Kan ING app op tablet?

Met de app van ING regelt u bankzaken via de mobiele telefoon of de tablet. De gratis app moet u eerst activeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Kan ING app niet installeren op tablet.?

Lukt het niet om de app te installeren? Het kan aan één van de volgende redenen liggen: Momenteel kunnen alleen wettelijke vertegenwoordigers en gemachtigde mét betalingsbevoegdheid hun bedrijf toevoegen in de app.Verouderde toestellen zijn niet geschikt voor onze app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Heb je de ING app al op een ander toestel?

Ben jij net in het bezit van de nieuwe iPhone 15 of een andere nieuwe telefoon? Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe installeer ik de ING app op mijn iPad?

De ING Mobiel Bankieren App op een Apple-toestel zetten (zoals een iPhone of iPad) Ga naar de App Store.Je herkent die aan een blauw vierkantje met een witte 'A'.Typ in het zoekveld 'ING'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan de ING app ook op een laptop?

Vind je het handig om op een groter scherm te kijken bij het internetbankieren? Dan is het handig om Mijn ING op je tablet, laptop of computer te gebruiken. Maar ook dan heb je de app nodig op een smartphone of tablet. Heb je geen smartphone of tablet?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Activeren App met je identiteitsbewijs met NFC-chip | Digitaal bankieren: Hoe werkt het? | ING

32 gerelateerde vragen gevonden

Hoe kom ik in mijn ING zonder telefoon?

Heb je geen smartphone en ook geen tablet? Dan kun je een scanner aanvragen om mee in te loggen op Mijn ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je ING bankieren op 2 telefoons?

Ieder met hun eigen rekening. Bij ING kan dat, vooralsnog, niet: slechts 1 kan de app gebruiken, anderen moeten gebruik maken van hun eigen smartphone, als ze die hebben, of een handscanner.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eu.community.samsung.com

Waarom werkt de ING app niet op de iPad?

Om de Mobiel Bankieren App te gebruiken is op dit moment minimaal besturingssysteem Android 8 of iOS 15 nodig. Heb je nu een lager besturingssysteem en kun je deze niet updaten?Dan is je toestel helaas verouderd. We bieden onze app niet aan voor verouderde toestellen omdat we de veiligheid dan niet kunnen garanderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat heb je nodig voor de ING app?

Scan met je telefoon/tablet één van de volgende geldige identiteitsbewijzen: Nederlands rijbewijs. Paspoort. ID-kaart uit de Europese Unie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is er aan de hand met de ING app?

Mobiel Bankieren

Er is op dit moment geen storing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je de bank app op twee telefoons zetten?

Ja dat kan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnpparibasfortis.be

Waarom kan ik niet in mijn ING app?

Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd?Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik weer in mijn ING app?

Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd

We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik de ING app opnieuw activeren?

Moet ik hem nu opnieuw activeren? Nee, dan hoef je niks te doen. Activeren is alleen nodig als je de app opnieuw installeert. Bijvoorbeeld op een nieuwe telefoon of een extra device, zoals een tablet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Welke Android voor ING app?

Op dit moment is minimaal iOS 15 of Android 8 nodig om onze app te kunnen gebruiken. Je kunt de app installeren op een nieuwer toestel. We bieden verschillende geschikte smartphones en tablets met korting aan in de ING winkel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik achter mijn ING inloggegevens?

Dan vind je de gebruikersnaam via je app:
  1. Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service.
  2. Dan Toegang & bevestigen.
  3. Daarna Gebruikersnaam Mijn ING.
  4. Daar zie je je gebruikersnaam en kun je deze ook wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan de ING app ook op de pc?

In het algemeen geldt dat internetbankieren via Mijn ING zeer geschikt is voor op pc en uitkomst biedt als je uitgebreid je bankzaken wilt doen. De Mobiel Bankieren App is speciaal ontwikkeld voor smartphone en /of tablet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik in mijn ING zonder app?

Volg deze stappen om in te loggen bij Mijn ING:
  1. Ga naar Mijn.ing.nl.
  2. Log in met een gebruikersnaam en wachtwoord. Voer in het veld 'Gebruikersnaam' uw gebruikersnaam in. ...
  3. U kunt uw gebruikersnaam laten bewaren op de computer. Zet daarvoor een vinkje bij Onthoud mijn gebruikersnaam. ...
  4. Klik op Inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Kan ik 2 rekeningen op 1 app zetten van de ING?

Zakelijke Rekening toevoegen aan de App
  1. Ga in de Mobiel Bankieren App naar 'Service' en kies 'App-instellingen' en vervolgens 'Rekening(en) toevoegen'.
  2. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn ING Zakelijk in.
  3. Heb je meerdere rekeningen? ...
  4. Vraag de activeringscode aan, je ontvangt deze per SMS. ...
  5. Klaar!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is er een nieuwe versie van de ING app?

De laatste versie van de app

Als er een nieuwe versie beschikbaar is, krijg je op je toestel een melding van de App Store of Google Play Store. gaan en zoeken op 'ING Mobiel Bankieren'. Als er een update beschikbaar is, zie je 'Werk bij' staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is ING telefonisch bereikbaar?

Hang dan gewoon direct op en bel de Alarmlijn. Een échte ING-medewerker vindt dat geen probleem. Je kunt de Alarmlijn vanuit de app bellen (via de Serviceknop onderaan het scherm,) of gewoon telefonisch via 020 22 888 00. De Alarmlijn is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Welke iPad kun je niet meer updaten?

Voor 3 iPads valt het doek wat betreft software ondersteuning: de iPad 2017 (5e generatie), iPad Pro 12,9-inch 2015 (1e generatie) en de iPad Pro 9,7-inch 2016 zullen geen update naar iPadOS 17 krijgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forza-refurbished.nl

Wat gebeurt er met een en of rekening bij overlijden ING?

De toegang tot de bankzaken wordt beëindigd voor een gemachtigd persoon. Ook op een En/of rekening; Voor een Betaalrekening op 1 naam wordt het tarief van het Oranjepakket afgeschreven; Een En/of rekening wordt niet geblokkeerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je twee pinpassen hebben bij ING?

Daarom heeft ING ze voor je op een rij gezet. In alle pakketten met een rekening op één naam zit één Betaalpas inbegrepen. Bij een En/of Betaalrekening ontvangen standaard beide rekeninghouders een Betaalpas. Een tweede rekeninghouder (incl.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is het verschil tussen internetbankieren en mobiel bankieren?

Wat is het verschil tussen internetbankieren en mobiel bankieren? Internetbankieren gebruik je op een computer of laptop via de website van je bank. Je hebt hiervoor vaak een speciaal kastje of code nodig om in te loggen en betalingen te bevestigen. Mobiel bankieren doe je via een app op je smartphone of tablet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digihulp.nl

Populaire vragen