummers geverifieerd."
In de pakketkluis-aan-huis laat de bezorger je pakket op elk moment achter.Op het tijdstip dat het jou uitkomt, maak je de kluis open en haal je je pakketje eruit. Heb je 'm al? Stel dan meteen je bezorgvoorkeuren in.
Uw afhaalopdrachten. Voer hieronder het nummer van de afhaalopdracht (PRN) in om de status van uw afhaling te controleren. Log in voor meer gedetailleerde informatie, om een afhaling te annuleren of om eerdere afhaalopdrachten te bekijken.