Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.
USPS volgen (Post van de VS) De United States Postal Service (USPS) is een belangrijk federaal agentschap dat verantwoordelijk is voor het bezorgen van post in de VS en miljoenen huizen, bedrijven en postbussen in het hele land bedient.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking®. Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen , kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.
Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF. Ga naar uw lokale USPS-postkantoor en laat een zoekverzoek indienen.
Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.
Als u problemen ondervindt met de tracking of wilt weten waar uw pakket zich bevindt, kunt u het USPS Tracking-telefoonnummer bellen: 1-800-222-1811. Dit nummer kan worden gebruikt voor zowel lokale als internationale USPS-tracking.
Bel 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) of TTY: 711. Zoek uw plaatselijke postkantoor op om met de manager van uw station te spreken .
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Standaard adresformaat in Nederland
Straatadres of postbus (PO Box): Het straatadres of postbusnummer van de ontvanger. Postcode en stad: De postcode van zes tekens, gevolgd door de naam van de stad. Land: Vermeld altijd "NEDERLAND" in hoofdletters op de laatste regel voor internationale post.
USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.
Om USPS te e-mailen, ga naar https://usps.force.com/emailus/s/ . Stuur USPS een brief per post voor algemene vragen. Als u het niet erg vindt om op een antwoord te wachten, kunt u een brief sturen naar de postmaster general.
Vul een hulpverzoekformulier in
Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office ™ -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.
Probeer een e-mail te sturen naar [email protected] of [email protected] . USPS vermeldt geen van beide e-mailadressen voor klanten, maar eerlijk gezegd maken ze het niet makkelijk om met iemand te praten, dus we vergeven je dat je dit een kans geeft. Probeer een e-mail te sturen naar een van deze adressen om een persoon te laten reageren.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.
De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Ja, u kunt een pakket eerder ophalen door het bij het postkantoor te bewaren . Zolang uw pakket een trackingnummer heeft, direct voor de bezorging door USPS wordt verwerkt en nog niet onderweg is voor bezorging, is het mogelijk om de bezorginstructies bij te werken en het bij uw lokale postkantoor te laten bewaren.
Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.
De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.
Normaal gesproken ontvang je direct na je bestelling een bevestiging per e-mail. Als je geen bevestiging in je mailbox vindt, controleer dan je spam-box. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat deze mail in de spam-box belandt.