Hoe kan ik Dropbox synchroniseren?

Hoe synchroniseer ik bestanden en mappen in Dropbox? Met de Dropbox-app kun je Dropbox-bestanden en -mappen op verschillende apparaten synchroniseren. Meld je aan bij je Dropbox-account op alle apparaten en voeg vervolgens je bestanden en mappen toe aan de Dropbox-map op je computer, telefoon of tablet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dropbox.com

Hoe zet ik synchroniseren aan?

Je hebt een Google-account nodig om synchronisatie aan te zetten.
  1. Open de Chrome-app. op je Android-telefoon of -tablet. ...
  2. Tik rechts van de adresbalk op Meer Instellingen. Synchronisatie aanzetten.
  3. Kies het account dat je wilt gebruiken.
  4. Als je synchronisatie wilt aanzetten, tik je op Ja, is goed.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe werkt synchroniseren?

Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan. Synchroniseren van ondertitels bij een digitale film: de ondertitels gelijk laten lopen met het beeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe koppel je Dropbox?

Een computer toevoegen aan je account:
  1. Open de Dropbox-app.
  2. Tik op het menupictogram.
  3. Tik op het tandwielpictogram.
  4. Tik op Een computer koppelen.
  5. De app vraagt of je in de buurt van de computer bent. ...
  6. Open een webbrowser op je computer en ga naar dropbox.com/connect. ...
  7. Scan de QR-code met de mobiele Dropbox-app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.dropbox.com

Hoe synchroniseer ik mijn laptop?

Je hebt een Google-account nodig om synchronisatie aan te zetten.
  1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Profiel .
  3. Log in op je Google-account.
  4. Als je de gegevens op al je apparaten wilt synchroniseren, klik je op Synchronisatie aanzetten. Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Dropbox Tutorial - Lesson 4 - Syncing Files with Dropbox Folder

15 gerelateerde vragen gevonden

Waarom werkt synchronisatie niet?

Als je een probleem met synchronisatie ondervindt, zou je dit normaal kunnen oplossen door uit en opnieuw in te loggen bij je account, de cache te wissen, of de app opnieuw te installeren. Deze oplossingen kunnen er echter toe leiden dat je ongesynchroniseerde gegevens verliest.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op todoist.com

Kan niet synchroniseren?

Controleer de instellingen van je telefoon of tablet

op je apparaat. Tik op Gebruikers en accounts. Schakel Gegevens automatisch synchroniseren in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat is slimme synchronisatie Dropbox?

Eenvoudig bestanden synchroniseren. Je kunt eenvoudig je bestanden beschikbaar maken tijdens je dagelijkse reis naar het werk of op vakantie. Wanneer je een bestand opslaat in de Dropbox-map op je computer, wordt het automatisch gesynchroniseerd naar je mobiele apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dropbox.com

Kun je twee Dropboxen hebben?

Wanneer je twee Dropbox-accounts koppelt, kun je er eenvoudig tussen schakelen overal waar je Dropbox gebruikt, zonder dat je je telkens bij de één hoeft af te melden en bij de ander hoeft aan te melden. Je kunt je accounts koppelen op dropbox.com, in de Dropbox-desktopapp en de Dropbox iOS-app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.dropbox.com

Waar slaat Dropbox gegevens op?

Nadat je een bestand hebt toegevoegd aan je Dropbox, wordt het gesynchroniseerd met onze beveiligde online servers. Alle bestanden die door Dropbox online worden opgeslagen, worden versleuteld en bewaard op veilige opslagservers. Deze opslagservers bevinden zich in datacenters in de Verenigde Staten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.dropbox.com

Hoe lang duurt synchroniseren?

Meestal kan je account binnen enkele minuten weer worden gesynchroniseerd. Als je toch problemen blijft houden met de synchronisatie, probeert je de onderstaande oplossingen. Belangrijk: Je gebruikt een oudere Android-versie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom synchroniseert OneDrive niet automatisch?

Controleer de onderstaande zaken als een synchronisatie niet goed lijkt te werken. Zorg dat de synchronisatie app up-to-date is. Zorg dat je bestanden/mappen geen ongeldige karakters of bestandstypen bevatten. Zorg dat je niet meer dan 255 karakter gebruikt voor de namen van je bestanden/mappen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op iton.nl

Waar vind ik back up en synchronisatie?

