De beste tijden om te posten op social media: dinsdag tot en met donderdag, om 9 of 10 uur 's ochtends. De beste dagen om te posten op social media: dinsdag tot en met donderdag. De slechtste dag om te posten op social media: zondag.
Zondag is hiervoor de slechtste dag. De beste tijd om te posten is 's ochtends tussen 8 en 9 uur. Een bericht posten tussen 3 en 4 uur in de middag zal je moeten proberen te vermijden, dit is namelijk de meest slechte tijd.
Beste tijd om te uploaden op Instagram
Beste tijden: woensdag om 15:00 uur, donderdag om 05:00, 11:00, 15:00 en 04:00 uur en vrijdag om 05:00 uur. Beste dag: donderdag. Meest consistente betrokkenheid: 9:00 tot 18:00 uur van dinsdag tot vrijdag. Slechtste dagen: zondag en maandag.
Piektijden voor interactie op Facebook:
Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 18 en 20 uur. Woensdag 12 uur.
Post op Instagram 1x per drie dagen. Vaker is niet nodig. Een Instagram post heeft een relatief lange levensduur, dit komt o.a. door het algoritme van Instagram. Na de vierde dag neemt het bereik af en kun je shinen met je nieuwe post.
Ben je er klaar voor om die nepvolgers op te sporen en te verwijderen? Houd er wel rekening mee dat je maximaal 25 volgers per uur verwijdert, anders kan Instagram het als spam zien en je account blokkeren.
01 Het beste tijdstip om te posten is tussen 12.00 uur en 15.00 uur op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. 02 En op zaterdag en zondag tussen 12.00 uur en 13.00 uur. 'Op het gebied van Facebook engagement constateerden we dat dinsdag altijd een beetje achterloopt,' stelt Wood.
Er kunnen natuurlijk verschillende trends zijn voor verschillende industrieën, maar over alle industrieën wereldwijd is de beste tijd om op een zaterdagochtend op Instagram te posten tussen 10 uur 's ochtends en 1 uur 's middags.
Instagram is een gratis social media kanaal waarbij het draait om foto's en filmpjes delen met uw volgers. Het wordt ook vaak afgekort naar Insta. U kunt een foto bewerken en plaatsen en vervolgens kunnen uw volgers deze 'vind-ik-leuken' en erop reageren. Instagram wordt gebruikt als app op de smartphone.
Een bericht maken in Instagram is eenvoudig. Tik op het plusje onderaan in de app, kies de foto of video die je wilt plaatsen en voeg een beschrijving toe. Oh ja, vergeet je #hashtags niet! Die zorgen namelijk voor een groot gedeelte van de zichtbaarheid van het bericht.
Hoewel je een afbeelding handmatig kunt bijsnijden en op maat kunt maken voor een verhaal, is de aanbevolen maat voor Instagram-verhalen 1080 bij 1920 pixels (een beeldverhouding van 9:16). Dit geldt voor foto's en video's. Maak de afbeeldingen eenvoudig op maat met de tool Formaat wijzigen.
U kunt content plaatsen en delen op LinkedIn met behulp van het vak Delen bovenaan de LinkedIn-homepagina. Ga naar Een bijdrage starten vanuit het centrale vak Delen in de desktop-versie van LinkedIn om aanvullende opties voor delen weer te geven. Activeer om de afbeelding groter te bekijken.
Een goede Facebook post: wees visueel
Versterk je berichten door mooie en kwalitatieve foto's toe te voegen. Visuals scoren beter dan tekst en je kunt experimenteren met verschillende formaten zoals diavoorstellingen, carrousels, albums, etc.
Als je berichten of opmerkingen op een pagina plaatst, kan een verhaal worden gepubliceerd in het overzicht en op andere plekken op Facebook. Je kunt alleen iets plaatsen op pagina's die bezoekers toestaan iets te plaatsen.
Als je een datum en tijd wilt instellen waarop je je bericht wilt plaatsen, klik je op het pijltje naast Publiceren en vervolgens op Bericht plannen. Selecteer vervolgens de gewenste tijd en klik op Bericht plannen. Je kunt al je geplande berichten bekijken op het tabblad Gepland op het tabblad Vooraf gepubliceerd.
Als je geen likes krijgt op Instagram, kan dat aan heel veel dingen liggen. Maar de kans is groot dat vooral komt omdat je het medium onderschat. En dat je er dus onvoldoende tijd en aandacht in investeert.
Je profiel heeft een update nodig. Je posts zijn van slechte kwaliteit. Je bent teveel bezig om je producten of brand te promoten. Je posts passen niet meer binnen je niche.
De eenvoudigste manier om te controleren op fake Instagram volgers is door gebruik te maken van een fake instagram volger tool. Een fake volg tool is een hulpmiddel dat een account analyseert en u vertelt hoeveel fake volgers en/of echte Instagram volgers het account heeft. Een van de meest populaire is IG Audit.
Het gemiddelde bericht op Instagram heeft 10.7 hashtags. Elke dag uploaden Instagram-gebruikers gemiddeld 100 + miljoen foto's en meer dan 1,000 foto's worden elke seconde geüpload. Dat vertaalt zich ruwweg in 100 miljoen foto's per dag. Het gemiddelde aantal vind-ik-leuks per Instagram-bericht is 1,261.