Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen bij Simpel?

Je kunt één maand voor de einddatum van je contract het abonnement opzeggen. Dit kan via 088 100 5757 (normaal tarief; op werkdagen 09:00-21:00, zaterdag 10:00-17:00) of via het contactformulier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.simpel.nl

Is mijn simpel abonnement maandelijks opzegbaar?

Sim Only maandelijks opzegbaar Simpel

Bij Simpel is het helaas niet mogelijk om een Sim Only maandelijks opzegbaar abonnement af te sluiten. Je kan alleen kiezen voor een abonnement met looptijd van 1 jaar of 2 jaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overstappen.nl

Wat is het telefoonnummer van simpel klantenservice?

Bellen. Je kunt ons tegen normaal tarief bellen op 088-1005757. Let op: maak vooraf in de Mijn Simpel app onder het tabblad 'mijn gegevens' eerst een ID-code aan. Dan kunnen we je extra snel helpen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simpel.nl

Wat gebeurt er als je je abonnement niet verlengt simpel?

Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tele2.nl

Hoe kan ik mijn simpel abonnement veranderen?

Als je inlogt op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina en onder het kopje ´Abonnement´ kijkt, zie je een overzicht van jouw abonnement. Onder het overzicht zie je ´Bundels wijzigen´ staan of ´Abonnement verlengen´ als je kunt verlengen. Kies 1 van deze 2 smaken en verhoog je bundel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.simpel.nl

iCloud-abonnement opzeggen? Zo doe je dat simpel en snel

27 gerelateerde vragen gevonden

Wat gebeurt er als je abonnement is afgelopen?

Als het mobiele abonnement afloopt dan wordt het automatisch verlengd. Je betaalt dan hetzelfde tarief en er verandert niets. Je kunt blijven bellen, sms'en en internetten zoals je gewend bent. Het enige verschil is dat je vanaf dit moment het contract op ieder ogenblik op kunt zeggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op sim-only-internet.nl

Wat gebeurt er als je je telefoon abonnement niet verlengt?

Als je niet verlengt of overstapt blijft je huidige abonnement doorlopen. Het kan zijn dat na de einddatum je maandelijkse kosten hoger worden, indien een tijdelijke korting van je provider komt te vervallen. Bovendien geven providers vaak korting als je klant bij ze wordt, of juist blijft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belsimpel.nl

Hoe kom ik van een abonnement af?

U kunt uw telefoonabonnement online opzeggen of door telefonisch contact op te nemen met uw provider. Dit kan per provider verschillen. Let hierbij ook op de opzegtermijn (vaak één maand) en de contractduur om een afkoopsom te voorkomen. In principe hoeft u nooit zelf uw telefoonabonnement op te zeggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op unitedconsumers.com

Kan ik mijn abonnement eerder opzeggen?

Heb je een abonnement voor een vaste periode, bijvoorbeeld een jaar, dan zit je daaraan vast. Je kunt vragen aan het bedrijf of je eerder mag stoppen. Maar daar heb je geen recht op. Staat het bedrijf eerdere opzegging toe, dan kan het een opzegvergoeding vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Kan je een 2 jarig abonnement opzeggen?

Opzeggen van een abonnement van 2 jaar

De wet heeft als uitgangspunt dat met een consument een overeenkomst voor maximaal 1 jaar mag worden aangegaan. Maar als het gaat om een overeenkomst met een looptijd van bijvoorbeeld 2 jaar, dan is dat toegestaan als je na het eerste jaar maandelijks kunt opzeggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op achmearechtsbijstand.nl

Wat is het goedkoopste abonnement bij Simpel?

Simpel is dé Sim Only-aanbieder van Nederland. Bij ons vind je niet alleen supergoedkope sim only-abonnementen maar heb je ook maximale controle over je kosten. Je kunt al internetten, bellen en sms'en met een Simpel sim only-abonnement vanaf €3,50 per maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simpel.nl

Is Simpel onderdeel van KPN?

