Een goede website straalt vertrouwen uit. Jouw website heeft een duidelijk doel, een goede structuur en inhoud, een functioneel design, is geschikt voor alle schermgroottes en is bovendien erg gebruiksvriendelijk.
Een goede website is een website die enerzijds bezoekers aantrekt en anderzijds die bezoekers exact datgeen geeft wat zij nodig hebben, met in het achterhoofd de bedrijfsdoelstellingen. Simpelweg, de website moet voor jouw bedrijf werken én voor jouw bezoekers.
Waarom is een goede website nou zo belangrijk? Je website dient als het visitekaartje van je organisatie en is niet alleen bedoeld om informatie te verstrekken. Jouw website is een afspiegeling van hoe jij als bedrijf bent en wat je wilt uitstralen.
Zonder nader onderzoek wordt vaak aangenomen dat je op een homepage moet zorgen voor: Aantrekkelijke (bewegende) plaatjes.Een leuke slogan (bijvoorbeeld “Altijd op zoek naar het beste”).Veel vertellen over wie je bent en wat je doe.
Een website is het online visitekaartje van uw bedrijf. Het biedt een mogelijkheid voor een laagdrempelige vorm van eerste contact, die potentiele klanten in staat stelt zich een beeld over uw bedrijf te vormen. Dit kan de beslissing om zaken met u te gaan doen aanzienlijk vergroten.
Website structuur is eigenlijk een benaming voor hoe deze inhoud wordt gegroepeerd, gekoppeld en gepresenteerd aan de bezoeker. Als u uw website goed structureert, profiteert deze hiervan; gebruikers zullen gemakkelijker hun weg vinden en Google kan uw URL's beter indexeren.
Een snelle website is heel belangrijk. Hoe sneller jouw website, hoe hoger de kans op goede posities in zoekmachines, een goede gebruikservaring en hoe meer omzet jij maakt met je website.
Persoonlijke doelen zoals: Fysieke en gezondheidsdoelen, carrière doelen, mentale doelen, spirituele doelen, emotionele doelen, levensdoel. Zakelijke of bedrijfsdoelen: individuele doelen, financiële doelen, omzetdoelstellingen, afdelingsdoelstellingen, teamdoelen, organisatie doelstellingen.
Met een goede website maak je je werk beter zichtbaar, weten nieuwe klanten je dus beter te vinden, toon je je expertise, bereik je mobiel veel meer mensen ('responsive' is het toverwoord) en heb je een fraai visitekaartje.
Een website maken hoeft niet moeilijk te zijn, al ben je er meestal wel wat tijd aan kwijt. Dat ligt uiteraard aan je wensen en je budget, maar zelfs zonder er geld aan uit te geven kun je tot een mooi eindresultaat komen voor je eigen website.
Goede zoekmachine optimalisatie
Investeren in SEO is belangrijk. Het zorgt namelijk niet alleen voor een verhoogd aantal bezoekers, het bepaalt ook hoe die bezoekers jouw website – en bijgevolg ook jouw bedrijf of organisatie – zien.
Zoekwoordenonderzoek is onmisbaar als je gericht aan de slag wilt gaan met SEO. SEO beslaat grofweg drie takken: techniek, content en autoriteit. Alle drie deze onderdelen zijn belangrijk om aan te werken. En als je het ons vraagt, loont het altijd om aan zoekmachineoptimalisatie te doen.
Een van de grootste voordelen van SEO is de toename van (gratis) zichtbaarheid in zoekmachines. Door jouw website te optimaliseren met relevante zoekwoorden en kwalitatieve content, verschijn je hoger in de zoekresultaten, wat de kans vergroot dat potentiële klanten jouw website bezoeken.
De letter 's' staat voor 'secure'. Ook zie je een slotje in een groen balkje in de adresbalk of onderin in het browserscherm. Als je op het slotje klikt kun je zien of je daadwerkelijk verbinding hebt met de juiste website. Als dit niet geval is maakt de website gebruik van een onbeveiligde (http) verbinding.