Hiervoor heeft het grootste online warenhuis van Nederland onlangs aanvullende afspraken gemaakt met logistiek partner DHL Parcel. De bezorg- en retourservice, waaronder de 6-daagse bezorging, geldt voor nagenoeg alle producten van wehkamp.nl (circa 98% van het assortiment).
De grote pakketten worden bezorgd via Dynalogic.
De levertijd van Wehkamp kan echter variëren, afhankelijk van de regio's en de afmetingen en het gewicht van het pakket. Standaard levering duurt tussen de 3 en 5 dagen voor landelijke en afgelegen gebieden.
De gemiddelde reviewscore voor wehkamp.nl is een 8.5. Deze score is een gemiddelde van reviews op 9.4 (feedbackcompany), 3.9 (reviewspot), 7.6 (trustpilot), 2 (trustprofile).
De eerste stap die je moet nemen om je pakketje terug te sturen is het aanmelden van de retour bij Wehkamp zelf. Dit doe je online via de website. Nadat je hebt vermeld het pakketje terug te sturen en nadat je het retouradres hebt, breng je het pakketje naar een DHL servicepunt.
In uw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen: - omschrijving van uw klacht en waarom u het niet eens bent met het eerder door ons ontvangen antwoord; - uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres; - uw klantnummer; - uw handtekening.
Bij Wehkamp krijg je bizar veel korting op wintermode, woonartikelen, speelgoed, elektronica en meer. Nergens anders vind je tot 60% korting op zo'n breed assortiment.
Bij Wehkamp is het helaas niet mogelijk om met AfterPay te betalen. Wel zijn er andere achteraf betaalopties mogelijk. Wehkamp heeft een eigen systeem waarmee je gemakkelijk achterfa betaald. Het werkt in veel gevallen hetzelfde als bij AfterPay.
Retourneren bij Wehkamp is gratis en kan binnen de zichttermijn van 30 dagen. Je brengt het artikel hiervoor terug naar het DHL ServicePoint.
Bij Wehkamp wordt zo'n 99 procent van de kleding die retour komt na een grondige inspectie weer netjes verpakt en teruggebracht in de voorraad, zegt Carolien de Rooi van Wehkamp.
' meldt de introductietekst van de Belgische webshop van de Zwolse e-retailer. Dat gaat echter voorlopig niet door, blijkt nu: wehkamp stopt de komende tijd met de e-commerce activiteiten bij de zuiderburen. 'Wij hebben momenteel geen concrete plannen met België.
De standaard levertijd is momenteel 2-4 werkdagen. We bieden daarnaast Express-levering aan tegen een meerprijs, waarbij je bestelling de volgende werkdag wordt bezorgd mits deze voor 15u is besteld. Meer informatie hierover vind je op onze website: zalando.nl/faq/Verzending…
Gooi al je producten naar keuze in je winkelmand en klik bij betaalopties op achteraf betalen. Je krijgt de factuur thuisgestuurd en moet binnen 14 dagen betalen.
Wettelijk heb je een herroepingsrecht: binnen de zichttermijn van 14 dagen mag je bestelde artikelen retourneren. Deze termijn gaat in op het moment dat alle artikelen uit de bestelling geleverd zijn.
Wehkamp-deals.nl zijn oplichters!
Het Landelijk Meldpunt Internetoplichting (LMIO) van de Nationale politie heeft meldingen ontvangen over de webwinkel Wehkamp-deals.nl. Uit controle van de website is gebleken dat we met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen spreken over een malafide website.
Je kan een klacht indienen bij de afzender. Bijvoorbeeld de klantendienst van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Die zal zorgen dat je klacht door ons in behandeling wordt genomen. Je kan je klacht ook indienen bij de klantendienst van DHL Parcel.
Bij een pakketpunt van PostNL kun je uitsluitend pakketjes halen of brengen. Het pakketje in orde maken en betalen doe je online (thuis). DHL heeft alleen pakketpunten, het zogenaamde DHL Servicepoint. Je kunt hier alleen pakketjes halen en brengen.
Je klanten sturen kosteloos en eenvoudig pakketten naar je terug met behulp van een antwoordnummer. Zij geven de retourzendingen eenvoudig af op een bemand of onbemand PostNL-punt in de buurt. Wij leveren vervolgens alle geretourneerde zendingen weer bij je af.
Een pakketje meegeven aan de Postnl bezorger
Dan kun je je retourzending eenvoudig aan de PostNL chauffeur meegeven. Het maakt hierbij niet uit wie de afzender van het pakket is, als het maar een pakketbezorger van PostNL is die aan de deur komt.
Bij Primera winkels met een PostNL of DHL servicepunt kun je eenvoudig en snel je pakket verzenden en ophalen. Met meer dan 350 Primera winkels met een servicepunt zit er altijd wel een DHL of PostNL punt in de buurt!