Hoe krijg ik mijn Ziggo mail op mijn mobiel?

IMAP-instellingen
  1. server: imap.ziggo.nl.
  2. serverpoort: 993.
  3. type versleuteling: TLS/SSL.
  4. verificatie vereist: ja.
  5. gebruikersnaam: volledig e-mailadres.
  6. wachtwoord: je e-mailwachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe zet ik mijn Ziggo mail op mijn telefoon?

Als je de standaard mail app kiest, welke op elke telefoon staat, ga je naar instellingen. Hier klik je op 'Cloud en accounts'. Vervolgens klik je op accounts en kun je een account toevoegen. Voeg hier het Ziggo e-mailaccount in en druk op inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op internet1.nl

Hoe kan ik mijn mail lezen op mijn mobiel?

Android 7
  1. Veeg van onder naar boven over het scherm en tik op 'Instellingen'.
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Accounts'.
  3. Tik 'Account toevoegen'.
  4. Tik op het type account dat je wilt toevoegen.
  5. Typ je e-mailadres in en tik op 'Volgende'.
  6. Typ je wachtwoord in en tik op 'Volgende'.
  7. Tik op 'Ik ga akkoord' en daarna op 'OK'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belsimpel.nl

Welke app voor Ziggo mail?

Nope, er is geen speciaal mail programma van Ziggo die je kan downloaden voor op je mobiel. Je zal echt het standaard mail programma wat op je telefoon zit moeten gebruiken of een app die je zelf wenst te gebruiken. Maar van Ziggo is deze er niet! Je kan alleen nog via je browser elke keer inloggen via de webmail.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Hoe krijg ik mijn Ziggo mail terug?

Ziggo houdt van uw mail geen backups bij. Weg is dus weg. Als de mail in de webmail niet meer aanwezig zijn, zijn deze ook niet terug te halen, helaas. Deze zijn dan niet meer aanwezig op de server en permanent verwijderd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

E-mail instellen telefoon (Android) | Slimme tips | Mobiel.nl

42 gerelateerde vragen gevonden

Waarom kan ik niet inloggen op Ziggo Mail?

Ziggo webmail gebruikersnaam of wachtwoord vergeten
  • Klik op 'mijn producten'
  • Klik in het midden van het scherm op 'internet'
  • Scroll naar beneden en klik op 'e-mailinstellingen'
  • Klik op de knop 'instellingen e-mailadres'
  • Het tabblad wachtwoord is automatisch geopend, vul hier een nieuw wachtwoord in.
  • Klik op 'opslaan'

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op storingen.help

Waarom werkt mijn Mail niet meer?

Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.one.com

Hoe kan ik mijn ziggo mail instellen?

Inkomende serverinstellingen
  1. server: imap.ziggo.nl.
  2. serverpoort: 993.
  3. type versleuteling: TLS/SSL.
  4. verificatie vereist: ja.
  5. gebruikersnaam: volledig e-mailadres.
  6. wachtwoord: je e-mailwachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe zet ik mijn ziggo mail op mijn IPhone?

IPhone: Ziggo mail instellen
  1. Ga naar instellingen op je iPhone.
  2. Selecteer e-mail à contact à agenda's.
  3. Selecteer het gewenste account en tik op 'verwijder account'
  4. Kies voor nieuwe account en selecteer 'anders' à 'voeg mail account toe'
  5. Vul nu je naam, email en wachtwoord in.
  6. Tik op volgende en kies voor iMap.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op iphone.nl

Hoe stel ik mijn email account in?

Hoe stel ik e-mail in op Android (Samsung app)
  1. Ga op uw mobiele telefoon naar het E-mail icoon en klik hierop.
  2. Als er nog geen account ingesteld is, dan krijgt u onderstaand scherm te zien. Klik hier op 'Overige'.
  3. U kunt nu de inloggegevens van uw mailbox invoeren. ...
  4. Nu gaat u de 'Uitgaande server' invullen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vdx.nl

Waarom krijg ik geen mail binnen op mobiel?

Controleer de instellingen van je telefoon of tablet

op je apparaat. Tik op Gebruikers en accounts. Schakel Gegevens automatisch synchroniseren in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe zet ik mijn mail over naar nieuwe telefoon?

