Waar kan ik terecht? Voor vragen over je bestelling kun je ons bellen op 0900-0730 (gebruikelijke belkosten). Voor servicevragen kun je ons bereiken op 0900-1884 of 1200.
Ziggo GO is beschikbaar in de gehele Europese Unie, maar daarbuiten niet. Dat is een rechtenkwestie, en ook andere tv-aanbieders en streamingdiensten werken op die manier. Met een VPN kun je dat probleem op een legale, makkelijke manier omzeilen.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Is het nummer 0900 1884 gratis? Nee, het nummer 0900 1884 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Ziggo contact opneemt en niet met een Ziggo nummer belt.
Dan sluiten we je diensten af en kun je niet meer internetten, tv-kijken of bellen met je vaste telefoon. Zorg dat je binnen 15 dagen na afsluiting alsnog betaalt. Zijn je diensten afgesloten en heb je Bellen van Ziggo? Dan kun wel nog bellen naar 112, 1200 en 0800 2233444.
Je kunt bellen naar 0900-1884 tegen het gebruikelijke (mobiele) beltarief, het nummer zelf is gratis.
Je staat 24/7 met ons in contact via de app, chat en de website.
Bel naar 088 - 121 28 08 en we helpen je verder. Liever schriftelijk annuleren? Dit kan via het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier).
Je klantnummer heb je nodig bij het aanmaken van je Mijn Ziggo-account of als je bijvoorbeeld online een monteur wilt plannen. Je klantnummer vind je op je orderbevestiging, onderaan de e-mails die we je sturen en uiteraard in Mijn Ziggo.
Neem Ziggo GO mee op vakantie!
Door een beslissing van de Europese Commissie zijn alle online diensten overal zonder blokkades in de EU & EER te gebruiken. Dat brengt voordelen voor alle Ziggo-klanten met zich mee.
Indien u tijdens uw verblijf netwerkproblemen ondervindt: Probeer eerst eens uw telefoon opnieuw op te starten; Indien het probleem aanhoudt, probeer uw verbinding te maken met een andere lokale netwerkprovider. Stel uw netwerkverbinding in op 'handmatig' en selecteer een andere operator.
Ziggo probeert namelijk de grotere VPN-providers te blokkeren. Het bedrijf wil daarmee voorkomen dat mensen Ziggo GO in het buitenland kijken. Het kan dus dat de Ziggo GO-app en de website een foutmelding geven waarin wordt gezegd dat je je aflevering niet kunt kijken, ook niet met je VPN.
Is 0800-0094 gratis? Ja, op werkdagen tussen 08.00 en 20.00 en op zaterdagen tussen 08.00 en 18.00 kun je de Vodafone klantenservice gratis bellen op 0800-0094 via een vaste telefoon.
Ziggo in lastig parket: steeds meer klanten vertrekken vanwege prijsverhogingen. Door aanhoudende prijsverhogingen heeft VodafoneZiggo in het eerste kwartaal 1,6 procent meer omzet gedraaid. Maar gezond is het bedrijf zeker niet. Mede door tariefsverhogingen verliest de telecomprovider in steeds hoger tempo klanten.
Dankzij jaarlijkse prijsverhogingen is VodafoneZiggo erin geslaagd zijn omzet en winst over het tweede kwartaal op te krikken. Maar met die prijsverhogingen jaagt Ziggo steeds meer klanten weg. In een jaar tijd zijn 152.600 klanten overgestapt naar een andere provider.
Waarom betaal ik zoveel voor het bellen naar 0900-nummers? Aan Ziggo betaal je alleen de gebruikelijke gesprekstarieven voor het bellen naar een vast nummer. We hebben helaas geen invloed op de kosten die de aanbieder van het servicenummer in rekening brengt.
Bel in dat geval even met de Ziggo klantenservice: op 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo. of op 0900-1884 met de gebruikelijke (mobiele) belkosten.
Is een 088 nummer gratis? Nee, een 088 nummer is niet gratis. De kosten voor een 088 nummer zijn hetzelfde als een lokaal telefoonnummer, plus een kleine toeslag aan de Autoriteit Consument en Markt om nummerhouder van je 088 nummers te zijn.
Het goedkoopste pakket voor televisie en internet kost bij KPN € 55,- per maand, bij Ziggo is dit € 57,50,- per maand. Vaak krijg je bij het afsluiten van een abonnement een welkomstgeschenk of welkomstkorting.
0900 nummers zijn altijd nationaal en zijn nooit vanuit het buitenland bereikbaar. Bovendien zien 0900 nummers er in elk land anders uit en zijn ze altijd gebonden aan nationale wet- en regelgeving. Om die reden zult u voor elk land waarin u een 0900 nummer wilt hebben, een apart nummer moeten aanvragen.
Klantenservice is gratis
Hebt u een vraag of een klacht over een dienst of een product dat u hebt gekocht? Dan moet u daarvoor meestal bellen naar de klantenservice. Het bedrijf mag hiervoor geen kosten rekenen. U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten.
Het opvragen van een telefoonnummer bij 1888 Nummerinformatie kost €0,90 per minuut met een starttarief van €0,0454 (plus de gebruikelijke belkosten). Dit tarief geldt ook voor het doorverbinden en vervolgens voor de gehele gespreksduur. Als je mobiel belt kan je een gratis SMS ontvangen.