Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Voor vragen bel je 1200 met je Jumbo Mobiel en volg je het keuzemenu. Je wordt dan herkend als Jumbo klant. Met elke andere telefoon bel je: 06-12001200 (10 cent per minuut).
Alleen het bellen naar de klantenservice van Ziggo, Ziggo Voicemail en Informatie-, Hulp- en alarmnummers zijn gratis (112, 00800- en 0800-nummers). Oh ja, Kerktelefoonnummers zijn gratis (0676096663 en 0676088014).
Bij Ziggo bel je naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor het voordelige tarief van 15 cent per minuut. Bovendien betaal je per seconde en kun je je huidige telefoonnummer gratis meenemen naar Ziggo.
De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren: Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur. Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Je kunt de klantenservice van Vodafone bellen op 1201 via jouw mobiele telefoon met Vodafone abonnement, dit nummer is gratis. Bel je vanaf een vaste telefoon? Bel dan 0800-0094 om in contact te komen.
Testoordeel KPN vs Ziggo. In onze providermonitor met resultaten van het tweede kwartaal van 2022 behalen beide providers behoorlijk goede scores. KPN Glasvezel scoort prima met een 8,0 en KPN DSL behaalt een 7,9. Kabelaar Ziggo zit daar net onder met een 7,7 als eindoordeel.
Controleer of je modem goed is aangesloten en de kabel stevig vastzit. Kijk of je vaste telefoon is aangesloten op telefoonaansluiting TEL 1.
Welke kosten mag u bellers naar uw klantenservice laten betalen? Gebruikt u een 0900-, 0906- of 0909-nummer als klantenservice? Dan mag u geen geld vragen voor de informatie die u geeft. De beller betaalt alleen voor de gebruikelijke belkosten.
- Minuten in EU worden afgerekend per seconde met een minimum van één minuut. - Als je gebruik maakt van een Vodafone Prepaid maandbundel geldt er een buiten bundel tarief van €0,10 per minuut in NL en Zone 1: EU. - Minuten buiten EU worden afgerekend per 30 seconden met een minimum van één minuut.
Bij het vaste telefonie abonnement krijg je een heel stel gratis extra diensten. Denk aan Voicemail, Driegesprek, Doorschakelen en Nummerweergave. Alles om het het thuis bellen nóg relaxter te maken. Bij Vast Bellen krijg je gratis digitale kabeltelevisie erbij.
Op de website kun je via het contactformulier uw vragen, complimenten of klachten kwijt. De expert van Ziggo gaat je dan daarna terug mailen of terug bellen. Je kunt altijd bij een verkoop- of servicepunt langs gaan in de buurt.
Voor slechts 15,- per maand bel je onbeperkt naar Nederlandse vaste en mobiele nummers, én naar vaste nummers in 34 andere landen. Bel je naar het buitenland, dan betaal je per gesprek een starttarief van 0,14 cent inclusief btw.
De belkosten: dit zijn uw normale belkosten voor het bellen naar vaste telefoonnummers. Deze kosten hangen dus af van uw abonnement. Deze belkosten noemen wij de gebruikelijke belkosten. De kosten voor de informatie of de dienst: bijvoorbeeld voor een belspel of erotische diensten.
0900: Dit zijn de betalende lijnen. Deze nummers kunnen een pak duurder zijn dan de 070-nummers. Een 0900 nummer wordt bijvoorbeeld gebruikt door aanbieders van telefoonspelletjes en erotische lijnen. Maar er zijn ook bedrijven die zo'n nummer gebruiken.
Kijk naar het nummer
Gaat het om een zonaal nummer (bijvoorbeeld 015 voor de klantendienst van Telenet), dan weet je dat je gewoon het zonaal tarief betaalt. 0900-nummers zijn betalend en kunnen heel duur zijn. Let op! Betaalnummers schrijven soms het telefoonnummer anders om je in verwarring te brengen.
Geen extra kosten voor klantenservice
Bedrijven mogen sinds 2017 geen extra kosten (meer) rekenen voor bellen naar een klantenservice. De beller betaalt dus alleen het normale beltarief. Let op: dit geldt alleen wanneer je klant bent van het bedrijf wiens klantenservice je belt.
Ziggo heeft nieuwe abonnementen die de goedkoopste opties vormen: Ziggo Basic en Ziggo Voordeelpakket. Beide kosten rond veertig euro per maand en de kabelaar promoot ze niet. Ze zijn enkel bedoeld 'voor bepaalde groepen', aldus de provider.
Een internet-only-abonnement kost vanaf 42,50 euro per maand. Er zijn in totaal vier verschillende internetabonnementen zonder tv beschikbaar. De downloadsnelheden variëren van 75Mbit per seconde tot 1Gbit per seconde. De prijzen lopen op tot 65,50 euro per maand.
Waarom verhoogt Ziggo de prijzen? Ziggo krijgt dit jaar te maken met veel hogere kosten, zoals het duurder worden van netwerkapparatuur en een enorme prijsstijging op het energieverbruik van ons netwerk. Daarom wijzigen de tarieven van onze Ziggo-pakketten ook.
Singapore heeft het snelste internet ter wereld, maar ook België scoort relatief hoog in de wereldwijde ranking. Toch doet Nederland het beter met een vijfde plaats! Met een mediaan snelheid van 55,12 Mbps heeft Singapore het snelste internet ter wereld.
Wat zijn de nadelen? Het grootste nadeel blijft de toegankelijkheid tot zo'n glasvezelkabel. Voor veel huizen is er nog geen aansluiting in de buurt en zal dat eerst geregeld moeten worden. De gemeente neemt daar zelf een besluit in: het enige wat je zelf kunt doen is infomeren en wachten.