Wat moet u doen als uw pakket niet is afgeleverd?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Wie is er verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Wat moet ik doen als een DHL pakket niet wordt afgeleverd?

Zending staat langere tijd stil of lijkt vermist

In zo'n geval kun je het beste contact opnemen met de verzender. Maar wat als het pakket al is overgedragen aan DHL? – Ook dan adviseren we je contact op te nemen met de verzender. Die zorgt dat er een onderzoek naar je pakket wordt ingesteld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb?

Wanneer uw pakket gemarkeerd is als afgeleverd, maar u heeft niets ontvangen, neem dan direct contact op met de verkoper (niet met de bezorgdienst). De verkoper zal met de bezorgdienst overleggen en u doorgaans vragen om een dag of twee af te wachten, omdat veel pakketjes alsnog aankomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op evocaat.be

Wie is verantwoordelijk voor het niet ontvangen van post?

Heeft u een brief of pakket niet ontvangen? Neem contact op met het bedrijf of de persoon waarvan u post verwacht. De verzender kan een klacht indienen bij het postbedrijf. Ook als u schade heeft en daar een schadevergoeding voor wilt vragen, neemt u contact op met de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Amazon-tracking geeft aan dat het is afgeleverd, maar geen pakket - Bekijk dit!

15 gerelateerde vragen gevonden

Wat te doen als een pakket niet is bezorgd?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Wie draagt risico bij verzenden?

De verkoper die het goed zelf verzendt of bezorgt draagt het risico voor verlies en beschadiging. Indien de consument het product zelf moet gaan ophalen, maar toch vraagt om een verzending, zal het risico voor verlies en beschadiging aan de consument toekomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op wanted.law

Wat gebeurt er met pakketten die niet worden afgeleverd?

Als het pakket niet bij de afzender kan worden afgeleverd, bewaart USPS pakketten die als waardevol worden beschouwd in hun Mail Recovery Center , dat vaak wordt aangeduid als de officiële afdeling voor verloren en gevonden voorwerpen van de Amerikaanse posterijen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

U kunt contact opnemen met de verkoper om een ​​nieuwe levering of restitutie aan te vragen . U kunt dit telefonisch, per e-mail of per brief doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of mijn pakket kwijt is?

Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt. Aan de hand van die gegevens kun je meer te weten komen over de status van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Waar is mijn DHL pakket afgeleverd?

Direct de status van jouw zending bekijken? Via DHL tracking kun je snel en eenvoudig je zending volgen. Vul simpelweg jouw 10-cijferige DHL Express verzendnummer in voor de actuele status van je zending. Zo weet je precies waar ter wereld jouw pakket of document zich bevindt!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Kan ik met een medewerker van DHL spreken?

Veelgestelde vragen Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Neem contact op met onze klantenservice per e-mail, telefoon of stel een vraag aan onze chatbot. Ben je klant bij DHL Express? Dan kun je ook terecht bij jouw contactpersoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Wat gebeurt er met vermiste pakketjes?

Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket wordt afgeleverd maar niet wordt ontvangen?

Als een pakket als afgeleverd wordt gemarkeerd en u het niet hebt gezien, dan is de verkoper verantwoordelijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket afgeleverd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang mag een bestelling te laat zijn?

Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat als mijn pakket niet wordt afgeleverd?

Breng de situatie onder de aandacht van het koeriersbedrijf en zij zouden het moeten kunnen oplossen. Sommige pakketten kunnen ook onbeheerd worden achtergelaten, op een veilige plek, rond het huis. Dit gebeurt vooral als de verzendservice geen gegarandeerde handtekening bij levering dekt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als je pakket niet wordt geleverd?

Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wat moet ik doen als mijn pakketje niet is aangekomen?

Als u een pakket heeft dat niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar EVRI met het trackingnummer en andere relevante informatie, inclusief de namen van de verzender en ontvanger, de datum waarop het pakket is verzonden en de inhoud . De koerier zal het pakket onderzoeken en er alles aan doen om het te vinden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen als mijn pakket niet is afgeleverd?

Een claim indienen

Als uw post of pakket verzekerd was, kunt u mogelijk een verzekeringsclaim indienen. Voor beschadigde of ontbrekende inhoud raden wij u aan om onmiddellijk een claim in te dienen, maar u moet dit uiterlijk 60 dagen na de verzenddatum doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er als mijn pakket niet kan worden afgeleverd?

Als de vervoerder de ontvanger niet op het afleveradres ontmoet of er is niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen, sturen ze het na 1 of 2 pogingen terug naar de afzender . U kunt USPS-verzendingstracking gebruiken om uw USPS-pakket te vinden of neem contact op met uw lokale postkantoor voor meer informatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom kon mijn pakket niet worden afgeleverd?

Veelvoorkomende redenen zijn: een voertuig dat uw brievenbus blokkeert, een loslopende hond of ander dier, het adres bevindt zich in een afgesloten woonwijk of een afgesloten gebouw waar wij niet in konden, werkzaamheden aan nutsvoorzieningen of hulpdiensten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als je online bestelling niet geleverd wordt?

Neem zo snel mogelijk contact op met de verkoper. Stuur in alle gevallen een ingebrekestelling naar de verkoper per aangetekende brief en eis een nieuwe levering of terugbetaling van je voorschot of de betaalde prijs. Als de verkoper erkent dat je het product niet hebt ontvangen, is er misschien geen probleem.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op test-aankoop.be

Wat moet je doen als je DHL pakketje niet is bezorgd?

Is je pakket niet in je brievenbus of bij de buren bezorgd? Neem dan contact op met de verzender. Bijvoorbeeld de webshop waar je de bestelling hebt gedaan. Die zorgt dat er een onderzoek naar je pakket wordt ingesteld bij DHL.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Wat als PostNL je pakket kwijt raakt?

Neem dan eerst contact op met die winkel als je pakje is zoekgeraakt. De webshop is jouw eerste aanspreekpunt en moet zorgen voor een oplossing. De verzender kan na jouw melding in conclaaf met het postbedrijf, zodat zij een onderzoek naar jouw verdwenen pakketje kunnen opstarten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Populaire vragen