Je kunt het aantal weergeven van video's die je hebt gedeeld als onderdeel van een bericht met meerdere foto's en video's niet zien. Herhalingen van video's tellen niet mee voor het aantal weergaven van een video en een weergave wordt alleen meegeteld als de video ten minste drie seconden is bekeken.
Bereik en weergaven op Instagram
Het bereik is het totaal aantal unieke accounts die jouw post of story hebben gezien. Weergaven meet het totaal aantal keer dat gebruikers jouw post of story hebben gezien.
Het eerlijke antwoord is: nee. Het is onmogelijk om je profielbezoeken op Instagram te zien. De app houdt je bezoekersaantallen niet bij. Wel kun je via de likes en reacties zien wie je foto's of filmpjes bekijkt.
Meet het totale aantal mensen aan wie een advertentie is weergegeven. Deze statistieken gaan verder dan algemene cookiemetingen en geven inzicht in hoeveel mensen uw advertentie hebben gezien op verschillende apparaten en sites, en in verschillende indelingen, apps en netwerken.
Hoeveel weergaves heb je nodig om geld te verdienen? Het gemiddelde YouTube-kanaal verdient ongeveer 18 dollar per 1.000 advertentieweergaven, wat neerkomt op ongeveer 3 tot 5 dollar per videoweergave, volgens de data van Influencer Marketing Hub. Je zou denken; hoe meer weergaven, hoe meer je verdient.
Weergaven staan voor het aantal keren dat er inhoud van je pagina of over je pagina op het scherm van een persoon is verschenen. We werken de statistiek voor organische weergaven bij om rekening te houden met nieuwe producten en wijzigingen op Facebook.
LinkedIn is een zakelijk netwerk. Facebook is een sociaal netwerk. De mensen die gebruik maken van LinkedIn, hebben een zakelijk doeleinde en vinden het niet erg met zakelijke vraagstukken geconfronteerd te worden.
De impressies op LinkedIn komen overeen met het aantal keren dat uw content is gezien of geplaatst in de nieuwsfeed van de leden van dit sociale netwerk. Opgelet, dit betekent niet dat de gebruikers er ook op geklikt hebben!
Het beste antwoord
Nee. Of je nu een screenshot (of schermopname) maakt van een verhaal, een bericht of zelfs een reel, Instagram laat de andere gebruiker niet weten dat je hun inhoud hebt gescreend.
Instagram Lite-app
Je opent eerst je verhaal om te bekijken wie je verhaal heeft bekeken. Links onderaan zie je het aantal mensen dat elke foto of video in je verhaal heeft bekeken. Tik linksonder op de profielfoto's om alle gebruikersnamen te zien van de mensen die je verhaal hebben bekeken.
Je wilt Instagram Stories kortom anoniem bekijken. Kan dat? Officieel niet. Dat wil zeggen, de naam van het Instagram-account waarmee je dat doet, zal altijd opdoemen in de viewerslijst van de story-plaatser.
First things first, voor meer bereik op Instagram is het belangrijk dat je een openbaar profiel hebt. Zo kan iedereen zien welke content jij plaatst. Als je profiel openbaar is, kunnen mensen in één oogopslag zien of de content die jij post hen aanspreekt. Door deze 'openheid' vergroot je de kans op nieuwe volgers.
Begin 2022 wijzigt het Instagram algoritme. Nieuwe Instagram posts worden niet meer naar het nieuwsoverzicht van enkele volgers 'gepusht', maar op chronologische volgorde weergegeven aan alle volgers. Wij zien dit als een enorme kans voor alle bedrijfspagina's op Instagram.
Let er wel op dat je maar maximaal 60 accounts per uur kunt gaan volgen en in totaal 7500 accounts.
Wat is de doelgroep van Instagram? De doelgroep van Instagram zijn vooral jongeren en jongvolwassenen. Toch heeft dit medium een brede leeftijdscategorie: 15 tot 40 jaar. Al neemt de populariteit met de leeftijd af, toch is het nog steeds erg populair onder de oudere groepen, zelfs onder hoogbejaarden.
Totaal overzicht van het social media gebruik in 2020
Samenvattend kunnen we zeggen dat WhatsApp het belangrijkste sociale platform is, Instagram het meest gegroeid is, jongeren de weg naar Facebook niet weten te vinden en dat TikTok de grote nieuwkomer is.
Nee, Facebook geeft mensen niet de mogelijkheid om te zien wie hun profiel heeft bekeken. Apps van derden bieden deze functie ook niet. Als je een app ziet die beweert deze functie wel te bieden, vragen we je de app te rapporteren.
Als je een foto of video in je verhaal deelt, kun je altijd zien wie deze heeft bekeken. Alleen jij kunt zien wie je verhaal heeft bekeken. Tik bovenaan het overzicht in het gedeelte Verhalen op Je verhaal. Tik linksonder bij een foto of video in je verhaal op om te zien wie je verhaal heeft bekeken.
Nee, Facebook laat mensen niet weten dat je hun profiel hebt bekeken. Externe apps bieden deze functie ook niet.
Wat ik wel kan zeggen is dat je per 1000 views gemiddeld zo'n 1,- euro verdiend. Als je dus 1000 views per dag zou hebben, zou je 1,- euro per dag verdienen. YouTubers als EnzoKnol hebben natuurlijk veel meer views, en verdienen dus ook meer.
Je verdient geld door foto's met bepaalde hashtags op Instagram te plaatsen. Je hebt 700 betrokken volgers nodig om mee te kunnen doen. Heb je een Nederlands profiel met alleen Nederlandse volgers? Kijk dan eens bij LinkPizza, Influo, FRENDZ, Hulc en Influentials.
Ryan Kaji – ($ 27 miljoen)
Ryan's World is de naam van het YouTube kanaal van Ryan Kaji die wordt gerund door zijn stiefzus en ouders. Het 10-jarige mannetje heeft 31,4 miljoen abonnees. Er komt bijna elke dag een nieuwe video online.