Hoe neem ik contact op met UPS over een pakket?

Klantenservice. Bent u een bestaande klant met vragen over zendingen of uw klantennummer? Bel +31 205040680 om met een hoogopgeleide professional van UPS Healthcare te spreken of e-mail ze op [email protected] met uw klantennummer en informatie over de vraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe kan ik contact opnemen met UPS?

Ondersteuning wanneer u het nodig hebt
  1. Klantenservice. Ma - vr van 8:00 uur tot 18:00 uur Zat: 08:00 - 17:00 uur. +31 (0)20 5040 500. ...
  2. Technische ondersteuning. Ma - vr van 8:30 uur tot 18:00 uur. +31 (0)20 5040 602.
  3. Ondersteuning bij facturering. Ma - vr van 9.00 - 12.00 uur. 020 50 40 500.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat als je pakket niet aankomt bij UPS?

Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender. Voor meer informatie over uw pakket kunt u terecht op ups.com/track.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat gebeurt er als je niet thuis bent bij UPS?

We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat is het emailadres van UPS?

Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb? U ontvangt direct per e-mail een ontvangstbevestiging voor uw claim. Als u binnen 5 werkdagen na het indienen van uw claim niets hoort, stuurt u een e-mail naar ons team op cdvsupport@ups.com om te bevestigen dat uw claim is ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Hoe u met een echte persoon kunt praten voor de UPS-klantenservice

41 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik UPS per e-mail bereiken?

[email protected] .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan UPS je een sms sturen?

De standaard sms- en datatarieven kunnen van toepassing zijn. Sms-berichten zijn niet in alle zones beschikbaar. Niet alle mobiele apparaten of handsets worden ondersteund. UPS en de mobiele operatoren zijn niet aansprakelijk voor vertraagde of niet geleverde berichten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe vaak probeert UPS te bezorgen?

Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Waar is mijn pakket afgeleverd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan ik mijn UPS-bezorger volgen?

Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet je doen als je pakket niet is bezorgd?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Wat moet ik doen als een UPS-pakket niet wordt afgeleverd?

Neem contact op met de UPS Klantenservice over uw vermiste pakket .

Zij kunnen u begeleiden door het claimproces of contact opnemen met uw chauffeur om te zien wat er met het pakket is gebeurd. Wanneer u belt of een chat start met UPS, zorg er dan voor dat u uw afleveradres, trackingnummer, verzendgegevens en afleverdatum bij de hand hebt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft een pakketje bij UPS liggen?

Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op shops-united.nl

Kan ik mijn pakket zelf ophalen bij UPS?

U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat betekent het als je pakket in transit is?

'In transit' betekent dat uw pakket onderweg is naar de eindbestemming. Het betekent niet dat uw pakket zich in een voertuig bevindt zoals een vliegtuig of vrachtwagen. Het bevindt zich mogelijk in een FedEx-faciliteit. Hoe kan ik een pakket traceren zonder trackingnummer?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op fedex.com

Waar vind ik mijn UPS klantnummer?

Het klantennummer van de verzender staat in het veld UPS-klantennummer, bovenaan rechts in het rapport.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wie is er verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Waar bezorgt UPS als je niet thuis bent?

UPS zal een InfoNotice® achterlaten en nog twee bezorgpogingen doen. Kies ervoor om je pakket op een andere datum of adres te leveren. Blijf op de hoogte van je order met UPS My Choice®.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.simbasleep.com

Kan je een sms krijgen van UPS?

Naast frauduleuze websites en e-mails kunnen fraudeurs ook de telefoon, sms-berichten, een faxapparaat, brieven of andere communicatiemethoden gebruiken in een poging om uw persoonlijke gegevens te verkrijgen. Deze frauduleuze communicaties zijn ongeoorloofde handelingen van derden, die niets te maken hebben met UPS.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat als UPS je pakket kwijt raakt?

U kunt een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn. Zo doet u dit: Log in op uw UPS.com-profiel om uw claim in te dienen. Log in op uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan indien u er nog geen heeft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Wat zijn de levertijden van UPS?

UPS Standard-verzending

Dag-specifieke bezorging binnen één tot vijf dagen. UPS Standard is een voordelige keuze voor al uw regelmatige zendingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Zal UPS mij ooit een sms sturen?

UPS verstuurt geen sms-berichten tenzij u een levering bij hen hebt gepland en hebt gevraagd om sms-updates . Als u geen updates hebt aangevraagd, klik dan niet op links. Een gevoel van urgentie. Een klassiek waarschuwingssignaal van een phishingpoging is wanneer de afzender probeert een gevoel van urgentie te creëren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Heeft UPS een app?

De UPS-app is gratis beschikbaar in 83 landen en 36 talen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe moet ik een sms sturen?

Tik in de lijst met contacten op de persoon die u een sms wilt sturen.Voer onderaan het bericht in en tik op Verzenden .Voer de naam of het telefoonnummer van een contact in. Als u een groeps-sms wilt maken, voegt u maximaal zeven namen of telefoonnummers toe.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Populaire vragen

  Vorige artikel
Is Hammerite op waterbasis?
Volgende artikel  
Welke functies heeft de S24?