Opties voor andere mappen op je computer
  1. Open Drive voor desktop.
  2. Klik op Instellingen. Voorkeuren.
  3. Klik aan de linkerkant op Mappen op je computer.
  4. Via dit menu kun je mappen toevoegen om ze te synchroniseren met Drive en back-ups maken in Foto's. Je kunt ook voorkeuren bewerken van mappen die al zijn gesynchroniseerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat betekent bestanden synchroniseren?

Met behulp van synchronisatie worden alle wijzigingen aan een bestand op de computer of in de cloudservice op elkaar afgestemd, zodat elke kopie van het bestand de meest recente wijzigingen bevat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik OneDrive synchroniseren?

OneDrive synchroniseren met uw computer

Selecteer Start, typ OneDrive en selecteer vervolgens de OneDrive-app. Meld u aan bij OneDrive met het account dat u wilt synchroniseren, en voltooi de installatie. Uw OneDrive-bestanden worden gesynchroniseerd met uw computer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe synchroniseer ik mijn telefoon met mijn computer?

Zo kun je jouw Android-telefoon koppelen met een pc:
  1. Sluit je Android-telefoon aan op een USB-kabel.
  2. Sluit deze USB-kabel aan op een pc.
  3. Ontgrendel je Android-telefoon en druk op de melding 'Dit apparaat wordt opgeladen via USB'.
  4. Druk bij 'USB gebruiken voor' op de optie 'Bestandsoverdracht'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op t-mobile.nl

Hoeveel Dropbox accounts?

Dit zijn de apparaatlimieten voor elk abonnement: Basic-gebruikers kunnen op maximaal drie apparaten tegelijk zijn aangemeld. Opmerking: Als je een Basic-gebruiker bent, blijven alle apparaten waarmee je je vóór maart 2019 hebt aangemeld op de apparatenlijst staan, zelfs als je bij meer dan drie bent aangemeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.dropbox.com

Hoe lang blijven bestanden op Dropbox staan?

Geen zorgen, al je verloren werk of bestanden worden 30 dagen opgeslagen in Dropbox (of langer voor Dropbox Professional- en Business-gebruikers).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dropbox.com

Waarom werkt mijn Dropbox niet?

Controleer of je het bestand hebt opgeslagen in Dropbox

Zoek naar het bestand op je computer met de zoekbalk in de taakbalk (Windows)of met Spotlight in de menubalk (Mac). Als het bestand niet in Dropbox of een gekoppelde app staat, wordt het niet gesynchroniseerd met Dropbox.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.dropbox.com

Wat is beter Google Drive of OneDrive?

Conclusie: wie echt niet veel ruimte nodig heeft, raden we op basis van de prijs Google Drive aan. Naast 15GB gratis opslagruimte zijn er voldoende tarieven om de capaciteit op maat van je zaak te kiezen. OneDrive is het beste alternatief, aangezien je dan voor een pakket met de Office-producten kunt gaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op proximus.be

Waar vind ik de instellingen?

Via 'Snelle instellingen' kun je de instellingen bekijken en wijzigen vanaf elk scherm op je telefoon. Je kunt de instellingen die je vaak wijzigt, toevoegen aan of verplaatsen naar 'Snelle instellingen'. Voor sommige van deze stappen moet je het scherm aanraken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn Outlook synchroniseren?

Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom kan ik geen mails meer ontvangen?

Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op edpnet.be

Kan geen mappen synchroniseren Outlook?

Als alle mappen behalve de map Postvak zijn gesynchroniseerd of als u de mappen niet kunt synchroniseren, hebt u mogelijk een beschadigd OST-bestand. Als u het probleem wilt oplossen, maakt u een nieuw OST-bestand. Volg de stappen in Het OST-bestand opnieuw opbouwen. Synchroniseer vervolgens de offlinemappen opnieuw.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op learn.microsoft.com

Hoe kan ik Outlook synchroniseren met Gmail?

Stap 2: Uw Gmail-account aan Outlook toevoegen
  1. Open de Outlook-app (bijvoorbeeld Outlook 2013 of 2016). ...
  2. Kies in de Outlook-app Bestand > Account toevoegen.
  3. Geef op de pagina Automatische accountconfiguratie uw naam, Gmail-adres en Gmail-wachtwoord (of het wachtwoord van de app) op en kies Volgende. ...
  4. Klik op Voltooien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Populaire vragen