Hoe verstuur ik een Excel Bestand per mail?

Excel, PowerPoint, Project, Publisher, Visio en Word
  1. Klik op Bestand > Delen > Per e-mail verzenden en kies een van de volgende opties: ...
  2. Voer de aliassen van de ontvangers in, bewerk zo nodig de onderwerpregel en berichttekst, en klik op Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak ik een verzendlijst in Excel?

Ga naar Verzendlijsten > Geadresseerden selecteren en kies een optie. Voor meer informatie bekijk Gegevensbronnen die u voor afdruk samenvoegen kunt gebruiken. Selecteer OK. Ga naar Verzendlijsten > Samenvoegveld invoegen en selecteer de velden die je op de etiketten wilt weergeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe mailadressen uit Excel naar Outlook?

Kies in Outlook bovenaan het lint de optie Bestand.Kies Openen en exporteren > Importeren/exporteren.Kies Gegevens uit een ander programma of bestand importeren en klik op Volgende.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak ik een Excel file shared?

Uw Excel-werkmap delen met anderen
  1. Selecteer Delen.
  2. Selecteer machtigingen en vervolgens Toepassen.
  3. Voeg personen toe.
  4. Typ desgewenst een bericht.
  5. Selecteer Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe stuur ik een bijlage mee?

Beantwoorden met een bijgevoegde e-mail
  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Open de e-mail. klik op Beantwoorden.
  3. Klik in de rechterbovenhoek van de e-mail op het pictogram Groot weergeven .
  4. Selecteer in je inbox de e-mail die je wilt bijvoegen.
  5. Sleep de e-mail naar je bericht.
  6. Klik onderaan op Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Excel 2019 - Een Excel-bestand delen via e-mail

30 gerelateerde vragen gevonden

Hoe plak je een pdf in de mail?

Een PDF toevoegen aan een Office-bestand
  1. Klik op Invoegen > Object in de groep Tekst. In Outlook klikt u in de hoofdtekst van een item, zoals een e-mailbericht of een agendagebeurtenis.
  2. Klik op Bestand gebruiken > Bladeren.
  3. Blader naar het PDF-bestand dat u wilt invoegen en klik vervolgens op Openen.
  4. Klik op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kun je met meerdere mensen in Excel werken?

Klik op Controleren > Werkmap delen. Schakel op het tabblad Bewerken het selectievakje Gelijktijdige bewerking door meerdere gebruikers toestaan... in. Selecteer op het tabblad Geavanceerd de gewenste opties voor het bijhouden en bijwerken van wijzigingen en klik op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe deel ik een Bestand in Excel?

Selecteer bestand> delen > delen met anderen (of Selecteer rechtsboven delen ). Typ in het vak Voer een naam of e-mailadres de e-mailadressen in van de personen met wie u wilt delen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe moet je delen met Excel?

Tip: Als u numerieke waarden wilt delen, moet u de operator '/' gebruiken omdat er geen functie DELEN in de Excel. Als u bijvoorbeeld 5 door 2 wilt delen, typt u =5/2 in een cel, die 2,5 retourneert.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak ik een CSV bestand?

Een Excel-bestand maken en dit opslaan als een CSV-bestand

Als u klaar bent, ziet uw Excel-bestand er ongeveer als volgt uit. Selecteer Bestand > Opslaan als. Gebruik de vervolgkeuzelijst om CSV (door komma's gescheiden) (*. csv) te selecteren, geef uw bestand een naam en selecteer vervolgens Opslaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe een mail doorsturen in Outlook?

Selecteer bovenaan de pagina, Instellingen .Selecteer E-mail > Doorsturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe stuur ik een mail via Outlook?

Selecteer Start > Nieuwe e-mail.Voeg ontvangers, een onderwerp en een bericht in de hoofdtekst van het e-mailbericht toe.Selecteer Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waar vind ik verzendlijsten in Excel?

Adressen selecteren
  1. Ga naar Verzendlijsten > Geadresseerden selecteren.
  2. Kies een gegevensbron. Voor meer informatie bekijk Gegevensbronnen die u voor afdruk samenvoegen kunt gebruiken.
  3. Kies Bestand > Opslaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak je een verzendlijst in Outlook?

