Vraag naar 1-800-275-8777. Een USPS-claim indienen. Dien een verzendclaim in bij USPS via het Shopify-beheercentrum. Een USPS verzendaanpassing betwisten.
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Standaard adresformaat in Nederland
Straatadres of postbus (PO Box): Het straatadres of postbusnummer van de ontvanger. Postcode en stad: De postcode van zes tekens, gevolgd door de naam van de stad. Land: Vermeld altijd "NEDERLAND" in hoofdletters op de laatste regel voor internationale post.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
USPS Klantenservice Telefoonnummer
U kunt contact opnemen met de klantenservice van US Postal Service door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) .
Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon.Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Ga naar stamps.com/tracking/. Voer het USPS-trackingnummer in de zoekbalk in; gebruik geen streepjes of spaties. Klik op "Check Status". Bekijk de scangeschiedenis en statusinformatie van uw pakket.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking® . Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen, kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.
Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.
Mijn post staat op “bezorgd”, maar ik heb niets ontvangen
Meestal krijg je je post of pakje dan later op die dag of de volgende dag. Heb je je post na 5 bezorgdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met de afzender. Samen met de afzender vinden we een oplossing.
Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.
Wanneer moet u bellen? Als er een vertraging is bij de bezorging van uw USPS-pakket en de USPS.com-site is onlangs niet bijgewerkt, neem dan contact op met het USPS Package Tracking-team . Belangrijke opmerking: USPS.com is de beste plek om de bezorgstatus van uw pakket te vinden. Klantenservicemedewerkers hebben geen toegang tot aanvullende trackinginformatie.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.
Wij begrijpen dit als geen ander en bieden daarom diverse verzendmethodes en -verzendmogelijkheden. Samen met vervoerders als PostNL, DHL Parcel, DPD, Cycloon, GLS, bpost, UPS, FedEx, Deutsche Post, La Poste, Correos en Swiss Post zorgen wij dat de orders snel bij jouw klanten aankomen.
Bij import van goederen uit China betaal je douanekosten. Voor de invoer van je goederen in de EU doe je een elektronische invoeraangifte bij de Nederlandse Douane. Een douane-expediteur kan deze aangifte voor je regelen. Vooral als je hiermee geen tot weinig ervaring hebt.
Nederland verzoekt dat voor alle artikelen die goederen bevatten, het douaneaangifteformulier de volgende informatie bevat, indien beschikbaar: Land van herkomst voor elk artikel in het artikel. Economic Operator Registration Identification (EORI), indien een dergelijk nummer is toegewezen.
Levertijden van de VS naar Nederland kunnen variëren van 5-6 werkdagen voor een standaard- of expressservice tot 14-21 voor een economyservice . Over het algemeen betaalt u minder voor services met langere levertijden.
Pakketbezorging naar Nederland
Het regelen van post naar Nederland die binnen uw budget past, is eenvoudig met DPD Online . Vul gewoon ons gebruiksvriendelijke online formulier in en kies uit onze economy en express koeriersdiensten.