De unieke weergaven staan voor de keren dat jouw updates zijn getoond aan unieke LinkedIn-leden.
De impressies op LinkedIn komen overeen met het aantal keren dat uw content is gezien of geplaatst in de nieuwsfeed van de leden van dit sociale netwerk. Opgelet, dit betekent niet dat de gebruikers er ook op geklikt hebben!
Impressies is het aantal keer dat een advertentie is vertoond en een advertentie kan natuurlijk meerdere keren aan dezelfde persoon getoond zijn. Bereik zegt echt iets over het aantal individuen dat de advertentie op zijn scherm heeft gehad.
3. Hoe vaak is je bijdrage (post of update) bekeken. Klik je in je dashboard op '… weergaven van bijdragen', dan kun je per update die je geplaatst hebt zien hoe vaak deze in de tijdlijn van LinkedInleden voorbij gekomen is. Let op, het is niet zéker dat ze het gezien of gelezen hebben.
Bij LinkedIn is de doorklikfrequentie en de interactiefrequentie belangrijk. Dit geeft een goede indicatie weer van de hoeveelheid engagement in dat bericht. Hoe hoger dit percentage, hoe beter. Ook op andere sociale media kan je zo'n gelijkaardige data terugvinden.
Klik bovenaan uw homepagina op het pictogram Mijn netwerk. Klik Personen op Ik volg aan de linkerkant. Klik op het tabblad [aantal] volgers boven aan het scherm om je volgers te bekijken.
LinkedIn kan advertentiekosten op basis van twee biedstrategieën in rekening brengen: CPC (cost per click) of CPM (kosten per 1000 weergaven). De gemiddelde CPC op LinkedIn ligt tussen de 2 euro en 3,50 euro per klik. De gemiddelde CPM op LinkedIn ligt tussen de 7 euro en 10 euro per 1000 weergaven.
De Ook bekeken functie toont een lijst van leden op basis van een verscheidenheid van LinkedIn factoren, waaronder profielen die kijkers ook hebben gekeken, evenals overeenkomsten in functietitels en industrieën.
Als je klikt op 'Vermeldingen in zoekresultaten' / 'Search appearances' krijg je een (week)overzicht te zien met daarin het aantal keren dat jouw LinkedIn-profiel in de zoekresultaten is verschenen, waar de zoekers werken, welke functie ze hebben en op welke zoekwoorden je bent gevonden.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: je feed op LinkedIn bevindt zich op je homepagina, direct onder het blokje BIJDRAGE SCHRIJVEN. Het is de tijdlijn, waar bijdragen verschijnen uit je netwerk en waar ook gesponsorde berichten tussen staan.
Meet het totale aantal mensen aan wie een advertentie is weergegeven. Deze statistieken gaan verder dan algemene cookiemetingen en geven inzicht in hoeveel mensen uw advertentie hebben gezien op verschillende apparaten en sites, en in verschillende indelingen, apps en netwerken.
Definitie vertoningen
Het aantal vertoningen staat in termen van online marketing voor het aantal keer dat een advertentie wordt bekeken. Dit kunnen banners zijn maar ook zoekmachine advertenties. Zodra iemand de advertentie voor zijn of haar ogen krijgt spreken we van een vertoning.
Definitie van impressie
Wanneer content online wordt weergegeven spreken we van een impressie. Dit kan een koppeling op de zoekresultatenpagina zijn, een banner die verschijnt op een pagina, of een ander type content dat zonder directe actie van de gebruiker in beeld verschijnt.
Het LinkedIn algoritme werkt een beetje als dat van Facebook en Instagram. Het stuurt erop dat je content te zien krijgt die relevant is voor jou en die je waarschijnlijk interessant vindt. Het LinkedIn algoritme filtert de content die je plaatst en bepaalt hiermee de kwaliteit en je bereik.
LinkedIn profielweergaven : De “wie heeft je profiel bekeken” functie. Het is heel eenvoudig om uit te zoeken wie je profiel op LinkedIn heeft bezocht, maar je zult niet ð dezelfde informatie te zien krijgen, afhankelijk van het type account dat je hebt.
Privacy LinkedIn
Er is binnen LinkedIn een optie die je kan helpen. Als je bent ingelogd, ga je naar 'Instellingen' en dan naar 'Zichtbaarheid'. Daar kun je 'Opties voor het bekijken van profielen' selecteren. Hier stel je in hoe anderen jou zien als je hun profiel hebt bekeken.
Selecteer Privémodus.
Gefeliciteerd, je kan nu anoniem een LinkedIn profiel bekijken binnen het platform. Ook mensen met een betalend account kunnen niet langer zien dat je hen bezocht hebt.
De functie Wie heeft uw profiel bekeken toont bezoekers van uw profiel van de afgelopen 90 dagen, en kan extra trends en inzichten geven over bezoekers. De pagina Wie heeft mijn profiel bekeken openen via uw desktop: Klik op Wie heeft uw profiel bekeken onder uw profielfoto aan de linkerkant van uw LinkedIn-homepagina.
Nee, Facebook geeft mensen niet de mogelijkheid om te zien wie hun profiel heeft bekeken. Apps van derden bieden deze functie ook niet. Als je een app ziet die beweert deze functie wel te bieden, vragen we je de app te rapporteren.
Klik bovenaan uw LinkedIn-homepagina op het pictogram Ik. Klik op Profiel weergeven. Klik rechts in het scherm op Openbaar profiel en URL bewerken. Rechts op de pagina Instellingen voor openbaar profiel kunt u onder Zichtbaarheid bewerken wijzigen welke onderdelen van uw profiel voor iedereen zichtbaar zijn.
Adverteren op instagram kosten.
De Instagram advertentie kosten liggen op dit moment tussen de € 1,26 en € 6,30 per duizend weergaven. Als je het Instagram advertentie link type kiest, betaal je tussen de € 0,10 en € 2,00 per klik. De Instagram adverteren kosten kunnen dus verschillen per type advertentie.
Adverteren Facebook kosten
De gemiddelde kosten van Facebook adverteren liggen tussen de 0,005 en 2 euro. Let op: Bovenstaande kosten zijn slechts een indicatie van de kosten voor campagnes gericht op merkbekendheid, betrokkenheid, verkeer naar je website of een download.
Mensen ontvolgen je voornamelijk omdat je slechte of oninteressante updates plaatst. Als iemand een update geplaatst heeft kan iemand anders de update verbergen in dat geval, maar dus ook de persoon direct ontvolgen. Je doet dit door op de update te gaan staan en rechts bovenin de hoek op het menupijltje te klikken.