Probeer het zelf
  1. Kies Contacten. op de navigatiebalk.
  2. Selecteer Start > Nieuwe groep contactpersonen.
  3. Typ in het vak Groep contactpersonen een naam voor de groep.
  4. Selecteer Groep contactpersonen > Leden toevoegen. ...
  5. Voeg personen toe vanuit uw adresboek of lijst met contactpersonen en kies OK. ...
  6. Kies Opslaan en sluiten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak je verzendlijst?

WhatsApp-verzendlijst maken (Android)

Tik rechtsboven op de drie puntjes.Tik op Nieuwe verzendlijst.Scrol door de lijst en tik op de mensen die u wilt toevoegen. Of tik eerst op het vergrootglas bovenaan en typ een naam.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe Excel bestand downloaden?

Een kopie van een werkmap op uw computer opslaan
  1. Selecteer bestand > Opslaan als > een kopie downloaden.
  2. Als u wordt gevraagd of u de werkmap wilt openen of opslaan, selecteert u Opslaan. Opmerking: Als u openen in plaats van Opslaanselecteert, wordt de werkmap geopend in de beveiligde weergave.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet je een Excel bestand online?

Een werkmap maken
  1. Meld u aan bij office.com/signin.
  2. Selecteer het Microsoft 365 start- en. en selecteer Excel.
  3. Selecteer Nieuwe lege werkmap, open een recent bestand of selecteer een van de sjablonen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik een bestand delen?

Een opgeslagen document delen
  1. Open het document dat u wilt delen.
  2. Klik op Bestand > Delen > Met anderen delen (of, in Word 2013, Personen uitnodigen).
  3. Typ de namen of e-mailadressen van de personen met wie u het document wilt delen.
  4. Klik desgewenst op Kan bewerken of Kan bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Kun je met meerdere mensen in hetzelfde bestand werken?

Met Microsoft 365 en OneDrive of SharePoint kunnen meerdere mensen tegelijk aan een Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint-presentatie werken. Wanneer iedereen tegelijk ergens aan werkt, heet dat cocreatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Is Excel online gratis?

Naast de gratis webversies van Word, Excel en PowerPoint krijgt u ook 5 GB online cloudopslag in OneDrive, zodat u vanaf elke locatie toegang hebt tot uw bestanden. Geabonneerd betekent dat u al een abonnement hebt voor Microsoft 365 Family of Personal.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe werkt Excel online?

Werken met Excel-werkmappen
  1. Ga naar de locatie op uw OneDrive waar de werkmap is opgeslagen door een koppeling te volgen of door u aan te melden bij OneDrive.com.
  2. Klik op de werkmap. Excel voor het web opent de werkmap.
  3. Gebruik het lint om de gegevens weer te geven en er bewerkingen op uit te voeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak ik een PDF van een mail?

Opslaan als (of Afdrukken in) een PDF-bestand in Windows 10

Open het bericht dat u wilt opslaan en klik op het tabblad Bestand op Afdrukken. Kies microsoft afdrukken naar PDF in de vervolgkeuzekeuzebalk Printer. Kies Afdrukken. Kies in het vak Afdrukuitvoer opslaan als een map voor uw PDF en voer een bestandsnaam in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe documenten toevoegen?

Een document invoegen
  1. Klik of tik op de plaats waar u de inhoud van het bestaande document wilt invoegen.
  2. Ga naar Invoegen en selecteer de pijl naast Object .
  3. Selecteer Tekst uit bestand.
  4. Zoek het beste bestand en dubbelklik erop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik een PDF doorsturen?

Zo verstuur je een PDF per mail
  1. Open een >> Microsoft Office bestand.
  2. Klik op de >> Office Knop.
  3. Kies voor >> Verzenden.
  4. Kies voor >> Als PDF-bijlage bij een e-mailbericht verzenden.
  5. Melding in Windows. ...
  6. Het bestand wordt als PDF in een e-mail gezet.
  7. Voeg de gegevens van de geadresseerde toe aan de mail.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op easytemplate.nl

Populaire vragen