Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Je kan je persoonlijke bericht terugvinden door jezelf aan te melden op deze pagina, door in de rechterbovenhoek op Aanmelden te klikken. Het persoonlijke bericht zelf, kan je herkennen aan de rode tekst: "Er is een persoonlijk bericht voor dit bericht.
Als je van internetprovider veranderd of gebruik maakt van een ander WiFi- of 3G-netwerk dan kan het zo zijn dat de instellingen niet meer kloppen. Een mogelijkheid is om het account van de tablet te halen en je opnieuw aan te melden. Mogelijk worden de instellingen dan opnieuw (automatisch) binnengehaald.
Waarom krijg ik geen mails meer binnen op mijn ipad?
Controleer of uw instellingen voor meldingen correct zijn voor de Mail-app: Ga naar 'Instellingen' en tik op 'Berichtgeving'. Tik op 'Mail' en tik vervolgens op een e-mailaccount. Pas uw meldingen, geluiden en badges aan.
Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'. Tik op 'Nieuwe account' en selecteer uw e-mailaanbieder. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in. Als u 'Volgende' ziet, tikt u op hierop en wacht u tot Mail uw account verifieert.
Vraag uw e-mailaanbieder of systeembeheerder of er voor uw e-mailaccount beveiligingsmaatregelen of beperkingen van kracht zijn, zoals twee-staps-verificatie. Misschien is er een speciaal wachtwoord nodig of moet u autorisatie aanvragen bij uw e-mailaanbieder voordat u e-mail kunt versturen en ontvangen op uw apparaat.
Log in op Gmail vanaf uw desktop / webbrowser. Klik op Opties | Instellingen | IMAP - en schakel IMAP in. Ga naar Labels - zoek naar "Alle e-mail" en selecteer Weergeven in IMAP .
Nee, meestal ligt het probleem in de instellingen van je e-maildienst. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je mailbox de gelezen e-mails automatisch in een speciale map opslaat. Of het kan zijn dat een e-mail, zodra hij op een apparaat (tablet, computer, smartphone) is gelezen, automatisch wordt verwijderd.
Controleer de internetverbinding. Open apple.com/nl in Safari op uw iPhone, iPad of iPod touch. Ga naar iCloud.com op een Mac of pc om te zien of u e-mails voor uw iCloud-account op een ander apparaat kunt ontvangen. Controleer of 'Mail' is ingeschakeld in Instellingen op uw iPhone, iPad of iPod touch.