Wat gebeurt er met niet-bezorgde DHL-pakketten?

Wat wél af en toe gebeurt: een levering wanneer je niet thuis bent of wanneer de kantoren gesloten zijn. Kunnen we het pakket ook niet bij de buren afgeven, dan laten we een kaart achter in je brievenbus.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.be

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben bij DHL?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan bezorgen we je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Wat gebeurt er met niet-bezorgde DHL-pakketten?

U heeft vijf dagen de tijd om het pakket op te halen, daarna wordt het teruggestuurd naar de afzender . Als u een derde bezorgpoging wilt plannen of het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen, kunt u dit regelen met de afzender van uw zending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet je doen als je DHL pakketje niet is bezorgd?

Zending staat langere tijd stil of lijkt vermist

In zo'n geval kun je het beste contact opnemen met de verzender. Maar wat als het pakket al is overgedragen aan DHL? – Ook dan adviseren we je contact op te nemen met de verzender. Die zorgt dat er een onderzoek naar je pakket wordt ingesteld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Wat gebeurt er als je een pakketje niet ophaalt bij DHL?

Als je jouw pakket niet ophaalt binnen de afhaaltermijn, zoals aangegeven in het afhaalbericht, dan zal de pakketbezorger het pakket uit de kluis halen en je pakket wordt dan weer retour gestuurd naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op deburen.nl

Flink frustrerend: DHL-pakketjes die 'kwijt' zijn

21 gerelateerde vragen gevonden

Wat gebeurt er met pakket niet ophaalt?

Ik heb mijn pakket niet opgehaald. Wat nu? Het PostNL-punt bewaart je pakket maximaal 1 week.Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat gebeurt er als je pakket retour wordt gestuurd?

Zodra je een bestelling terugstuurt naar de afzender, dan hoort de webwinkel de eventueel betaalde bezorgkosten aan je terug te betalen. Let wel op: deze regel geldt alleen als je de bestelling in zijn geheel terugstuurt naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op deburen.nl

Wie is er verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Wat moet ik doen als mijn pakket niet door DHL wordt bezorgd?

Mocht uw zending niet binnen 10 dagen na de verwachte levertijd zijn aangekomen, neem dan contact op met uw handelaar of online shop . De handelaar of online shop kan als onze contractpartner een onderzoek starten naar verloren items.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn DHL pakket afgeleverd?

Direct de status van jouw zending bekijken? Via DHL tracking kun je snel en eenvoudig je zending volgen. Vul simpelweg jouw 10-cijferige DHL Express verzendnummer in voor de actuele status van je zending. Zo weet je precies waar ter wereld jouw pakket of document zich bevindt!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de bezorging door DHL?

Als u een levering hebt gemist, vindt u een DHL-mislukte-leveringskaart in uw brievenbus.Onze DHL-koerier komt automatisch de volgende werkdag terug . Als u ook onze tweede bezorgpoging hebt gemist, kunt u uw pakket ophalen bij een DHL RegionHub. Volg de instructies op uw DHL-kaart en op onze Track & Trace-pagina.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar gaan DHL-pakketten naartoe als ze niet bezorgd kunnen worden?

Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en wij het pakket niet bij uw buren kunnen afleveren, brengen wij het naar een DHL ServicePoint bij u in de buurt . Wij laten ook een kaartje met een code in uw brievenbus achter.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft een pakket bij DHL?

Maximaal 14 dagen. Zodra je pakket in het afhaalpunt is afgeleverd, ontvang je een bericht en na twee dagen sturen we al een eerste herinnering. Wanneer het pakket er na twee weken nog ligt, wordt het teruggestuurd naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.be

Waar gaan pakketjes heen als je niet thuis bent?

Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom kan ik de bezorging van mijn DHL-pakket niet wijzigen?

In MyDHL+ is het mogelijk om een geboekte koerier pick-up te wijzigen, mits de door jou aangegeven pick-up vanaf tijd nog niet is verstreken. Kun je een pick-up niet wijzigen in MyDHL+, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 055 2000.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Wat als je niet thuis bent voor een pakketje?

Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je pakket op een PostNL-punt bij je in de buurt afgegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zalando-lounge.nl

Wat als je niet thuis bent met DHL?

Indien er niet is gekozen voor een handtekening voor ontvangst, mag de chauffeur het pakket door de brievenbus leveren. Wanneer het pakket hiervoor te groot is, zal deze bij de buren worden aangeboden. Indien dit ook niet lukt, zal het pakket naar een DHL-Servicepoint gaan waar het pakket kan worden afgehaald.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op myparcel.nl

Wat gebeurt er als DHL je pakket kwijt raakt?

Neem dan binnen 30 dagen contact op met onze Klantenservice. Wij onderzoeken dan eerst wat er is gebeurd. Daarna laten we je weten of je online jouw claim kunt indienen. De eventuele financiële compensatie af van het gewicht van je zending en of je een verzekering hebt afgesloten voor je zending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Wat gebeurt er als je een pakket weigert?

Wil je een pakket niet in ontvangst nemen? Geen probleem, dan sturen we het terug naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket zoek raakt?

De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Is DHL verantwoordelijk voor het bezorgen van een pakket?

DHL is verantwoordelijk tot het moment dat het pakket is afgeleverd. Wanneer een bezorger je bestelling op de afgesproken plek achterlaat, registreert hij dit en zie je dit terug in track en trace. Je ontvangt hierover ook bericht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket niet aankomt retour?

'Het retour zenden van een op afstand gekochte product komt voor risico van de consument. Het is daarom verstandig om op een manier te verzenden dat er bewijs is dat iets ter verzending is aangeboden. Indien een pakket onverhoopt niet aankomt, dan is de consument zelf aansprakelijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Wat gebeurt er als DHL je pakket retour stuurt?

Zodra je jouw pakket bij DHL hebt afgegeven, krijg je een link naar track en trace. Daarmee kun je je pakket online volgen. Als je je pakket hebt geretourneerd en je geen nieuwe status ziet nadat het is gesorteerd, kun je er ervan uitgaan dat het is afgeleverd bij de webshop waar je je aankoop hebt gedaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Wat gebeurt er met retour pakketjes?

Als je het pakje terugstuurt, maakt een bedrijf die kosten voor niets. Alles bij elkaar kost een retour zo'n 12,50 euro. In totaal kost dat Nederlandse webshops tientallen miljoenen per jaar. We sturen dus lekker alles 'gratis' terug, maar webshops rekenen die kosten uiteraard voor een deel door.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op app.nos.nl

Wat betekent opnieuw gelabeld DHL?

Na een kort gesprek met de klant heeft het warehouseteam binnen enkele dagen duizenden artikelen opnieuw gelabeld, zodat de go-live zoals gepland kon starten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhl.com

Populaire vragen