Hoe krijg ik telefonisch contact met ING?

Bellen
  1. 020 22 888 88 (Particulier)
  2. 020 22 888 22 (Zakelijk)
  3. Lokaal tarief.
  4. Werkdagen: 08:30 – 17:00.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe krijg ik iemand aan de lijn bij ING?

Voor het melden van vermissing, diefstal, fraude en het blokkeren van creditcards en overschrijvingskaarten kun je de alarmlijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op 020 22 888 00.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op storingen.help

Is ING telefonisch bereikbaar?

Telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nieuws.ing.nl

Kun je chatten met ING?

Contact met de klantenservice van ING gaat het snelst door met ons te chatten vanuit de app. Dan hebben we je gegevens direct voor ons. in de app of Mijn ING. Of open de app, tik rechtsonder op 'Service' en daarna op 'Chat'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom telefoonnummer ING?

Waarom is mijn telefoonnummer nodig? Jouw telefoonnummer is nodig wanneer je: Een nieuwe telefoon hebt waar de app nog niet op staat en je bent je wachtwoord van Mijn ING Zakelijk vergeten. Een extra rekening wilt toevoegen in de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Apple Pay eindelijk in Nederland!

19 gerelateerde vragen gevonden

Heeft ING WhatsApp?

Maak een betaalverzoek aan via de app van ING en stuur het verzoek door via bijvoorbeeld WhatsApp. De ontvanger tikt op de link in de app, en kan via zijn eigen bankierapp het geld terugbetalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Heeft ING een 06 nummer?

Krijg je een bericht via bijvoorbeeld Whatsapp of sms met daarin een 06-nummer dat zogenaamd van ING Alarmlijn is? Dan is dat oplichting. Het nummer van onze ING Alarmlijn is een vast nummer, namelijk 020 22 888 00.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik niet meer inloggen op Mijn ING?

Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd?Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ik de ING mailen?

ING mailt je alleen met emailadressen die eindigen op @ing.nl, @ing.com, @mail.ing.nl, @emailing.ing.nl, @verzekeren.ing.nl, @businessboost.nl, @emailing.businessboost.nl of @ingprivatebanking.nl. Log nooit in via een link.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik in mijn ING zonder app?

Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl

Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is 020 2288888?

Als de klant geen gebruik maakt van Mijn ING, kan hij of zij contact met ons opnemen via 020-2288888.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je naar de bank zonder afspraak?

Sommige banken werken nog steeds volgens dit principe, bij anderen kan je intussen zonder afspraak terecht. Een gouden raad voor wie langs wil bij zijn of haar bank: check eerst even bij je bank (op de website of telefonisch) hoe dit het beste kan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op febelfin.be

Hoe kom je aan mijn ING?

Digitaal bankieren aanvragen
  1. Kom met je identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart) bij ons langs. Dit kan op een ING-servicepunt of met een afspraak op een ING-kantoor. ...
  2. Als ouder kan je dit eenvoudig zelf regelen in de app of Mijn ING. ...
  3. Gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is telefonisch bankieren?

Mobiel bankieren is bankieren via een app op je smartphone of tablet. Het werkt met een mobiele pincode, een vingerafdruk of gezichtherkenning (als dit met je telefoon kan). Meestal tot een bepaalde limiet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoeveel geld mag je op je rekening hebben ING?

Bij een en/of (spaar)rekening geldt een maximale vergoeding van €200.000.Beide rekeninghouders kunnen aanspraak maken op ieder maximaal €100.000. Maar let op: Als een rekeninghouder nog andere rekeningen heeft, geldt het maximum van €100.000 per persoon voor alle saldi tezamen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik de ING app opnieuw activeren?

Ben jij net in het bezit van de nieuwe iPhone 15 of een andere nieuwe telefoon? Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat kun je doen bij een servicepunt ING?

Er kan meer op een ING-servicepunt

Je kunt er een rekening openen, ook voor een eenmanszaak. En bijvoorbeeld een nieuwe pincode aanvragen of je persoonsgegevens wijzigen. Ook een Betaalpas activeren is geen probleem. Alle medewerkers van de servicepunten zijn speciaal opgeleid door ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Heb je een afspraak nodig bij de ING?

Een gesprek over geld voor later? Onze adviseurs staan voor je klaar. Want op een ING-kantoor ben je van harte welkom voor een uitgebreider financieel advies. Maak vooraf even een afspraak.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe weet ik wat mijn gebruikersnaam is ING?

Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service. Dan Toegang & bevestigen. Daarna Gebruikersnaam Mijn ING. Daar zie je je gebruikersnaam en kun je deze ook wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik mijn ING app opnieuw activeren?

Zo activeer je de app
  1. Dit heb je nodig. Zorg dat je je inloggegevens van Mijn ING weet én je identiteitsbewijs (paspoort, een ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning, een Vreemdelingen Identiteitsbewijs of Nederlands rijbewijs) bij de hand hebt. ...
  2. Volg de stappen in de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik achter mijn ING wachtwoord?

Nieuw wachtwoord aanvragen
  1. Download de Mobiel Bankieren App en kies voor 'Zeker'
  2. Klik vervolgens op 'Verder'
  3. Klik op 'Inloggegevens kwijt?' op het inlogscherm en vervolgens op 'Vraag aan'
  4. Doorloop de stappen en bevestig je nieuwe wachtwoord met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe deblokkeer ik mijn ING account?

Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd

meerdere keren een onjuiste sms-code invoert. We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom krijg ik geen sms code van ING?

Nieuwe telefoon of SIM-kaart

Heb je een nieuwe mobiele telefoon of SIM-kaart, maar je nummer wijzigt niet?Dan hanteert de ING een standaard veiligheidsprocedure. Je kunt hierdoor 12 uur geen sms-codes ontvangen en niet inloggen in Mijn ING. Je krijgt hierover vanzelf een sms-bericht van de ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kun je internetbankieren zonder simkaart?

Je kunt je oude telefoon, ook als de simkaart al verwijderd is, verbinden met een wifi-netwerk. Je kunt ook een andere telefoon als wifi-hotspot gebruiken om een netwerkverbinding te maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Wat moet ik doen als mijn ING geblokkeerd is?

Check het inboxbericht "Blokkade van je rekening" in je app of Mijn ING. Binnen 5 werkdagen ná blokkade ontvang je een gedetailleerde brief met alle informatie. Hierin staat onder andere hoe je bezwaar kunt maken en wat de vervolgstappen zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Populaire vragen