Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. Natuurlijk kun je ook online opzeggen via het online opzegformulier.
U kunt telefonisch contact opnemen met Ziggo via 1200 (vanaf uw vaste Ziggo telefoonaansluiting) of bel naar 0900-1884. Ziggo zal er dan voor zorgen dat de opzegging vlekkeloos verloopt zodat u niet teveel betaalt of zonder diensten komt te zitten.
Nadat je de bevestigingsbrief van Ziggo hebt gekregen, heb je 14 kalenderdagen bedenktijd. Dit is wettelijk bepaald. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling en hem terugdraaien.
Ontvang je zowel televisie als internet via koperdraad (adsl/vdsl), dan kun je het televisie-abonnement eenvoudig bij je provider opzeggen. In dat geval blijft de internetverbinding nog actief, zonder dat het nodig is om over te stappen naar een andere aanbieder.
In Mijn Ziggo onder je producten kun je dit vinden. Als je laatste wijziging aan het abonnement meer dan een jaar geleden was kun je op elk moment opzeggen met een maand opzegtermijn.
Om een dienst af te nemen heb je Kabel TV nodig. Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting.
Als u een abonnement heeft zonder einddatum, kunt u altijd opzeggen. Er geldt wel een opzegtermijn. Krijgt u uw tijdschrift of krant minstens 1 keer per maand? Dan is de opzegtermijn maximaal 1 maand.
Uw opzegtermijn mag niet langer zijn dan 6 maanden. Is uw opzegtermijn langer dan 1 maand? Dan moet die van uw werkgever 2 keer zo lang zijn. Stel: u spreekt een opzegtermijn af van 5 maanden.
Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour. Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
Een internet-only-abonnement kost vanaf 42,50 euro per maand. Er zijn in totaal vier verschillende internetabonnementen zonder tv beschikbaar. De downloadsnelheden variëren van 75Mbit per seconde tot 1Gbit per seconde. De prijzen lopen op tot 65,50 euro per maand.
U gaat naar de website van KPN en start met de bestelling van uw nieuwe KPN abonnement. U geeft tijdens de bestelling aan dat u gebruik wilt maken van de gratis KPN Overstapservice. U kunt hierbij ook aangeven of u nummerbehoud nodig heeft. U kunt dus makkelijk overstappen naar KPN met nummerbehoud.
Ziggo heeft nieuwe abonnementen die de goedkoopste opties vormen: Ziggo Basic en Ziggo Voordeelpakket. Beide kosten rond veertig euro per maand en de kabelaar promoot ze niet. Ze zijn enkel bedoeld 'voor bepaalde groepen', aldus de provider.
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Als je met je werkgever in overleg het dienstverband beëindigt ('met wederzijds goedvinden') via een vaststellingsovereenkomst geldt de opzegtermijn niet. Je mag dan dus samen afspreken dat je per morgen of per volgende week stopt met je baan.
Het opzeggen van een arbeidsovereenkomst kan op verschillende manieren: mondeling, per brief of fax, of per e-mail. De opzeggende partij moet wel kunnen bewijzen dat de opzegging de andere partij ook echt bereikt heeft. Daarom is het gebruikelijk en wenselijk om een arbeidsovereenkomst altijd schriftelijk op te zeggen.
Geachte heer of mevrouw, Met deze brief wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op [product / dienst] wil opzeggen. Ik zeg mijn abonnement op per [einddatum van uw vaste abonnementsperiode]. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn van [aantal weken of maanden].
Een maandelijks opzegbaar abonnement is een abonnement dat je op elk moment kunt opzeggen. De einddatum van het contract is bij Simyo altijd het einde van de maand. Zolang je niet opzegt wordt een maandelijks opzegbaar abonnement altijd automatisch met een maand verlengd.
Opzegtermijn. Alle providers hanteren een opzegtermijn van één maand. Alleen voor zakelijk internet zijn hier uitzonderingen op. Wanneer u bijvoorbeeld wilt dat het abonnement wordt beëindigd op 1 december dan dient de opzegging uiterlijk op de laatste dag van oktober binnen te zijn bij uw provider.
Waarom verhoogt Ziggo de prijzen? Ziggo krijgt dit jaar te maken met veel hogere kosten, zoals het duurder worden van netwerkapparatuur en een enorme prijsstijging op het energieverbruik van ons netwerk. Daarom wijzigen de tarieven van onze Ziggo-pakketten ook.
Je abonnement controleren, data kopen en meldingen beheren
Open de app Instellingen. Mobiel dataplan. Je abonnement controleren: Bekijk bovenaan de pagina de status van je huidige data-abonnement.