Ondersteuning aanvragen voor USPS-zendingen Advies vragen voordat je een label koopt. Advies vragen na het kopen van een USPS label, bijvoorbeeld omdat een pakket naar een andere bestemming moet. TDD/TTY-doorgifte: bel 1-800-877-8339. Vraag naar 1-800-275-8777.
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Ons nieuwe proces biedt meer gemak voor de klant, omdat klanten nu eenvoudigweg het International Inquiry Center kunnen bellen op 800-222-1811 om een aanvraag in te dienen voor internationale aangetekende, geregistreerde, verzekerde en gewone pakketten.
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Stapsgewijze handleiding voor het volgen van uw internationale zending
Bezoek de USPS Tracking Website: Ga naar https://tools.usps.com/ en voer uw trackingnummer in het daarvoor bestemde veld in . Klik op "Track a Package" om toegang te krijgen tot de informatie van uw verzending.
Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.
USPS biedt betrouwbare en betaalbare internationale levering aan ongeveer 180 landen via Priority Mail International . De meeste Priority Mail International-zendingen zijn inclusief tracking en verzekering: tot $ 100 voor niet-onderhandelbare documenten en tot $ 200 voor merchandise.
USPS Klantenservice Telefoonnummer
U kunt contact opnemen met de klantenservice van US Postal Service door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) .
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.
Internationaal claimproces
Klik op "Create an Inquiry", log in op uw USPS.com-account en vul het onlineformulier in . OPMERKING: Als vereiste documenten niet zijn bijgevoegd, kunt u uw aanvraag niet indienen. Als uw aanvraag in aanmerking komt voor een claim, ontvangt u een e-mail met de melding: "Claim Sent for Review."
Als uw claim online is ingediend, kunt u de status controleren door in te loggen op uw usps.com-account . Het volgende is nodig bij het online controleren van de status van uw claim. Claimbijnaam die is opgegeven bij het indienen van de claim of trackingnummer.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Ga naar stamps.com/tracking/. Voer het USPS-trackingnummer in de zoekbalk in; gebruik geen streepjes of spaties. Klik op "Check Status". Bekijk de scangeschiedenis en statusinformatie van uw pakket.
USPS-bezorgvoertuigen gebruiken GPS die een pakket automatisch en voortijdig als "bezorgd" kunnen updaten. Wacht nog een werkdag, omdat het pakket per ongeluk als bezorgd kan zijn gemarkeerd en de volgende dag of zo zal aankomen. Zorg ervoor dat u het juiste adres hebt ingevoerd tijdens het afrekenen.
Wanneer moet u bellen? Als er een vertraging is bij de bezorging van uw USPS-pakket en de USPS.com-site is onlangs niet bijgewerkt , neem dan contact op met het USPS Package Tracking-team. Belangrijke opmerking: USPS.com is de beste plek om de bezorgstatus van uw pakket te vinden. Klantenservicemedewerkers hebben geen toegang tot aanvullende trackinginformatie.
Bel 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) of TTY: 711. Zoek uw plaatselijke postkantoor op om met de manager van uw station te spreken.
Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.
Ze ontvangen een groot aantal pakketten om te verwerken. Om het tempo van het bezorgproces te verhogen, vermijden ze het scannen van de barcode en het direct bezorgen van het pakket . USPS slaat het scannen van pakketten vaak over tijdens het hoogseizoen om tijd te besparen. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over de updates van de trackinginformatie.
Pakket of aangetekende brief volgen (met track & trace)
Zorg dat je de barcode van de zending bij de hand hebt. Je vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar je een aankoop hebt gedaan.
Betrouwbaarheid en trackrecord
USPS heeft een iets lagere punctualiteitsprestatie van 94,3% , wat nog steeds respectabel is, vooral voor standaard verzendservices (RushCX)