Hoe kan ik Mijn Ziggo abonnement opzeggen?

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. Natuurlijk kun je ook online opzeggen via het online opzegformulier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe zeg ik mijn abonnement af bij Ziggo?

U kunt telefonisch contact opnemen met Ziggo via 1200 (vanaf uw vaste Ziggo telefoonaansluiting) of bel naar 0900-1884. Ziggo zal er dan voor zorgen dat de opzegging vlekkeloos verloopt zodat u niet teveel betaalt of zonder diensten komt te zitten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op breedbandwinkel.nl

Kan ik nog van Ziggo af?

Nadat je de bevestigingsbrief van Ziggo hebt gekregen, heb je 14 kalenderdagen bedenktijd. Dit is wettelijk bepaald. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling en hem terugdraaien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kun je een tv abonnement opzeggen?

Ontvang je zowel televisie als internet via koperdraad (adsl/vdsl), dan kun je het televisie-abonnement eenvoudig bij je provider opzeggen. In dat geval blijft de internetverbinding nog actief, zonder dat het nodig is om over te stappen naar een andere aanbieder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op computertotaal.nl

Waar vind ik einddatum contract Ziggo?

In Mijn Ziggo onder je producten kun je dit vinden. Als je laatste wijziging aan het abonnement meer dan een jaar geleden was kun je op elk moment opzeggen met een maand opzegtermijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Hoe kan ik mijn internet abonnement opzeggen?

45 gerelateerde vragen gevonden

Kan je Ziggo elk moment opzeggen?

Om een dienst af te nemen heb je Kabel TV nodig. Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waar kan ik Mijn Ziggo abonnement vinden?

Je vindt het:
  1. in de bevestigingsmail of -brief van je bestelling (boven- of onderaan).
  2. onderaan in e-mails die we je sturen. ...
  3. in de omschrijving op je bankafschrift bij een betaling aan Ziggo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kan je een abonnement altijd opzeggen?

Als u een abonnement heeft zonder einddatum, kunt u altijd opzeggen. Er geldt wel een opzegtermijn. Krijgt u uw tijdschrift of krant minstens 1 keer per maand? Dan is de opzegtermijn maximaal 1 maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op juridischloket.nl

Hoe lang mag een opzegtermijn duren?

Uw opzegtermijn mag niet langer zijn dan 6 maanden. Is uw opzegtermijn langer dan 1 maand? Dan moet die van uw werkgever 2 keer zo lang zijn. Stel: u spreekt een opzegtermijn af van 5 maanden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Waar Ziggo pakket inleveren?

Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour. Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat kost Ziggo zonder tv?

Een internet-only-abonnement kost vanaf 42,50 euro per maand. Er zijn in totaal vier verschillende internetabonnementen zonder tv beschikbaar. De downloadsnelheden variëren van 75Mbit per seconde tot 1Gbit per seconde. De prijzen lopen op tot 65,50 euro per maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nu.nl

Hoe kan ik overstappen van Ziggo naar KPN?

U gaat naar de website van KPN en start met de bestelling van uw nieuwe KPN abonnement. U geeft tijdens de bestelling aan dat u gebruik wilt maken van de gratis KPN Overstapservice. U kunt hierbij ook aangeven of u nummerbehoud nodig heeft. U kunt dus makkelijk overstappen naar KPN met nummerbehoud.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op alles-in-1-pakket-vergelijken.nl

Wat is het goedkoopste abonnement van Ziggo?

Ziggo heeft nieuwe abonnementen die de goedkoopste opties vormen: Ziggo Basic en Ziggo Voordeelpakket. Beide kosten rond veertig euro per maand en de kabelaar promoot ze niet. Ze zijn enkel bedoeld 'voor bepaalde groepen', aldus de provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tweakers.net

Is Ziggo klantenservice gratis?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe kom je onder je opzegtermijn uit?

Als je met je werkgever in overleg het dienstverband beëindigt ('met wederzijds goedvinden') via een vaststellingsovereenkomst geldt de opzegtermijn niet. Je mag dan dus samen afspreken dat je per morgen of per volgende week stopt met je baan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hanzeadvocaat.nl

Hoe moet ik mijn contract opzeggen?

Het opzeggen van een arbeidsovereenkomst kan op verschillende manieren: mondeling, per brief of fax, of per e-mail. De opzeggende partij moet wel kunnen bewijzen dat de opzegging de andere partij ook echt bereikt heeft. Daarom is het gebruikelijk en wenselijk om een arbeidsovereenkomst altijd schriftelijk op te zeggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ontslag.nl

Hoe abonnement opzeggen voorbeeldbrief?

Geachte heer of mevrouw, Met deze brief wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op [product / dienst] wil opzeggen. Ik zeg mijn abonnement op per [einddatum van uw vaste abonnementsperiode]. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn van [aantal weken of maanden].

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Hoe werkt Maandelijks opzegbaar?

Een maandelijks opzegbaar abonnement is een abonnement dat je op elk moment kunt opzeggen. De einddatum van het contract is bij Simyo altijd het einde van de maand. Zolang je niet opzegt wordt een maandelijks opzegbaar abonnement altijd automatisch met een maand verlengd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simyo.nl

Kan je een internet abonnement opzeggen?

Opzegtermijn. Alle providers hanteren een opzegtermijn van één maand. Alleen voor zakelijk internet zijn hier uitzonderingen op. Wanneer u bijvoorbeeld wilt dat het abonnement wordt beëindigd op 1 december dan dient de opzegging uiterlijk op de laatste dag van oktober binnen te zijn bij uw provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op breedbandwinkel.nl

Is Ziggo abonnement duurder geworden?

Waarom verhoogt Ziggo de prijzen? Ziggo krijgt dit jaar te maken met veel hogere kosten, zoals het duurder worden van netwerkapparatuur en een enorme prijsstijging op het energieverbruik van ons netwerk. Daarom wijzigen de tarieven van onze Ziggo-pakketten ook.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Hoe kan ik zien wat voor abonnement Ik heb?

Je abonnement controleren, data kopen en meldingen beheren

Open de app Instellingen. Mobiel dataplan. Je abonnement controleren: Bekijk bovenaan de pagina de status van je huidige data-abonnement.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Populaire vragen