Waarom moet ik de ING app opnieuw activeren?

De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik mijn ING app opnieuw installeren?

Als een app geen updates krijgt, wordt de beveiliging ervan niet vernieuwd. Daarom zorgen we dat oude app-versies op enig moment niet meer werken. Update je app daarom regelmatig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is er aan de hand met de ING app?

Mobiel Bankieren

Er is op dit moment geen storing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom opnieuw identificeren ING app?

Omdat je hierbij zowel je telefoon/tablet als je identiteitsbewijs in eigen hand hebt, weten we zeker dat jij het bent die de app activeert. Zo kunnen criminelen nog moeilijker misbruik maken van jouw gegevens.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kom ik niet meer in mijn ING app?

Als een app geen updates krijgt, wordt de beveiliging niet vernieuwd. Er komen dan ook geen nieuwe mogelijkheden meer in de app. Voor veilig mobiel bankieren zijn daarom updates nodig. Vanwege die veiligheid zorgen we dat oude app versies op een gegeven moment niet meer werken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

iPhone de eerste keer instellen: 𝐇𝐨𝐞 𝐝𝐨𝐞 𝐣𝐞 𝐝𝐚𝐭?

30 gerelateerde vragen gevonden

Is de app van ING veranderd?

We brengen regelmatig nieuwe versies uit van de Mobiel Bankieren App. De nieuwste versie beschikt over de nieuwste functionaliteiten en voldoet aan de laatste veiligheidsstandaarden. We adviseren om altijd de meest recente versie van de app te gebruiken. Oude versies zijn daarom na enige tijd niet meer beschikbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe activeer ik mijn ING app?

ING Mobiel Bankieren activeren
  1. Tik op het pictogram van de app.
  2. ING vraagt of u al klant bent van ING. ...
  3. Nu vraagt de bank of u de app al op een andere telefoon of tablet gebruikt. ...
  4. ING wil weten of u de app particulier of zakelijk wilt gebruiken. ...
  5. Pak uw betaalpas erbij.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Waarom opnieuw identificeren?

Waarom moeten banken dit? Dat heeft te maken met de Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (Wwft). Financiële instellingen zijn hierdoor namelijk wettelijk verplicht om de identiteit van nieuwe en bestaande klanten te controleren en de klantgegevens actueel te houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Wat is de juiste ING app?

Gebruik bovenstaande buttons of pak je smartphone of tablet erbij: Ga naar de App Store of Google Play. Zoek op 'ING' en selecteer 'ING Bankieren'. Druk op download of installeer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom vraagt mijn bank mijn identiteitsgegevens?

De financiële onderneming of dienstverlener (hierna noemen we dit: financiële onderneming) is verplicht om uw ID te controleren. Dat staat in de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Zo'n controle wordt een cliëntenonderzoek genoemd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op autoriteitpersoonsgegevens.nl

Kun je bij ING inloggen zonder app?

Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl

Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens zijn strikt persoonlijk, net zoals je pincode.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ik twee keer de ING apps installeren?

Bij ING kan dat, vooralsnog, niet: slechts 1 kan de app gebruiken, anderen moeten gebruik maken van hun eigen smartphone, als ze die hebben, of een handscanner.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eu.community.samsung.com

Is ING telefonisch bereikbaar?

Hang dan gewoon direct op en bel de Alarmlijn. Een échte ING-medewerker vindt dat geen probleem. Je kunt de Alarmlijn vanuit de app bellen (via de Serviceknop onderaan het scherm,) of gewoon telefonisch via 020 22 888 00. De Alarmlijn is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kun je de ING app verwijderen?

Zo verwijder je de app van je oude telefoon
  1. Log. hier. ...
  2. Onder 'Mobiele toestellen' zie je op welke toestellen jij de app hebt geïnstalleerd.
  3. Kies bij jouw oude toestel voor 'Blokkeren'. Je toestel wordt nu geblokkeerd en je krijgt hier een bevestiging van te zien.
  4. En daarna voor 'Verwijderen'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is er veranderd bij ING?

ING Nederland wijzigt per 1 januari 2025 de tarieven van de particuliere betaalpakketten en het tarief van de Creditcard. ING past deze tarieven aan om het betalingsverkeer veilig en beschikbaar te houden en omdat ING continu investeert in het verbeteren van de persoonlijke en digitale dienstverlening.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nieuws.ing.nl

Waar vind ik mijn ING gebruikersnaam?

Dan vind je de gebruikersnaam via je app:
  1. Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service.
  2. Dan Toegang & bevestigen.
  3. Daarna Gebruikersnaam Mijn ING.
  4. Daar zie je je gebruikersnaam en kun je deze ook wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik mijn ING-app steeds opnieuw activeren?

Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is er een nieuwe versie van de ING-app?

De laatste versie van de app

Als er een nieuwe versie beschikbaar is, krijg je op je toestel een melding van de App Store of Google Play Store. gaan en zoeken op 'ING Mobiel Bankieren'. Als er een update beschikbaar is, zie je 'Werk bij' staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe veilig is de ING-app?

Veilig toegang met je eigen pincode

Met jouw persoonlijke 5-cijferige mobiele pincode kun je veilig inloggen en betalingen verrichten. Als je die code, net als de code van je Betaalpas, geheimhoudt is er niemand anders die bij je geld kan. Ook niet als je onverhoopt je telefoon verliest.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik mij identificeren bij ING?

Open je voor het eerst een rekening bij ING? Of heb je bericht ontvangen dat er gegevens van je ontbreken? Dan laat je je altijd door ons identificeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is identificeren verplicht?

Strafbaar zonder identiteitsbewijs

U bent strafbaar als u geen origineel en geldig identiteitsbewijs kunt of wilt laten zien. U loopt dan het risico op een boete. Dit staat in de Wet op de uitgebreide identificatieplicht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Hoe voorkom je heridentificatie van gegevens?

Er bestaan ​​gevestigde technieken zoals celonderdrukking en dataverstoring om de vertrouwelijkheid van geaggregeerde (of tabelvormige) gegevens te beschermen en heridentificatie te voorkomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe moet je inloggen op de ING app?

Eerste keer inloggen op Mijn ING
  1. Ga naar ing.nl. Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven. ...
  2. Log in. Dat doe je met je gebruikersnaam en het wachtwoord die je eerder per post hebt gekregen. ...
  3. Wijzig je tijdelijke wachtwoord. Bedenk een nieuw wachtwoord dat moeilijk te raden is. ...
  4. De Mobiel Bankieren App activeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik een app activeren?

Apps opnieuw installeren of weer aanzetten
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat heb je nodig voor de ING app?

Scan met je telefoon/tablet één van de volgende geldige identiteitsbewijzen: Nederlands rijbewijs. Paspoort. ID-kaart uit de Europese Unie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Populaire vragen

Volgende artikel  
Is ChatGPT 4 gratis?