We verwachten dat je bereikbaar bent op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Alleen tijdens deze tijden tonen we je telefoonnummer aan klanten. Wil je jouw openingstijden verruimen, omdat je bijvoorbeeld ook 's avonds of in het weekend open bent? Pas dit dan aan in je verkoopaccount ('Winkeldetails' à 'Klantenservice').
Let op! Zoals vastgelegd in de servicenormen, dien je op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar te zijn voor klantvragen.
Wanneer je winkel tijdelijk gesloten is, bijvoorbeeld omdat je op vakantie bent, wordt je telefoonnummer niet aangeboden als contactkanaal. Klanten kunnen je nog wel direct een bericht sturen of contact opnemen met de bol.com klantenservice.
Contact gegevens Bol.com
Je kunt Bol.com bellen op 030-3104991. De klantenservice is telefonisch van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar, 7 dagen per week.
Hoe kan ik (e-mail)contact opnemen met de klant? Wil je naar aanleiding van een bestelling contact opnemen met de klant? Zoek dan in je verkoopaccount onder 'Bestellingen' naar het betreffende bestelnummer.Bij de bestelling klik je onder 'email' op het envelopje om de klant te mailen.
Betaal na 14 dagen. Vanaf het moment dat je de e-mail met de betaallink hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Als je te laat betaalt, kan het zijn dat er herinneringskosten in rekening worden gebracht.
Als het bedrag van je bestelling te hoog is, kun je niet voor Achteraf betalen kiezen. Zijn er nog rekeningen die betaald moeten worden? Dan kan het zijn dat Achteraf betalen tijdelijk niet beschikbaar is. Betaal deze dan eerst en probeer het daarna nog een keer.
Als je als consument of als zakelijke klant vindt dat je klacht niet naar behoren is behandeld, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (of via www.sgc.nl voor consumenten en via www.thuiswinkel.org voor zakelijke klanten te bereiken).
U heeft hiervoor het Conrad factuur- en klantnummer nodig. Deze nummers vindt u rechtsboven op de pakbon die we mee hebben gestuurd met uw bestelling.
Artikel 1 - Definities. bol.com: de besloten vennootschap bol.com b.v. gevestigd te (3528 BJ) Utrecht, Papendorpseweg 100.
Klantenservice is gratis
U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten. Soms laat een bedrijf de klantenservice door een ander bedrijf uitvoeren. Ook dat bedrijf mag geen kosten rekenen voor de klantenservice.
Wanneer je gebruikmaakt van Verzenden via bol.com en verzend met DHL krijgen klanten uit Nederland bij het plaatsen van hun bestelling automatisch deze bezorgoptie te zien. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.
Wettelijk terugbetaaltermijn. Wettelijk dien je binnen 14 dagen na aanmelding van de retourzending de klant terug te betalen, tenzij de klant het artikel nog niet heeft teruggestuurd. Aangezien bol namens jou als partner de terugbetaling regelt, vragen wij je om een retourzending altijd binnen 7 dagen te verwerken.
Ik betaalde na de herinnering
Betaalde u niet binnen 14 dagen? Dan bent u te laat met betalen. De schuldeiser hoeft u niet opnieuw een brief te sturen. Hij heeft vanaf nu recht op de incassokosten.
Je krijgt je geld terug na de verwerking van je annulering
Als je binnen 24 uur nog geen e-mail hebt ontvangen dat wij of onze partner je annulering hebben verwerkt, neem dan contact op. Heb je wel een e-mail ontvangen dat je annulering is verwerkt, dan staat het geld binnen uiterlijk 3 werkdagen weer op je rekening.
Voortaan is de eerste aanmaning kosteloos. Na deze herinnering heb je 14 dagen de tijd om de factuur zonder extra kosten te betalen. Doe je dat niet, dan mag de schuldeiser bij de tweede aanmaning nalatigheidsintrest en een forfaitaire schadevergoeding aanrekenen.
Het klopt dat de verbinding automatisch wordt verbroken na 2 uur bellen. Dit, uit veiligheidsoverwegingen om ongewenste hoge kosten te voorkomen. Ik begrijp dat het in sommige gevallen (zoals bij onbeperkt bellen) niet heel fijn is, maar we doen dit uit bescherming van de klant en om misbruik te voorkomen.
'Fake A Call' (Fake een oproep) Je komt soms in situaties terecht dat je niet met iemand wilt praten. Dan kan jij jezelf redden door je zogenaamd te laten bellen met deze app. Je kan deze telefoontjes inplannen of direct een nep telefoontje laten plegen. Download hier de app voor iOS en Android .
Slimme eerste stap: telefoon opnieuw opstarten
Het beste wat je kunt doen als je geen netwerkverbinding hebt? Je telefoon opnieuw opstarten! Hij maakt dan opnieuw verbinding met het mobiele netwerk. Vaak lost dit het probleem op en heb je daarna weer als vanouds bereik.
Passief geld verdienen
Door je bij dit programma aan te sluiten kan je de producten van Bol.com promoten. Jij gaat geld verdienen met elke aankoop die via jouw unieke affiliate link wordt gedaan. De commissie per verkoop varieert. Gemiddeld ligt het bedrag tussen de 3% en 8% van de prijs.
Kan ik alles bij een afhaalpunt laten bezorgen? Bijna alle artikelen kunnen bij een bol.com afhaalpunt bezorgd worden, op een paar uitzonderingen na:Grote of zware artikelen (zoals wasmachines, trampolines, televisies etc).