Houd de bovenste knop ingedrukt totdat het Apple logo verschijnt. Als je de iPad niet kunt inschakelen, moet je mogelijk de batterij opladen. Zie het Apple Support-artikel Als je iPad niet kan worden ingeschakeld of is vastgelopen voor meer informatie.
Sluit uw iPhone of iPad aan op uw computer met de kabel die bij uw iPhone of iPad is geleverd.Zoek uw apparaat op uw computer.Wacht totdat uw computer uw iPhone of iPad detecteert en activeert : Als er een waarschuwing verschijnt met de tekst "Set up as New" of "Restore from Backup", betekent dit dat uw iPhone of iPad is geactiveerd.
Tik in Instellingen op 'Algemeen' > 'Zet over of stel iPad opnieuw in' > 'Stel opnieuw in'. WAARSCHUWING: Als je de optie 'Wis alle inhoud en instellingen' kiest, wordt alle inhoud verwijderd.
Als je je iPhone of iPad nog steeds niet kunt activeren, probeer je het opnieuw, maar dan via je computer: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS of de nieuwste versie van iTunes gebruikt.Controleer of je computer een internetverbinding heeft.
Als u het iPhone- of iPad-apparaat niet kunt activeren, moet u controleren of het is verbonden met een wifi-netwerk of mobiele data . Als u wifi gebruikt, moet u ervoor zorgen dat het apparaat is verbonden met een stabiel netwerk met een sterk signaal. Als u mobiele data gebruikt, moet u controleren of uw data-abonnement actief is en een sterk signaal heeft.
Als u uw toegangscode niet meer weet wanneer u het opnieuw probeert, moet u een computer gebruiken om uw iPad in de herstelmodus te zetten . Dit proces verwijdert uw gegevens en instellingen, inclusief uw toegangscode, zodat u uw iPad opnieuw kunt instellen. Nadat u uw iPad hebt gewist, kunt u uw gegevens en instellingen herstellen vanaf een back-up.
De iPad wissen via Instellingen
Tik in Instellingen op 'Algemeen' > 'Zet over of stel iPad opnieuw in'. Tik op 'Wis alle inhoud en instellingen'. Voer je iPad-toegangscode of Apple Account-wachtwoord in als je daarom wordt gevraagd.
Druk op de volumeknop die het verst van de bovenste knop verwijderd is en laat deze snel weer los.Houd de bovenste knop ingedrukt . Voor een iPad met een Home-knop: Houd de Home-knop en de bovenste (of zij-)knop tegelijkertijd ingedrukt.
Kies op de clientcomputer Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik vervolgens op 'Delen'. Als je het symbool van een hangslot ziet, klik je op het hangslot en voer je de gebruikersnaam en het wachtwoord in van een gebruiker met beheerdersbevoegdheden voor de computer. Schakel het aankruisvak 'Extern beheer' in of uit.
Wat betreft de exacte tijd die uw apparaat nodig heeft om te activeren, kan dit worden bepaald door verschillende factoren, waaronder apparaatmodellen, netwerkverbindingen, serverconditie en meer. Over het algemeen moet u, als u deze prompt ontvangt, vijf tot tien minuten wachten om uw nieuwe iPhone/iPad te activeren.
iPad heeft een eenvoudig installatieproces om u te helpen aan de slag te gaan wanneer u uw apparaat voor het eerst aanzet. Of u nu net begint of zeker wilt weten dat u de basisinstellingen hebt, u bent op de juiste plek.
Handmatig instellen: Als u geen ander apparaat hebt, tikt u op Instellen zonder ander apparaat en volgt u de installatie-instructies op het scherm .
Om je iPad terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, klik je op 'Herstel' in iTunes nadat je je iPad met je computer verbonden hebt. Deze actie zal alle data en instellingen van je iPad wissen en het apparaat terugbrengen naar zijn oorspronkelijke staat, wat de blokkade effectief opheft.
Als u uw pincode of wachtwoord vergeten bent van uw Android tablet, zit er helaas maar één ding op: een hard reset uitvoeren. Om weer toegang te krijgen zal u uw apparaat moeten terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Jammer genoeg bent u dan wel al uw data kwijt, tenzij u vooraf een back-up heeft gemaakt.
Als u vier keer achter elkaar de verkeerde toegangscode invoert, wordt u buitengesloten van uw apparaat en ontvangt u een bericht dat de iPad is uitgeschakeld. Als u uw toegangscode niet meer weet, kunt u uw iPad wissen met een computer of met de herstelmodus en vervolgens een nieuwe toegangscode instellen .
Probeer vanaf het vergrendelscherm van uw apparaat uw toegangscode in te voeren totdat het scherm "[Apparaat] Niet beschikbaar" verschijnt en uw apparaat u vraagt het later opnieuw te proberen. Wanneer u dat kunt, tikt u op de optie Toegangscode vergeten? in de onderste hoek van het scherm. Tik op het scherm Beveiligingsvergrendeling op Start [Apparaat] Reset om te bevestigen.
ik wil weten of mijn iPad ontgrendeld is of niet? Als je hem kunt gebruiken en er wordt niet om een toegangscode gevraagd, dan is hij ontgrendeld . Als je bedoelt dat hij ontgrendeld is door de provider, dan is hij ontgrendeld voor gebruik met elke provider, tenzij je hem rechtstreeks bij een provider in termijnen hebt gekocht. iPads zijn over het algemeen niet vergrendeld voor een specifieke provider.
Als Activeringsslot is toegestaan op iPhone of iPad, kunt u dit wissen door de MDM Activatieslot-omleidingscode in te voeren op het Activeringsslotscherm op dat apparaat . Laat het veld 'E-mailadres of telefoonnummer' leeg en voer de omleidingscode in als het wachtwoord van het Apple-account.
Druk kort op de volumeknop die zich het dichtst bij de bovenste knop bevindt. Druk kort op de volumeknop die zich het verst van de bovenste knop bevindt. Houd de bovenste knop ingedrukt tot het apparaat opnieuw opstart.