Geschiedenis. Sinds de oprichting werd gebruikgemaakt van het netwerk van KPN. Toen T-Mobile eind 2010 Simpel overnam, gingen alle klanten gebruikmaken van het netwerk van T-Mobile. Sinds de overname was Simpel een onderdeel van T-Mobile, maar opereerde het als apart bedrijf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.wikipedia.org

Is Simpel een goede provider?

Consumentenbond roept Simpel opnieuw uit tot beste mobiele provider. De Consumentenbond heeft Simpel in november 2020 opnieuw uitgeroepen tot Beste uit de Test van alle mobiele providers in Nederland. We zijn bijzonder trots dat Simpel als budget-provider de kwaliteitslijst aanvoert.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simpel.nl

Wat is maandelijks opzegbaar?

Een maandelijks opzegbaar abonnement is een abonnement dat je op elk moment kunt opzeggen. De einddatum van het contract is bij Simyo altijd het einde van de maand. Zolang je niet opzegt wordt een maandelijks opzegbaar abonnement altijd automatisch met een maand verlengd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simyo.nl

Kan je Sim Only maandelijks opzeggen?

Een sim only maandelijks opzegbaar is een abonnement die je elk moment kunt opzeggen. Het grote voordeel van dit type sim only is dat je nergens lang aan vast zit, zoals bij een abonnement van 1 of 2 jaar wel het geval is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overstappen.nl

Welk netwerk is simpel?

Simpel is een budgetprovider die gebruik maakt van het netwerk van T-Mobile. Simpel biedt geen smartphone in combinatie met een abonnement.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat is de wettelijke opzegtermijn abonnement?

Een krant of tijdschrift mag uw abonnement stilzwijgend met maximaal 3 maanden verlengen. Zegt u binnen die periode uw abonnement op, dan geldt een opzegtermijn van maximaal 1 maand. U moet dan wel het stilzwijgend verlengde abonnement 'uitzitten'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Wat is de opzegtermijn?

Dit betekent dat u 1 maand van tevoren uw contract moet opzeggen. Het gaat om een kalendermaand. De opzegtermijn gaat in vanaf de 1e van de volgende maand. Stel: u wilt per 1 april uit dienst, dan moet u uw contract uiterlijk voor 1 maart schriftelijk opzeggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Kan je abonnement afkopen?

Het afkopen van een mobiel abonnement is bij vrijwel alle providers mogelijk. Je provider staat alleen niet te springen om het afgesproken termijn van je contract te verkorten. Daarbij geldt dat hoe langer je contract nog loopt, hoe hoger de kosten hoger kunnen zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op internetvergelijk.nl

Kan je een mobiel abonnement annuleren?

Nadat je een mobiel abonnement bent aangegaan heb je 14 dagen de tijd om te annuleren. Deze termijn moet worden gezien als een bedenktijd, en is wettelijk zo geregeld voor consumenten. Dit is in het leven geroepen om consumenten te beschermen tegen een verkeerde aankoop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op abonnement-zonder-toestel.nl

Waarom kan ik geen abonnement afsluiten?

BKR-registratie bij je telefoonabonnement

Sinds 1 mei 2017 kun je ook een BKR-registratie krijgen voor het afsluiten van een mobiel abonnement met telefoon. Je krijgt een positieve registratie als je meer dan 250 euro moet betalen voor het toestel gedurende de looptijd van je contract.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op independer.nl

Hoe weet je wanneer je abonnement is afgelopen?

De einddatum van je huidige contract kan je gemakkelijk vinden in MijnKPN. Zodra je bent ingelogd kan je dit vinden onder het kopje contract.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mobiel.nl

Hoe lang loopt mijn mobiele abonnement nog?

De einddatum van je abonnement vind je in het contract dat je van je provider hebt ontvangen. Mocht je deze niet meer terug kunnen vinden, bekijk dan een van je maandelijkse facturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simonly.nl

Hoe lang van te voren kan ik overstappen mobiel?

Bij alle mobiele providers van 1- of 2-jarige abonnementen is dat 120 dagen of 4 maanden van te voren. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kan je verlengen of overstappen met één maand opzegtermijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overstappen.nl

Populaire vragen