Als u bijvoorbeeld problemen ondervindt met het toevoegen van een Outlook.com-account aan de e-mailapp voor iOS, neemt u contact op met Apple Support. Wij raden u aan de mobiele Outlook-app te downloaden en installeren voor gemakkelijk agenda- en e-mailbeheer.
Start Outlook opnieuw en schakel de invoegtoepassing uit die het probleem veroorzaakte. Start daarna Outlook opnieuw. Zorg dat u het proces van opnieuw starten-uitschakelen-opnieuw starten uitvoert voor elke invoegtoepassing die oorspronkelijk in Outlook is ingeschakeld.
Mocht je problemen ondervinden dan kun je de instellingen controleren via Instellingen ▸ Mail ▸ Accounts ▸ Open het outlook-account ▸ tik op 'Account' ▸ Geavanceerd. Daarnaast kun je ook je outlook account toevoegen aan Mail voor Mac met behulp van dit stappenplan.
In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
How To Fix Outlook Not Working on iPhone/iPad iOS 15
24 gerelateerde vragen gevonden
Kan Outlook niet openen op telefoon?
Als de mobiele Outlook-app bij het openen vastloopt, wist u de cache van de browser op uw apparaat. Vervolgens verwijdert u de app en installeert u deze opnieuw.
Je kunt het volgende doen: Controleer of je de gebruikersnaam en het wachtwoord correct hebt opgegeven. Als je authenticatie in twee stappen gebruikt, moet je misschien inloggen met een app-wachtwoord in plaats van je gewone wachtwoord. Als je nog steeds niet kunt inloggen, volg je deze stappen voor probleemoplossing.
Een IMAP-account handmatig instellen in Outlook voor iOS
Ga in Outlook voor iOS naar Instellingen > Account toevoegen > E-mailaccount toevoegen. Voer uw e-mailadres in. Tik op Account toevoegen. Geef uw wachtwoord op en schakel Geavanceerde instellingen gebruiken in.
Een andere oplossing om Hotmail en Outlook weer aan de praat te krijgen, is door de cache en cookies van je browser te verwijderen. De manier waarop je dit kunt doen, is afhankelijk van het type browser dat je gebruikt. Meer hierover lees je in deze How-To.
Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.
U kunt deze instellingen als volgt aanpassen: Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'. Tik op 'Nieuwe gegevens'. Kies een instelling, zoals 'Automatisch' of 'Handmatig', of kies een schema voor hoe vaak Mail gegevens ophaalt.
Zorg ervoor dat de versie van Mail die je probeert te openen, in de map 'Apps' staat. Klik op 'Apps' in de navigatiekolom van de Finder en klik vervolgens dubbel op 'Mail'. Neem contact op met de ondersteuningsafdeling van Apple als het probleem zich blijft voordoen.
Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.
Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.