Klantenservice. Bent u een bestaande klant met vragen over zendingen of uw klantennummer? Bel +31 205040680 om met een hoogopgeleide professional van UPS Healthcare te spreken of e-mail ze op [email protected] met uw klantennummer en informatie over de vraag.
Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender. Voor meer informatie over uw pakket kunt u terecht op ups.com/track.
We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.
Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb? U ontvangt direct per e-mail een ontvangstbevestiging voor uw claim. Als u binnen 5 werkdagen na het indienen van uw claim niets hoort, stuurt u een e-mail naar ons team op cdvsupport@ups.com om te bevestigen dat uw claim is ontvangen.
De standaard sms- en datatarieven kunnen van toepassing zijn. Sms-berichten zijn niet in alle zones beschikbaar. Niet alle mobiele apparaten of handsets worden ondersteund. UPS en de mobiele operatoren zijn niet aansprakelijk voor vertraagde of niet geleverde berichten.
Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.
De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.
Neem contact op met de UPS Klantenservice over uw vermiste pakket .
Zij kunnen u begeleiden door het claimproces of contact opnemen met uw chauffeur om te zien wat er met het pakket is gebeurd. Wanneer u belt of een chat start met UPS, zorg er dan voor dat u uw afleveradres, trackingnummer, verzendgegevens en afleverdatum bij de hand hebt.
Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.
U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.
'In transit' betekent dat uw pakket onderweg is naar de eindbestemming. Het betekent niet dat uw pakket zich in een voertuig bevindt zoals een vliegtuig of vrachtwagen. Het bevindt zich mogelijk in een FedEx-faciliteit. Hoe kan ik een pakket traceren zonder trackingnummer?
Het klantennummer van de verzender staat in het veld UPS-klantennummer, bovenaan rechts in het rapport.
De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.
UPS zal een InfoNotice® achterlaten en nog twee bezorgpogingen doen. Kies ervoor om je pakket op een andere datum of adres te leveren. Blijf op de hoogte van je order met UPS My Choice®.
Naast frauduleuze websites en e-mails kunnen fraudeurs ook de telefoon, sms-berichten, een faxapparaat, brieven of andere communicatiemethoden gebruiken in een poging om uw persoonlijke gegevens te verkrijgen. Deze frauduleuze communicaties zijn ongeoorloofde handelingen van derden, die niets te maken hebben met UPS.
U kunt een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn. Zo doet u dit: Log in op uw UPS.com-profiel om uw claim in te dienen. Log in op uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan indien u er nog geen heeft.
UPS Standard-verzending
Dag-specifieke bezorging binnen één tot vijf dagen. UPS Standard is een voordelige keuze voor al uw regelmatige zendingen.
UPS verstuurt geen sms-berichten tenzij u een levering bij hen hebt gepland en hebt gevraagd om sms-updates . Als u geen updates hebt aangevraagd, klik dan niet op links. Een gevoel van urgentie. Een klassiek waarschuwingssignaal van een phishingpoging is wanneer de afzender probeert een gevoel van urgentie te creëren.
De UPS-app is gratis beschikbaar in 83 landen en 36 talen.
Tik in de lijst met contacten op de persoon die u een sms wilt sturen.Voer onderaan het bericht in en tik op Verzenden .Voer de naam of het telefoonnummer van een contact in. Als u een groeps-sms wilt maken, voegt u maximaal zeven namen of telefoonnummers toe.