In het objectdialoogvenster klik je op “Bestand gebruiken” en klik daarna op “Bladeren” om de PDF te vinden die je wilt invoegen. Klik op “Invoegen”. Als je het PDF-pictogram wilt tonen, vink dan “Als pictogram weergeven” aan. Laat deze optie afgevinkt als je de eerste pagina van het document wilt tonen.
Open het Word-document waaraan u de PDF wilt toevoegen. Klik op Invoegen > Object > Maken van bestand.Blader naar de PDF die u wilt invoegen.Klik op Oké .
Open een PDF-bestand in Acrobat.
Klik op de tool "PDF exporteren" in het rechterdeelvenster.Kies Microsoft Word als uw exportformaat en kies vervolgens "Word-document".Klik op "Exporteren". Als uw PDF gescande tekst bevat, voert de Acrobat Word-converter automatisch tekstherkenning uit.
PDF's converteren naar Word
Klik op de knop Een bestand selecteren of sleep een bestand naar de dropzone.Selecteer het PDF-bestand dat je wilt converteren naar de DOCX-indeling. Bekijk hoe Acrobat het PDF-bestand automatisch naar een bewerkbaar Word-document converteert.
Als u een PDF wilt converteren en bewerken in Word, raadpleegt u PDF-inhoud bewerken in Word. Of gebruik een PDF-conversieprogramma van derden om uw PDF-bestand te importeren in een Office-bestandsindeling, breng de wijzigingen aan en sla vervolgens het bestand nogmaals in de PDF-indeling op.
Hoe PDF-bestanden te bewerken:
Open een bestand in Acrobat. Klik op “PDF bewerken” in het rechterdeelvenster. Gebruik de bewerkingstools van Acrobat: Voeg nieuwe tekst toe, bewerk tekst of werk de lettertypen bij met opties in de lijst met opmaakelementen.
De beste PDF editor van het moment: Adobe Acrobat Pro DC
Je moet een abonnement nemen, maar Adobe Acrobat bevat zo'n beetje alle professionele tools die je nodig hebt om PDF-documenten te beheren, maken, bewerken, op te slaan en delen.
Ga in uw PDF-viewer naar Bewerken > Alles selecteren en druk op Ctrl + C (Windows) of Command + C (Mac) om de inhoud van de PDF te kopiëren. Open uw Word-document en gebruik Ctrl + P (Windows) of Command + P (Mac) om het in het document te plakken. Als dit werkt, zou de volledige PDF, inclusief tekst en afbeeldingen, in uw Word-document moeten verschijnen.
De eenvoudigste manier om een PDF aan een Word-document toe te voegen, is door het bestand gewoon in te voegen. Volg deze stappen wanneer u Microsoft Word gebruikt: Open het Word-document waaraan u de PDF wilt toevoegen.Klik op Invoegen > Object > Maken van bestand .
Ga naar Invoegen > Object.Selecteer Bestand gebruiken.Selecteer Bladeren en kies het bestand dat u wilt gebruiken.Selecteer Invoegen.
PDF-bestanden combineren
Selecteer de bestanden die je wilt samenvoegen met de Acrobat PDF-samenvoegtool. Wijzig zo nodig de volgorde van de bestanden. Klik op Bestanden samenvoegen. Meld je aan om het samengevoegde bestand te downloaden of te delen.
Open het PDF-bestand in Acrobat. Selecteer Converteren in de algemene balk. Selecteer in het linkerdeelvenster DOCX in het vervolgkeuzemenu naast Microsoft Word. Selecteer vervolgens Converteren naar DOCX.
Als je alleen een voorbeeld van een pdf kunt bekijken, kan het zijn dat je het bestand niet kunt bewerken omdat het machtigingsniveau op 'alleen-lezen' staat ingesteld. Een manier om dit te omzeilen is door de pdf van Adobe Acrobat naar een andere toepassing zoals Microsoft Word te exporteren.
Zoek uw PDF in Google Drive, klik met de rechtermuisknop en selecteer Openen met > Google Docs. Bewerk uw document. Zodra uw bestand is geopend in Google Docs, kunt u beginnen met bewerken. Wanneer u klaar bent, navigeert u naar Bestand > Downloaden > PDF.
Open in Acrobat de PDF die u wilt bewerken en klik vervolgens op Bewerken in de algemene balk. De PDF schakelt over naar de bewerkingsmodus en het deelvenster Bewerken wordt weergegeven.
Gebruik Adobe's online OCR PDF-tool om uw gescande PDF-afbeeldingen snel naar tekst te converteren . Open uw webbrowser en navigeer naar Adobe Acrobat online services. Selecteer onder het menu Converteren de tool 'OCR a PDF'. Klik op 'Selecteer een bestand' om uw gescande PDF/afbeelding van uw computer te uploaden of sleep het bestand.
Open het PDF-bestand in Acrobat en selecteer in de algemene balk Alle hulpmiddelen > PDF redigeren.Selecteer de tekst of afbeelding die u wilt redigeren. U kunt dubbelklikken om een woord of afbeelding te selecteren of slepen om een regel, tekstblok, object of gebied te selecteren.