Voorbereidingen POP3
  1. Het e-mailadres dat u van de provider hebt gekregen.
  2. De gebruikersnaam die u van de provider hebt gekregen (dit is soms uw e-mailadres, maar niet altijd).
  3. Het wachtwoord dat daarbij hoort.
  4. Het adres van de server die de binnenkomende post regelt.
  5. Het adres van de server die de uitgaande post regelt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe mail app installeren?

Open de Samsung E-mail-app en tik op Account toevoegen als dit de eerste keer is. Of ga in de app naar Instellingen > Account toevoegen. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in.
...
  1. SMTP-server. Gebruik smtp-mail.outlook.com als u een Outlook.com-account hebt. ...
  2. Beveiligingstype. Kies TLS.
  3. Poortnummer. Voer 587 in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Wat is het IMAP wachtwoord?

Uw gebruikersnaam is afhankelijk van uw e-mailprovider, maar gewoonlijk is dit uw volledige e-mailadres of het gedeelte van uw e-mailadres voor het teken @. Dit is het wachtwoord voor uw account. Dit wachtwoord is meestal hoofdlettergevoelig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Is Ziggo mail POP3 of IMAP?

Ziggo gebruikt pop3 als protocol voor je email. Met onderstaande instellingen synchroniseer je makkelijk je Ziggo emails tussen je computer, laptop, smartphone & tablet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mailconfig.nl

Wat is het verschil tussen IMAP en POP3?

Met POP3 download je je e-mail vanaf de server naar je apparaat (computer of telefoon). Je e-mail wordt doorgestuurd naar je apparaat en blijft niet bewaard op de server. Met IMAP kun je e-mailberichten op de server bekijken via je e-mailprogramma.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.yourhosting.nl

Wat is de servernaam van Ziggo?

server: smtp.ziggo.nl

@ziggo.nl.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Wat is mijn server voor inkomende mail?

Instellingen inkomende mailserver

Servernaam voor inkomende e-mail. Het e-mailadres dat u wilt instellen. Het poortnummer dat wordt gebruikt door de server voor inkomende e-mail. De meeste gebruiken 143 of 993 voor IMAP of 110 of 995 voor POP.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waar kan ik mijn Ziggo gebruikersnaam vinden?

Zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo en alle apps.
...
Je vindt het:
  1. in de bevestigingsmail of -brief van je bestelling (boven- of onderaan).
  2. onderaan in e-mails die we je sturen. ...
  3. in de omschrijving op je bankafschrift bij een betaling aan Ziggo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waar vind ik mijn ziggo e-mailadres?

E-mailadres aanmaken in Mijn Ziggo
  1. a. Klik op Producten.
  2. b. Klik op het tabblad Internet.
  3. c. Ga naar beneden naar het kopje Ziggo Mail en druk op de knop Nieuw e-mailadres maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waar vind ik de instellingen van mijn email?

Uw e-mailinstellingen bijwerken of wijzigen vanuit Mail in het Configuratiescherm
  1. Open het configuratiescherm. ...
  2. Zoek in het Configuratiescherm naar het pictogram E-mail en open het.
  3. Klik in het venster E-mailconfiguratie - Outlook op E-mailaccounts...

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe lang blijft emailadres bestaan Ziggo?

De eerste 6 maanden worden je mailtjes nog automatisch naar een nieuw mailadres doorgestuurd, maar daarna niet meer. Wees dus goed voorbereid! Je kan je oude e-mails niet meenemen als je overstapt naar een andere provider. Belangrijke mailtjes moet je dus op een andere manier opslaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op e-fiber.nl

Waarom synchroniseert mijn mail niet?

Synchronisatieproblemen met mobiele apparaten oplossen

Selecteer uw telefoon in de lijst met verbonden mobiele apparaten en selecteer vervolgens Verwijderen. Selecteer Opslaan. Schakel uw mobiele apparaat volledig uit. Start uw mobiele apparaat na een paar seconden opnieuw op en synchroniseer met uw postvak.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Wat is synchroniseren van e-mail?

Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe krijg ik mijn mails op mijn iPhone?

Een e-mailaccount toevoegen aan uw iPhone, iPad of iPod touch
  1. Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'.
  2. Tik op 'Nieuwe account' en selecteer uw e-mailaanbieder.
  3. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in.
  4. Als u 'Volgende' ziet, tikt u op hierop en wacht u tot Mail uw account verifieert.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.apple.com

Populaire vragen

  Vorige artikel
Wat is een so toets?
Volgende artikel  
Kun je mozzarella zo eten?