Je kunt de overeenkomst schriftelijk of telefonisch annuleren. Stuur je brief binnen 14 dagen naar: DELTA Energie B.V. Onze klantenservice is te bereiken via 0118 - 22 55 00 (normaal tarief) op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
Onze mobiele abonnementen met een nieuwe telefoon
Naast je abonnement betaal je dan ook de maandelijkse kosten voor je telefoon. Hulp nodig bij het kiezen van je databundel? We geven je graag advies. DELTA deals Actie!
Deze kun je terugvinden op je maandelijkse nota . Als je via automatische incasso betaalt, kun je je klantnummer ook terugvinden in de omschrijving van de afschrijving.
Delta Fiber laat vanaf 15 december vijftien andere providers diensten leveren via zijn glasvezelnetwerk in Zeeland. Het gaat voor consumenten onder meer om de aanbieders Freedom Internet, Online.nl en Solcon.
Contactgegevens Delta
Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan naar 0800-5150 (gratis).
Heb je een abonnement voor een vaste periode, bijvoorbeeld een jaar, dan zit je daaraan vast. Je kunt vragen aan het bedrijf of je eerder mag stoppen.Maar daar heb je geen recht op. Staat het bedrijf eerdere opzegging toe, dan kan het een opzegvergoeding vragen.
Nee, DELTA is geen onderdeel van KPN. Wij bieden diensten aan via ons eigen netwerk.
Delta biedt de hoogste internetsnelheid (150 Mbps) en 200 uur TV opnemen. Als je gewoon TV wilt blijven kijken via Ziggo, dan heb je aan Internet only voldoende. DELTA biedt dat voor de laagste prijs. De op een na voordeligste keuze is Online.
Is DELTA onderdeel van Ziggo? Nee, DELTA is geen onderdeel van Ziggo. Wij bieden diensten aan via ons eigen netwerk.
Voor consumenten gaat het bovendien ook om de volgende aanbieders: MultiFiber, Freedom, PlinQ, GlasNet en Libernet.Zakelijke klanten kunnen nu ook Enreach, Infopact, Helden van Nu, NG-BLU, Matrix en Weserve ontvangen via het Zeeuwse glasvezelnetwerk.
Het bedrijf werd per 1 maart 2019 overgenomen door de energiereus Vattenfall.
Guidion is het installatiebedrijf waar DELTA gebruik van maakt. Zij weten alles van glasvezel in huis en verzorgen de aansluiting van internet, televisie en telefonie in de woning. De installatiemonteurs van Guidion zijn gecertificeerde specialisten.
Wat vaste telefonie betreft wordt het start- en minuuttarief binnen Nederland verhoogd van 15 naar 16 cent. Voor klanten die willen bellen binnen de Europese Unie, gaat het starttarief omhoog naar 19 cent. Dat kost nu nog 16 cent. Los van de prijsverhogingen voert Delta ook snelheidsverhogingen door voor internet.
De reden is dat de twee bedrijven geen distributieovereenkomst hebben afgesproken met elkaar. Het zijn gewoon concurrenten. Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.
T-Mobile gaat internet leveren over het glasvezelnetwerk van Delta. Delta gaat op zijn beurt zijn 5G en onbeperkte data aanbieden via het mobiele netwerk van T-Mobile.
Wat is het verschil tussen glasvezel van KPN en dat van DELTA Fiber Netwerk? Technisch zijn er geen verschillen.Wel biedt DELTA Netwerk een open netwerk aan, waarop alle aanbieders welkom zijn. Het staat KPN wel vrij om met ons te overleggen om ook toegang te krijgen tot ons glasvezelnetwerk.
Hieruit kun je concluderen dat DELTA qua prijs redelijk gemiddeld uit de bus komt. De pakketten zijn iets duurder dan KPN en voornamelijk vergelijkbaar met kabel concurrent Ziggo.
Ziggo blijft alleen via de coax kabel te ontvangen en niet via de glasvezel van b.v. KPN / Open Dutch Fiber / Odido / Delta enz. (Alleen in bepaalde gemeentes waar Ziggo al via de gemeentelijke glasvezelkabel de woning binnenkomt.)
Ik ben klant van KPN. Moet ik nu overstappen naar Delta Fiber Nederland? Nee, je hoeft niet over te stappen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je huidige internetverbinding van KPN.
Met Delta is afgesproken dat elke woning gratis een glasvezelaansluiting in de woning krijgt aangeboden. Dit staat los van een abonnement op glasvezel. U bent dus niet verplicht om een abonnement af te sluiten als de glasvezelaansluiting in uw woning wordt aangelegd.
Uw aanbieder mag u niet meer dan 2 jaar aan het abonnement vasthouden. Een abonnement van 2 jaar mag wel. Maar de aanbieder moet een goede reden hebben om u zo lang vast te houden. Een korting kan bijvoorbeeld een goede reden zijn.
Sinds de komst van de wet van Dam mag een jaarabonnement niet meer telkens met een jaar worden verlengd. Uw sportschoolabonnement (dit geldt overigens ook voor energiecontracten en telefooncontracten) wordt omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd waarbij u een opzegtermijn heeft van een maand.
Gegevens worden soms niet goed aangeleverd, en incomplete opzeggingen kunnen worden verwerkt. Daarom heeft telefonisch opzeggen de voorkeur van de meeste bedrijven. Toch is schriftelijk opzeggen het veiligst, en bovendien vaak gemakkelijkst. Je krijgt hierbij namelijk een schriftelijke bevestiging van opzegging.
Een abonnement voor internet, telefoon of televisie sluit u meestal af voor 1 of 2 jaar. Zegt u dit abonnement niet op na afloop van deze periode? Dan wordt uw abonnement door de aanbieder automatisch (stilzwijgend) omgezet naar een contract van onbepaalde tijd.