Ziggo houdt van uw mail geen backups bij. Weg is dus weg. Als de mail in de webmail niet meer aanwezig zijn, zijn deze ook niet terug te halen, helaas.Deze zijn dan niet meer aanwezig op de server en permanent verwijderd.
Met Internet van Ziggo heb je direct toegang tot Ziggo Mail. Via mail.ziggo.nl log je in op je Ziggo Mail vanaf je pc, tablet of smartphone. Gewoon met je bestaande e-mailadres en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd, heb je toegang tot je e-mail, agenda en adresboek.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen.
Inloggen op Mijn Ziggo doe je via tweestapsverificatie. Dit is een veilige manier van inloggen, die hackers buiten de deur houdt. Met je persoonlijke gebruikersnaam, wachtwoord en telefoonnummer log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo.
Een Ziggo klantnummer bestaat uit 5 tot 8 cijfers. Je vindt het: in de bevestigingsmail of -brief van je bestelling (boven- of onderaan). onderaan in e-mails die we je sturen.
Providers zijn wettelijk verplicht om overstappers nog 6 maanden toegang te geven tot hun oude e-mailadres. Daarna wordt dit e-mailadres niet meer beschikbaar. Zorg ervoor dat je deze 6 maanden gebruikt om je nieuwe mailadres bij alle instanties, organisaties en je andere contacten door te geven.
Bij een overstap naar een andere provider raak je in principe je provider e-mailadres kwijt. Vanaf de zomer van 2020 heb je nog een halfjaar recht op toegang tot dit e-mailadres. Dat hebben providers met het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat afgesproken.
Maak een nieuw e-mailadres aan.
Gebruik hiervoor provider onafhankelijke (gratis) e-maildiensten zoals Hotmail of Gmail. Zodra je die hebt aangemaakt, kun je in de toekomst altijd bij je mails, ook al stap je over op een andere provider.
Het openen van een e-mail op je computer. Ga naar de website van je e-mailprovider. Log in op je e-mail account. Klik op “Inbox” (Postvak in).
Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.
Ziggo Mail is de online webmail van Ziggo. Zo kun je altijd en overal bij je e-mail.
Het beste antwoord. Nee, bij vrijwel alle providers als Hotmail/Outlook, Gmail, Yahoo etc. worden e-mailaccounts die meer dan een jaar niet gebruikt worden verwijderd, inclusief alle mail. Weer activeren is niet mogelijk.
Ziggo komt voort uit een fusie tussen de kabelproviders UPC, @Home, Casema en Multikabel en is onderdeel van 's werelds grootste kabelbedrijf. Het Ziggo netwerk bestaat voor 97% uit glasvezel, tot op gemiddeld 300 meter van de voordeur.
De bekendste gratis webmaildiensten zijn Gmail, Outlook en Yahoo.
Ziggo kan volgens de voorwaarden vanaf 12 maanden of ouder de mails verwijderen als dit noodzakelijk is voor een stabiel netwerk. Bedenk ook dat Ziggo geen backups maakt van je mails en als er iets goed misgaat op de mailserver je de mails kwijt bent.
E-mailadres behouden? De telecomproviders hebben afgesproken dat het mogelijk moet zijn het e-mail adres nog een half jaar (6 maanden) aan te houden, na de overstap. Dan heb je voldoende tijd om alles aan te passen. Dit is in 2020 geregeld.
In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.