Wanneer er geen bevestigingen worden verzonden In de volgende situaties ontvang je geen leesbevestiging: Je verzendt een bericht naar een mailinglijst of alias. Je beheerder heeft leesbevestigingen beperkt tot mensen binnen je organisatie of tot specifieke mensen buiten je organisatie.
Ga als volgt te werk om een ontvangstbewijs aan te vragen wanneer u een e-mail schrijft in het leesvenster. Selecteer op het lint het tabblad Bericht . Berichtopties. Selecteer in het dialoogvenster Eigenschappen onder Opties voor stemmen en bijhouden het type ontvangstbewijs dat u voor dit bericht wilt gebruiken.
Jouw beheerder leesbevestiging beperkt heeft tot mensen binnen jouw organisatie of tot bepaalde mensen buiten je organisatie. De ontvanger een e-mailprogramma gebruikt dat niet in realtime synchroniseert (zoals een Post Office Protocol-client [POP]
2) Een ontvangstbevestiging is niet verplicht als de indiener geen elektronisch adres heeft opgegeven. Dit zal doorgaans gaan om een e-mail adres. Notificatie is verplicht als het bestuursorgaan een bericht plaatst in een systeem voor gegevensverwerking waarin de geadresseerde toegang heeft tot het bericht.
Controleer of synchronisatie in uw e-mailtoepassing is ingeschakeld, zodat u e-mails in realtime kunt ontvangen. Controleer filters en labels: Soms kunnen filters of labels de bevestigingsmails automatisch opslaan of verwijderen, controleer uw filter- en labelinstellingen.
Als je geen orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, kan dat de volgende redenen hebben: 1) Het kan zijn dat je je e-mailadres verkeerd hebt ingevoerd. 2) Controleer je spamfolder. Het kan zijn dat de orderbevestiging daar terecht is gekomen.
Heb je je langer dan 48 uur geleden aangemeld en nog steeds geen nieuwsbrief ontvangen? Misschien is je spamfilter nog ingeschakeld. We willen je vragen te controleren of dit het geval is. Zo niet, kun je ons e-mailadres [email protected] toevoegen aan je adresboek.
Beste (naam ontvanger), Bedankt voor uw e-mail van [datum]. Ik schrijf u om te bevestigen dat ik deze heb ontvangen. Ik zal de verstrekte informatie beoordelen en u mijn feedback geven voor [specifieke datum].
Sinds januari geldt een e-mail officieel als rechtsgeldig bewijsmiddel.
Een ontvangstbewijs geeft aan dat een e-mailbericht is bezorgd in het postvak van de geadresseerde, maar niet of de geadresseerde het heeft gezien of gelezen. Een leesbevestiging geeft aan dat een bericht is geopend. In beide gevallen ontvangt u een berichtmelding in uw Postvak IN.
Gebruik van ontvangstbewijzen
Leesbevestigingen stellen u op de hoogte wanneer iemand uw e-mail opent en leest. Deze functie is beschikbaar in de meeste e-mailprogramma's, waaronder Outlook en Gmail.
Snel e-mailberichten starten met Copilot in Outlook
Bespaar tijd bij het voorbereiden van e-mailberichten met Copilot als je concept partner. boven aan het deelvenster Bericht opstellen.Selecteer Berichtopties tonen.Selecteer Een leesbevestiging aanvragen of Een ontvangstbevestiging aanvragenof beide.
Eén vinkje : Het bericht is verstuurd. 2 vinkjes : Het bericht is bezorgd. 2 gekleurde vinkjes : Het bericht is gelezen.
Graag bevestigen wij de ontvangst van uw brief d.d. [datum] waarin u [onderwerp brief]. Graag bevestigen wij de ontvangst van [onderwerp] betreffende [inhoud]. Bedankt voor uw brief van [datum] waarin u [onderwerp brief]. Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie naar aanleiding van [onderwerp].
Open de sms waarvan u wilt weten of het werd ontvangen. Houd nu het SMS-bericht ingedrukt totdat een pop-upmenu verschijnt.Selecteer "Details weergeven" in dit venster.
Wanneer u de naam van een geadresseerde invoert in het veld BCC (blind carbon copy) van een e-mailbericht, ontvangt die geadresseerde een kopie van het e-mailbericht zonder dat de naam zichtbaar is voor de andere geadresseerden.
Wanneer u berichten van een bepaald persoon niet langer wilt zien, kunt u de afzender blokkeren. Klik met de rechtermuisknop op een bericht van de afzender die u wilt blokkeren, en klik vervolgens op Ongewenste e-mail > Afzender blokkeren.
Zodra je bestelling ons warenhuis verlaat, sturen we je een verzendbevestiging. Deze e-mail bevat een track&trace nummer, waarmee je op elk moment de exacte status van je pakket kan controleren. Houd er rekening mee dat het in sommige gevallen 24 tot 48 uur kan duren voordat de tracking link actief wordt.
Klantenservice hotline: 02030598139 .
Net als andere platforms en winkels maken wij gebruik van onafhankelijke kredietbureaus om transacties veilig te laten verlopen en wij behouden ons het recht voor om een bepaalde betaalmethode voor een specifieke bestelling niet aan te bieden (meer details hierover vind je in onze Algemene Voorwaarden).