Netflix kijken via Youfone is niet mogelijk. De Netflix-app is op onze TV-ontvanger helaas niet beschikbaar. Ook is het niet mogelijk om Netflix te streamen door middel van de ingebouwde Chromecast-functie van onze TV-ontvanger. Dit komt doordat Netflix deze functies blokkeert en deze mogelijkheden niet toestaat.
Als je de Netflix-app niet kunt vinden op je tv of een hierop aangesloten apparaat, moet de software op je apparaat mogelijk worden bijgewerkt. Op de meeste apparaten kun je controleren op updates en deze installeren via het menu Instellingen of Systeem.
Onder APN dient portalmmm.nl te staan. Voor overige merken toestellen, kun je de APN meestal vinden onder 'Mobiel netwerk'. Daarnaast kan het nodig zijn om 4G uit te schakelen, ook al heb je 4G internet van Youfone.
Regel het in één keer via 'Uitloggen op een apparaat'. In het vliegtuig zitten en balen dat je geen films kan kijken is verleden tijd. Als je thuis de films en series alvast downloadt, kun je in het vliegtuig, of op je vakantieadres alsnog gewoon kijken.
Er is op dit moment geen onderbreking van onze streaming-service.
Kijk eerst of je geen blokkades hebt
Indien je in de EU bent, kun je je normale internetbundel gebruiken, maar moet je 'roaming' aan hebben staan in je toestelinstellingen; Indien je in een land buiten de EU bent, moet je een Wereldbundel kopen. Anders is het niet mogelijk om te internetten in dat land.
Controleer of "Verkeer in het buitenland" (roaming) aanstaat op MyYoufone. Probeer 5x verbinding te maken met hetzelfde mobiele netwerk. Controleer of je email / sms'jes hebt ontvangen van Youfone.
Extra MB's kun je gebruiken in alle EU-landen en een paar andere landen (zoals Groot-Brittannië en Zwitserland). Internetten, bellen en sms'en vanuit het ene EU-land naar het andere EU-land vallen dus gewoon binnen je bundel (exclusief servicenummers).
Inloggen. Als deze fout zich voordoet terwijl je probeert in te loggen op Netflix, is er mogelijk een probleem met je apparaat, netwerkverbinding of Netflix-wachtwoord. Volg de stappen in volgorde om het probleem op te lossen. Probeer Netflix na elke stap opnieuw.
Gegevens in de Netflix-app wissen
Ga op het apparaat naar het startscherm of de lijst met apps. Houd het pictogram van de Netflix-app ingedrukt en tik op App-info. Tik op Opslag en cache > Opslag wissen > OK. Probeer Netflix opnieuw.
Je Netflix-account mag op een onbeperkt aantal apparaten gebruikt worden. De enige beperking is dat je afhankelijk van het gekozen abonnement op 1, 2 of 4 schermen tegelijkertijd mag kijken. Daardoor kun je met één account toch met meerdere mensen in hetzelfde gezin kijken.
Het betekent dat Netflix de betaling voor je account niet kan verwerken. Dit kan verschillende oorzaken hebben: Het betaalmiddel bevat mogelijk onvoldoende saldo. Andere lopende afschrijvingen of autorisaties kunnen van invloed zijn op het beschikbare saldo van je kaart.
Voor hulp bij deze stappen moet je mogelijk contact opnemen met de apparaatfabrikant of je internetprovider of VPN-provider. Schakel een VPN uit als je dit gebruikt.Reset de netwerkinstellingen op het apparaat met het probleem.Herstel de standaardinstellingen van je modem of router.
Netflix gaat abonnees die hun login delen met anderen buiten hun huishouden vanaf begin volgend jaar maandelijks een extra bedrag in rekening brengen.
Als roaming uit staat, kan je telefoon geen verbinding maken met het internet. Binnen de EU is het dus verstandig om aan te zetten, als je op reis gaat. Binnen de EU geldt je abonnement namelijk gewoon, en kun je internetten zoals je in Nederland ook doet.
Alle internetbundels van Youfone zijn standaard met 5G en hebben een downloadsnelheid van 200 Mbit/s en een uploadsnelheid van 100 Mbit/s. Indien jouw toestel geen 5G ondersteunt kun je gebruik blijven maken van het 4G+-netwerk. Lees meer over de internetsnelheid bij Youfone.
Het aanzetten van roaming in het buitenland zorgt ervoor dat je niet extra hoeft te betalen om jouw telefoon te gebruiken. Je kunt gewoon bellen, sms'en, whatsappen en data gebruiken met binnenlandse tarieven.
Ga naar Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Roaming -> Dit moet ingeschakeld staan. Ga naar Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Netwerkmodus -> 4G moet aangevinkt staan.
Mobiele gegevens/data en dataroaming moeten beiden aanstaan. Dit schakel je in tussen de instellingen van je telefoon. Mobiele gegevens/data zorgen ervoor dat je gebruik kan maken van het internet en dataroaming zorgt ervoor dat je verbinding kan maken in het buitenland met buitenlandse zendmasten.
Als je via de Netflix-app contact wilt opnemen met de Netflix-klantenservice, moet je de app downloaden op je iPhone, iPad of Android-smartphone of -tablet. Als je wilt bellen vanuit de Netflix-app, heb je een stabiele internetverbinding nodig die wifi of mobiele data gebruikt.
Er is een fout opgetreden.Dit wijst er meestal op dat gegevens op het apparaat moeten worden vernieuwd.
Netflix is in meer dan 190 landen beschikbaar, maar de selectie van series en films varieert per land. Met servers wereldwijd biedt ExpressVPN toegang tot alle Netflix-content, waar je ook bent. Een VPN verbetert je kijkervaring door je internetsnelheid te verhogen en afknijpen door je internetprovider te voorkomen.