iPhone 8 of nieuwer, inclusief iPhone SE (2e en 3e generatie) Druk kort op de volume-omhoogknop.Druk kort op de volume-omlaagknop.Houd de zijknop ingedrukt tot u het Apple logo ziet.
Opnieuw opstarten
Deze oplossing is snel en effectief. Door simpelweg de Powerknop van de telefoon ingedrukt te houden en te kiezen voor Afsluiten of Opnieuw Opstarten, gaat de telefoon in zijn geheel uit.
Aan en uit knop op scherm
Ga naar Instellingen. Ga naar Toegankelijkheid. Ga naar Aanraken. Ga naar AssistiveTouch en zet de functie aan door op de schakelaar te klikken.
druk de aan en uit knop en de volume-omlaag knop tegelijkertijd in. houd beide knoppen ongeveer 10 seconden ingedrukt. je iPhone gaat nu uit en start vanzelf opnieuw op. Je kunt de knoppen loslaten wanneer het Apple logo verschijnt.
Druk op de aan/uit-knop en houd de knop ingedrukt tot er een pop-upmenu op het scherm verschijnt. Druk op Uitschakelen. Druk op Uitschakelen.
Een kleine fout in de software kan de oorzaak zijn van het niet reageren van het menu. Om dit uit de weg te helpen, is het opnieuw opstarten van je iPhone vaak al voldoende. Dit doe je door de iPhone met de vergrendelknop uit te schakelen en vervolgens weer aan te zetten.
Goedemorgen, Afhankelijk van welke Android versie je hebt is het of de aan/uitknop en volume omhoog ingedrukt houden of aan/uit knop en volume omlaag.
Zet je iPhone in herstelmodus door de zijknop en volumeknoppen ingedrukt te houden totdat de schuifknop 'Zet uit' verschijnt; Versleep de schuifknop en sluit de iPhone aan op een Mac terwijl je de zijknop ingedrukt houdt; Houd de zijknop ingedrukt totdat het scherm van de herstelmodus zichtbaar wordt.
Houd een van de volumeknoppen en de zijknop (sluimerknop) ingedrukt; Wacht tot de schuifknop 'Zet uit' verschijnt en versleep de schuifknop naar rechts; Wacht 30 seconden tot je iPhone is uitgeschakeld.
Een harde reset bij de iPhone 7 gaat als volgt in zijn werk: houd de aan/uit-knop en volume omlaag knop (aan de zijkant van de iPhone) tegelijk ingedrukt. De iPhone sluit zichzelf na enkele seconden af en zal automatisch opnieuw opstarten.
Wanneer komt een bootloop voor? Een bootloop komt doorgaans voor wanneer er een hardware probleem in een iPhone is. Denk aan bijvoorbeeld waterschade of een batterij die stuk is. Er is vaak geen andere optie dan dit te repareren alvorens een iPhone weer normaal kan opstarten.
Harde reset iPhone SE 2020
Voor een harde reset volgt u de volgende stappen: Stap 1: Druk de volume omhoog-knop kort in. Stap 2: Druk vervolgens de de volume omlaag-knop kort in. Stap 3: Hierna houdt u direct de sluimerknop - de knop aan de rechterzijde - ingedrukt tot u het logo van Apple ziet.
iPhone 8 of nieuwer, inclusief iPhone SE (2e en 3e generatie): druk kort op de volume-omhoogknop. Druk kort op de volume-omlaagknop. Houd vervolgens de zijknop ingedrukt. iPhone 7 of iPhone 7 Plus: houd de zijknop en de volume-omlaagknop tegelijk ingedrukt.
Je touchscreen kan zomaar stoppen met reageren wanneer het systeem van je iPhone tijdelijk problemen heeft. Probeer eerst om je iPhone opnieuw op te starten. Werkt dit niet? Probeer dan je iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Je telefoon opnieuw opstarten
Als uw telefoon is vastgelopen met het scherm ingeschakeld, houdt u de aan/uit-knop ongeveer dertig seconden ingedrukt om het opnieuw op te starten.
Als u te vaak de verkeerde toegangscode op het toegangsscherm van uw iPhone invoert, wordt er een waarschuwing weergegeven om u te laten weten dat uw iPhone is uitgeschakeld. (Lees wat u moet doen als u '[Apparaat] niet beschikbaar' of 'Beveiliging geblokkeerd' ziet op uw iPhone of iPad.)
Het alternatief voor een hard reset: de soft reset
Een soft reset op je Android-smartphone doe je zo. Hou de power button drie tot tien seconden lang ingedrukt. Doe dit totdat het Samsung-logo (of van een andere fabrikant) op je scherm verschijnt.
Druk op de volume-omlaagknop en laat deze los. Houd de zijknop ingedrukt. Houd de zijknop ingedrukt totdat u het scherm van de herstelmodus ziet.
Het komt niet alleen voor bij iOS, maar ook bij Android, macOS en Windows. Op een iPhone of iPad herken je het probleem aan het Apple-logo, dat continu verschijnt en verdwijnt. Je komt maar niet bij je toegangsscherm en het toestel blijf herstarten. Een boot loop kan ontstaan door een fout in een software-update.
iPhone 8 of nieuwer, inclusief iPhone SE (2e generatie): druk kort op de volume-omhoogknop en laat deze weer los. Druk kort op de volume-omlaagknop. Houd vervolgens de zijknop ingedrukt totdat u het scherm van de herstelmodus ziet.