Hoe stuur ik een e-mail naar USPS?

USPS-klantenservice
  1. Email: webtools@usps.gov.
  2. Telefoonnummer: 1-800-ASK-USPS® (1-800-275-8777)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op aftership.com

Kan ik USPS e-mailen?

Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is USPS Nederland?

USPS volgen (Post van de VS) De United States Postal Service (USPS) is een belangrijk federaal agentschap dat verantwoordelijk is voor het bezorgen van post in de VS en miljoenen huizen, bedrijven en postbussen in het hele land bedient.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ship24.com

Hoe kan ik met een echte medewerker van USPS praten?

Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wanneer moet ik contact opnemen met USPS over een pakket?

Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking®. Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen , kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Direct mail verzenden met USPS

25 gerelateerde vragen gevonden

Hoe kan ik contact opnemen met USPS als mijn pakket niet is afgeleverd?

Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF. Ga naar uw lokale USPS-postkantoor en laat een zoekverzoek indienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als ik geen mail krijg voor mijn pakket?

Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan ik USPS bellen om te vragen waar mijn pakket is?

Als u problemen ondervindt met de tracking of wilt weten waar uw pakket zich bevindt, kunt u het USPS Tracking-telefoonnummer bellen: 1-800-222-1811. Dit nummer kan worden gebruikt voor zowel lokale als internationale USPS-tracking.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe spreek ik met mijn lokale USPS?

Bel 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) of TTY: 711. Zoek uw plaatselijke postkantoor op om met de manager van uw station te spreken .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket uit Amerika?

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Met wie werkt USPS samen in Nederland?

USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reddit.com

Hoe kan ik naar Nederland mailen?

Standaard adresformaat in Nederland

Straatadres of postbus (PO Box): Het straatadres of postbusnummer van de ontvanger. Postcode en stad: De postcode van zes tekens, gevolgd door de naam van de stad. Land: Vermeld altijd "NEDERLAND" in hoofdletters op de laatste regel voor internationale post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Verstuurt USPS ook internationaal?

USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan je mailen?

E-mail opstellen en versturen
  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Klik linksboven op Opstellen.
  3. Voeg ontvangers toe aan het veld Aan. Je kunt ontvangers ook toevoegen: In de velden Cc en Bcc. ...
  4. Voeg een onderwerp toe.
  5. Schrijf je bericht.
  6. Klik onderaan het bericht op Sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe stuur je een e-mail naar de postmeester?

Om USPS te e-mailen, ga naar https://usps.force.com/emailus/s/ . Stuur USPS een brief per post voor algemene vragen. Als u het niet erg vindt om op een antwoord te wachten, kunt u een brief sturen naar de postmaster general.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen als de post niet wordt bezorgd?

Vul een hulpverzoekformulier in

Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe stuur ik een e-mail naar USPS?

Probeer een e-mail te sturen naar [email protected] of [email protected] . USPS vermeldt geen van beide e-mailadressen voor klanten, maar eerlijk gezegd maken ze het niet makkelijk om met iemand te praten, dus we vergeven je dat je dit een kans geeft. Probeer een e-mail te sturen naar een van deze adressen om een ​​persoon te laten reageren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is mijn pakket al in Nederland?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe kan ik vanuit het Verenigd Koninkrijk contact opnemen met USPS?

Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat te doen als je pakketje niet aankomt?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Hoe controleer ik of de USPS mijn pakket heeft?

Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik een USPS-pakket ophalen vóór de bezorging?

Ja, u kunt een pakket eerder ophalen door het bij het postkantoor te bewaren . Zolang uw pakket een trackingnummer heeft, direct voor de bezorging door USPS wordt verwerkt en nog niet onderweg is voor bezorging, is het mogelijk om de bezorginstructies bij te werken en het bij uw lokale postkantoor te laten bewaren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet geleverd wordt?

Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wie is verantwoordelijk voor een niet ontvangen pakket?

De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Wat als je geen bevestigingsmail krijgt?

Normaal gesproken ontvang je direct na je bestelling een bevestiging per e-mail. Als je geen bevestiging in je mailbox vindt, controleer dan je spam-box. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat deze mail in de spam-box belandt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op jeeigentaart.nl

Populaire vragen