USPS klantenservice telefoonnummer U kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice van de US Postal Service op 1-800-VRAAG-USPS (1-800-275-8777). Dit telefoonnummer kan worden gebruikt om vragen te stellen over USPS-services, het volgen van pakketten en verloren e-mail aan een echt persoon.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Klantenservice van USPS - Vragen en klachten over de service, levering en activiteiten van USPS kunt u richten aan de klantenservice van USPS, die telefonisch bereikbaar is op 1-800-275-8777 .
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.
Klanten die de Postal Store op USPS.com bezoeken, krijgen een enquête aangeboden om de tevredenheid over hun digitale winkelervaring te meten . Klanten die een vingerafdrukservice plannen en voltooien op een USPS-locatie, ontvangen een e-mailenquête over hun algehele ervaring.
Onderwerpen zijn onder meer leveringsproblemen en klachten over USPS-medewerkers of -faciliteiten. Bel 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) of TTY: 711. Zoek uw lokale postkantoor om met uw stationsmanager te spreken .
Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.
Een persoon die post ontvangt die niet voor hem of haar bestemd is, moet deze onmiddellijk terugsturen naar het postkantoor, met de aantekening “Per ongeluk geopend”, en zijn of haar handtekening als de brief wordt geopend . Anders moet de aantekening “Niet voor..., Niet op dit adres” of woorden van gelijke strekking worden toegevoegd.
Neem contact op met USPS
Als u een USPS Help Form invult, krijgt u een bevestigingsnummer en zij brengen u direct in contact met USPS. U kunt ook bellen of persoonlijk naar uw lokale postkantoor gaan.
De beste manier om een echte persoon te bereiken in de USPS klantenservice is door hun klantenservice telefoonnummer te bellen: 1-800-275-8777 (1-800-ASK-USPS). De USPS biedt Live klantenservice op deze telefoon van 8:00 tot 20:30 uur EST van maandag tot en met vrijdag en van 8:00 tot 18:00 uur EST op zaterdag.
Bezorging staat centraal in de missie van de US Postal Service en de Postal Service is wettelijk verplicht om de bezorgervaringen van klanten te meten . Om dit te doen, sluit de Postal Service een contract af met een enquêteleverancier om het sentiment van de bezorgservice van particuliere klanten en kleine en middelgrote bedrijven in het hele land te beoordelen.
Normaal gesproken reageren we binnen 24-48 uur op onze klanten . We reageren echter niet op e-mails op gesloten dagen (zaterdag, zondag en USPS-feestdagen). Als u uw e-mail tussen vrijdag 18:00 uur en maandag 09:00 uur verstuurt, duurt het iets langer voordat u antwoord krijgt dan normaal.
Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking®. Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen , kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.
Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.
Vul een hulpverzoekformulier in
Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office ™ -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.
USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.
Dankzij track en trace weet je dag en nacht waar je DHL pakket is, en wanneer je 'm kunt verwachten. Het enige wat je nodig hebt is het zendingsnummer. Als je ook de postcode van de ontvanger invoert, worden de verzender en ontvanger zichtbaar en kun je de bezorgafspraak aanpassen.
Wanneer wordt je internationale post bezorgd? Als je vóór de buslichting een brief post, dan wordt deze in veel Europese landen binnen 2 à 3 werkdagen bezorgd.